18)

3K 132 30
                                    

M-am dus acasă cu Leigh și mi-am luat niște haine.

Jade:Agh!
Leigh:Ce-i?
Jade:Mi-am uitat telefonul la Yoongi. Trebuie să mergem să mi-l iau.
Leigh:Eu cred că ai înnebunit. E târziu, s-a înnoptat, e un afurisit de nebun pe urmele tale, și tu mai vrei să mergem la Yoongi? Hai direct la Perrie.
Jade:Ok. *spun oftând* Dar telefonul tău?
Leigh:S-a închis. Habar am de ce.
Jade:Perfect. Dacă patim ceva? Cui îi cerem ajutorul?
Leigh:Yaa, nu te mai gândi la asta! Hai să mergem.

Am plecat cu pași repezi spre casa lui Perrie. M-am simțit incomod pe tot parcursul drumului, nu știu de ce.. Uneori vedeam mii de siluete în fața sau în spatele meu, acestea dispărând în întuneric, mii de sunete din dreapta sau stânga mea, care se opreau și începeau brusc, însă până la urmă am ajuns la Perrie, care a fost foarte bucuroasă să ne vadă.

Perrie:Vă mulțumesc că ați venit! Sunt singură acasă și nu voiam să dorm singură.
Jade:De ce n-ai spus mai devreme? Îl trimiteam pe Jimin la tine dacă tot nu vrei să dormi singura.. *spun râzând iar ea mă lovește în glumă*
Perrie:Eu pregătesc filmul, Leigh, tu pregătește sacii de dormit si restul iar tu Jade fa popcorn ul și pregătește sucurile.

Perrie a rămas în sufragerie, chinuindu se maxim la alegerea filmului, Leigh s-a dus în dormitor și s-a chinuit deasemnea la desfacerea sacilor de dormit și la alegerea hainelor, iar eu m-am dus singură spre ultima cameră de pe holul imens, aceasta fiind bucătăria.

Am băgat popcorn ul la microunde în timp ce puneam sucurile și pregateam mici gustări. Habar aveam ce am făcut, a explodat cuptorul și s-a luat lumina în toată casa.

Am fugit cât de repede am putut spre sufragerie, de unde se auzea vocea lui Perrie.

Perrie:Sunteți aici fetelor?
"Da" spunem eu și Leigh la unison.
Perrie:Bun. Ce mama dracu s-a întâmplat?
Jade:Cuptorul e de vină! Jur! Tot ce am făcut a fost să bag popcorn ul acolo.. A explodat.
Perrie:Ok, calmati vă. O să încerc să găsesc o lampă sau ceva. Voi stați jos.

Am încercat să găsesc minunata canapea prin tot întunericul ăla, într-un final găsind-o. Eu și Leigh ne-am luat în brațe și ne-am învelit cu o pătură, așteptând o pe Perrie.

Eram mai mult decât speriată în acest moment.. Dacă ciudatul ala e aici? Sau prin zona asta? Nu, nici nu vreau să mă gandesc. Agh, ce-aș vrea să fie Yoongi aici.

În cameră se auzea doar cum respiram.. Era așa înfricoșător. Deodată curentul a revenit, iar Perrie a ieșit dintr-o cameră cu o lampă în mână.

Perrie:Mai bine acum. Dacă se mai ia încă o dată, avem lampa. Voi sunteți bine?
Leigh:Da. Pot să mă ocup eu de alegerea filmului te rog?
Perrie:Ok.

După ce totul a fost gata a venit și Jesy, și ne-am băgat toate în saci, prima oară uitându-ne la filme de comedie, unde ne-am prăpădit de râs.

Spre final am ales ceva super horror, eu mai mult stand sub pătură, auzindu le pe fete cum țipă la părțile cu împușcături sau crime. Pe la 02:30 am decis să ne culcam, ce-i drept mâine aveam școală..

Dimineața ne-am trezit arătând toate ca niște zombi. Aveam cearcăne la ochi și eram extrem de palide.

N-am avut niciuna chef de machiat așa că ne-am îmbrăcat și am pornit spre școală. Ca să nu arat ca o fantomă, mi-am dat cu puțin anti cearcăn și strugurel.

Eu am mers mai mult dormind, astfel rămânând în urmă. Mergeam frecandu mă la ochi, uneori dând peste niște persoane.

O dată ajunsă în clasa mi-am aruncat ghiozdanul și m-am dus direct spre baie. M-am aranjat puțin și mi-am dat ochii peste cap când am auzit clopoțelul.

ℽ⌾Ⴎ'ℛℰ ℳⅈℕℰ » ℳℽℊ ✓✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum