13)

2.8K 143 25
                                    

Când am ajuns acasă am urcat în cameră și m-am schimbat în ceva lejer. Mi-am luat ghiozdanul și am coborât rapid jos, unde era mama.

Jade:Mami, cred că mă voi muta azi.
Mama:Ok, să ne mai vizitezi și pe noi.
Jade:Ok.
Mama:Și cel mai important..vezi ce faci.
Jade:Ce vrei să-

Nu mai zic nimic că ea mi-a întins o cutie mică.

Jade:Ce sunt astea?
Mama:Protecție scumpo.
Jade:Și ce nevoie am eu de ea?
Mama:Habar am. Ești încăpățânată.. Cine știe ce faci.
Jade:În fine. Oricum nu voi avea nevoie de ea.

Am luat "protecția" și am dus-o în camera. Am pornit pe jos spre școală și când am ajuns le-am văzut pe fete pe o bancă. Le-am sărit în brațe și ele mi-au răspuns la îmbrățișare îngrijorate.

Perrie:Credeam că ai murit!
Leigh:Acum te decizi să vii la școală?
Jade:Stop! Mi-a fost foarte rău zilele astea..
Jesy:Hai că te și credem. Știi care e cea mai mare coincidență? Tu și micul print ați lipsit în ultimele zile.. De la detenția aia. Da chiar, unde ai plecat?

Mă simțeam prost să le mint.. Am oftat lung și m-am asezat lângă ele.

Jade:Am chiulit. Cu.. El.
Perrie:Ce??
Jesy:Sunteți împreună?
Jade:Nuu!
Jesy:Mai vorbim noi.. Hai în clasă, ai mult de recuperat.

M-am dus în clasă și nici n-am intrat bine că în fața mea a apărut Taehyung, care m-a îmbrățișat strâns.

V:Unde dracu ai fost?
Jade:Eu.. Nu m-am simțit bine..
V:Minți!
Jade:E adevărat.
V:Of, ok.. Să nu mă mai lași singur bine?
Jade:Bine..

M-a mai îmbrățișat o dată și după s-a dus la el în bancă. Era atât de drăguț felul lui de a fi.. Se purta ca un copilaș.. Față de cum l-am cunoscut și cum a ajuns să fie..

M-am dus și m-am asezat în bancă și în fața mea a apărut Namjoon.

RM:Hei fetelor!
"Hey" spunem toate.
RM:Veniți în seara asta la petrecerea mea? O să fie la mine acasă.
Jade:Mi-a ajuns de petreceri.. Adică da, cum să nu.
"Da" spun și ele.
RM:Minunat! Uitați adresa. Ne vedem diseară la 8.

Ne-a dat un bilețel și a plecat să anunțe și alți colegi.

~

După prima oră și-a făcut apariția și Yoongi la școală. Și-a aruncat ghiozdanul nervos și s-a trântit pe scaun. Mi-a aruncat o privire tristă și după a ieșit din clasă. Am hotărât să nu mă duc după el.

M-am dus la dulapul meu și mi-am luat niște chestii. Aveam privirea în pământ și mă uitam la podea ca și cum ar fi cel mai interesant lucru de pe Terra. Mă tot gândeam la ce are Yoongi..

Am închis dulapul și tot cu ochii în pământ am vrut să plec însă m-am ciocnit de un corp tare și înainte ca privirea mea să se intersecteze cu a lui Yoongi m-am lipit fără să vreau de dulap, el venind fix în fața mea și parcă adunandu-și toate forțele a lovit brutal dulapul, la câțiva centimetri de capul meu, făcând ca toți adolescenții de pe hol să o ia la sănătoasa.

Am rămas oarecum șocată de gestul lui. Stătea și se uita nervos la mine, ochii lui erau negrii ca cărbunii..

Jade:Y-Yoongi?
Yoongi:Da Jade.
Jade:Ce s-a întâmplat?
Yoongi:Faci pe proasta?
Jade:Ce vrei să spui?
Yoongi:Știi foarte bine ce vreau să spun.
Jade:Nu, chiar nu știu!

El și-a scos telefonul din buzunar și l-a pus chiar în fața mea. Mă uitam la ecran și nu-mi venea să cred.. Era o poza când mă sarutam cu Tae. Era de mai de mult.. Cum de a ajuns la el?

ℽ⌾Ⴎ'ℛℰ ℳⅈℕℰ » ℳℽℊ ✓✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum