5)

3.5K 185 28
                                    

Seara..

Ai mei au rămas puțin surprinși când m-au văzut așa devreme acasă.

Mama:Ai venit mai devreme?
Jade:Nu.. Mi-a fost rău și am venit acasă.
Mama:Acum ești bine?
Jade:Da.
Mama:Am vorbit cu familia aceea. E bine să ne ducem la ei mâine?
Jade:La cât?
Mama:Pe la 7-8?
Jade:Da, e bine..
Mama:Ești bine Jade?
Jade:Sunt bine.
Mama:Cum zici tu. Dacă vrei să-mi spui ceva nu ezita. Mă duc să-i sun.
Jade:Eu mă duc sus.

M-am dus la mine în cameră și am văzut mii de apeluri de la fete. Ahh, am plecat fără ghiozdan.. Le-am dat mesaj și au venit toate la mine acasă să mi l aducă. Am urcat în camera mea să vorbim despre ce s-a întâmplat azi.

Jade:Pentru început.. Îmi pare rău că am plecat fără să vă spun nimic.. Nu mai suportam.
Leigh:Te înțelegem. Dacă știi ce teatru a făcut Lisa..
Jade:Las-o dracu. Să nu mai aud de ea.
Perrie:Yoongi a venit după tine?
Jade:Mda.. *spun plictisită*
Jesy:IAR TE-A ATINS NU?
Jade:Ho că te aude mama!
Jesy:Răspunde și taci!
Jade:M-a pupat pe obraz..
Jesy:Sigur??
Jade:Daaa!
Jesy:Auzi Jade.. Mai ești virgină?
Jade:Jesy mă jur că te plesnesc! Nu m-a atins nimeni!
Perrie:Jesy!
Jesy:Ok gata. Băiatul ala era în stare de orice..
Leigh:Noi plecăm. Ieși mâine?
Jade:Aishh fetelor... Am uitat să vă zic..
Perrie:Ce e?
Jesy:TE-A VIOLAT NU? ȘTIAM EU! V-AM ZIS!
Jade:Încetează proasto! Nu e asta! Trebuia să vă zic azi însă s-a întâmplat ce s-a întâmplat.
Leigh:Te ascultăm.
Jade:Firma părinților mei are nevoie de o colaborare cu alta firmă. E ceva urgent, pentru viitor și blablabla. Familia aia a spus că accepta colaborarea asta doar dacă voi fi împreună cu...fiul lor.
Perrie:Ce fiu? Cine? Ce?
Jade:Nici eu nu știu cine e..
Jesy:Și cum vei fi cu el dacă nu îl cunoști? *ma întrerupe ea*
Jade:Mă lași să continui? Mâine ne ducem la ei acasă. Mi-e puțin teamă de cine poate fi băiatul ala..
Leigh:Roagă te să nu fie Yoongi! *spune râzând*
Jesy:Doamne Ferește!
Jade:Nu-mi pasă cine e.. Fac orice să-mi ajut familia.
Perrie:Așa te vrem. Să ne spui cine e norocosul. Hai că noi plecăm. Pa scumpo.
Jade:Voi veți fi primele care află. *spun zâmbind* Pa, vorbim mâine.

După ce ele au plecat m-am pus în pat și am început să mă gândesc în ce m-am băgat. Cine o fi băiatul ala.. Oare el mă știe? Ar trebui să o întreb pe mama informații despre familia aia?
Deodată cineva a bătut la ușă și a intrat pe ea mama.

Mama:Ar trebui să te culci, mâine mergem la cumpărături.
Jade:Bine. Noapte bună.
Mama:Noapte bună.

Am stins becul si m-am pus în pat. Mi-am deschis telefonul si am văzut că primisem un mesaj, însă nu de la Yoongi. Era un număr necunoscut..

-Asta nu a fost tot. Vei avea parte de cel mai mare coșmar al vieții tale!

M-am speriat puțin și m-am gândit de la cine poate fi mesajul. Nu cred că e de la Lisa.. Sau da? Nu am timp să mă gândesc acum. Mi-e așa somn..

Chiar când am vrut să las telefonul pe noptiera iar a vibrat. Îmi era frica să văd de la cine e mesajul..

Până la urmă l-am ridicat și am văzut că e de la Yoongi.. Agh, ce m-am speriat..

-Ce faci pisoiaș?

-Nu prea bine.

-Ce s-a întâmplat?

-Crede mă că nici eu nu stiu..

-Și eu am o problemă. Mi-e dor de tine.

-Off, te rog termină..

-De ce?

ℽ⌾Ⴎ'ℛℰ ℳⅈℕℰ » ℳℽℊ ✓✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum