M-am trezit în brațele lui Tae și am zâmbit larg când am văzut cât de drăguț doarme, însă zâmbetul a dispărut rapid de pe fața mea când am observat ce s-a întâmplat între noi..
Taehyung are un loc special în inima mea, dar eu îl iubesc pe Yoongi, dar trebuie să-l uit.. Poate că Tae mă v-a ajuta.
M-am ridicat ușor de lângă el încât să nu-l trezesc și m-am schimbat în ceva lejer, mai apoi am pregătit micul dejun. O lacrimă mi s-a prelins pe obraz, însă atunci Taehyung m-a întors cu fața spre el și mi-a zâmbit, stergandu mi lacrima.
V:Nu mai vreau să te văd plângând. Bine?
Jade:Tae, nu știu ce a fost în capul meu aseară. Scuze.
V:Jade, noi..
Jade:Eu mă duc în oraș. Ne mai vedem.L-am lăsat acolo și am plecat grăbită spre ușă și am ieșit la fel de repede din bloc. Mi-am scos telefonul din buzunar și l-am apelat pe Hoseok.
Jade:Alo?
Jh:Alo? Jade? Aish, bine că m-ai sunat!
Jade:Ce faci?
Jh:Sunt la spital.
Jade:De ce? Ce ai pățit?
Jh:Eu, nimic. Însă Yoongi nu e deloc bine. Alcoolul pe care l-a băut în ultimele două zile a intrat în sânge și l-a afectat rău.
Jade:Mi-a spus Tae.. La ce spital e?
Jh:Îți trimit adresa. Vorbim când ajungi.
Am închis și am așteptat să-mi dea adresa. Când am primit mesajul am plecat spre spital.
Când am ajuns, pe hol erau fetele, Hoseok, Jin, Namjoon, Jimin și Jungkook.
Jade:E bine?
Jk:Nu știu cum faci, dar inventezi o scuză pentru asta. Din cauza ta e așa!
Jade:Eu i-am spus să mă înșele în club?
Jk:Era beat.
Jade:Nu mă cert cu tine acum. Ce face Yoongi?
Perrie:Aproape a intrat în comă proasto.Mi-am pus mâinile în cap și m-am așezat pe un scaun. Am țipat la nervi și toți și-au îndreptat privirea spre mine. Leigh a venit și m-a luat în brațe, la fel făcând și Jesy.
Jesy:Gata. Va fi bine.
După o oră, lângă noi a apărut o asistenta.
Jh:E bine?
Asistenta:Peste două ore se v-a trezi și externarea poate fi mâine. A fost ceva grav, însă de moment. Nu mai are voie să bea ceva timp.
Jimin:Agh, Slavă Domnului!Toți au rasuflat ușurati și asistenta ne-a dat voie să intrăm la el. M-am asezat lângă patul lui și i-am luat mâna în a mea. Era conectat la niște aparate mari și avea perfuzii..
Jimin pov:
Ne-am îndepărtat ușor de pat, până am ieșit din cameră pentru a o lăsa pe Jade singură cu Yoongi.Am ieșit pe hol și l-am văzut pe Taehyung venind spre noi.
Jimin:Tu de unde ai apărut?
V:Din burta mamei.
Jimin:Nu știam.
V:Unde e Jade?
Jimin:E cu Yoongi. De ce?
V:După ce că a înșelat-o, mai stă cu el?
Jimin:E treaba lor ce fac, ei se iubesc.
V:Nu prea cred.
Jimin:Ce vrei să spui?
V:Jade a fost cu mine aseară.
Jimin:Poftim? *spun uimit*
V:Jade s-a culcat cu mine.M-am încruntat la auzul cuvintelor sale și l-am luat de gulerul cămășii cu putere, toți ceilalti încercând să mă îndepărteze de el.
Jimin:Jade nu ar face așa ceva!
V:Tocmai a făcut-o. A făcut exact ceea ce i-a făcut și Yoongi ei: a înșelat-o.
Jimin:Nenorocitule! Ai forțat-o sau ce?
V:Nu e treaba ta, Jimin.
Jimin:Dispari din fața mea până nu se întâmplă ceva.
CITEȘTI
ℽ⌾Ⴎ'ℛℰ ℳⅈℕℰ » ℳℽℊ ✓✓
Romance"i'm here to save you, i'm here to ruin you" ⚠VOLUMUL 1 + VOLUMUL 2⚠ xıɯ ə|ʇʇı| x sʇq 𝖘𝖙𝖆𝖗𝖙𝖊𝖉; 170319 𝖋𝖎𝖓𝖎𝖘𝖍𝖊𝖉; 311219 ☆ᴛʜᴇ ʜɪɢʜᴇsᴛ: #1 ➯ perrie, jade, kpop, minyoongi, jesy, suga, littlemix, yoongi, leighanne #2 ➯ jade, littlemix, kp...