Jade:Dacă?
Mama:Dacă vei fi împreună cu fiul lor..
Jade:Umm? Fiu?
Mama:Au un fiu. Și vor să fii cu el, să moșteniți amândoi.
Jade:Mama dar... Nici nu-l cunosc..
Mama:O să organizam o cină să ne cunoaștem toți.
Jade:Știu că am spus că vă ajut cu orice însă.. E imposibil..
Mama:Scumpo, te rog să te mai gândești. Ai cât timp vrei tu.O lacrimă mi s-a scurs pe obraz și m-am dus spre camera mea. Oare să-i ajut? Cine o fi fiul lor? Nici nu-l cunosc, nici el nu ma cunoaște.. Aishh, de ce?? De ce simt că trebuie să-mi ajut familia? De ce nu mă lasă inima să-i ajut?
Am stat câteva ore să mă gândesc la ceea ce e mai bine pentru mine și familia mea și seara, la cină, m-am decis să le dau răspunsul.
Am coborât ușor scările și am intrat gânditoare în bucătărie. Când m-au văzut s-au ridicat și așteptau un răspuns.
Mama:Scumpo, nici noi nu vrem, însă e pentru binele tău mai mult. Pentru viitorul-
Jade:Accept.
Mama:Accepți??
Jade:Mda..
Mama:Voi vorbi cu ei și vom organiza o întâlnire să-l cunoști pe norocos. *spune și începe să râdă*
Jade:Mama! *spun râzând* Dar eu.. O să trebuiască să fiu împreună cu el? *spun după câteva secunde de tăcere*
Mama:Da. Dar poate o să-ți placă și tie de el.
Jade:Nu comentez. Să mă anunți când mergem la ei.
Mama:Ok. Hai să mâncăm.După ce am luat cina am urcat în camera mea și m-am gândit să le sun pe fete. Mai bine le spun mâine vestea..
Mi-am făcut temele și ghiozdanul și m-am pus în pat. Eram obosită, la ce am trăit azi.. Mi-am deschis telefonul și m-am uitat puțin pe instagram. După câteva minute de butonat telefonul m-am decis să intru în conversația cu Yoongi. Am citit mesajele cap coada și când am dat în jos am văzut ca e conectat și...scrie. Aoleu!
-Ce faci?
-Îmi pare rău pentru azi..
-Nu-i nimic.
-Nu știam ce ți-a făcut Lisa..
-Tu de unde ai aflat?
-Mi-a șoptit o cioară. Nu contează asta.
-Imi pare rau dacă am greșit cu ceva..
-Tu nu trebuie să fii ca ea..
-M-a rănit tare..
-Tu..o mai iubești?
-Nu pisoiaș.
-Încetează.
-Nu vreau să fiu rănit și de tine.
-Ce vrei să spui?
-Momentan nimic.
-Vorbim mâine.
-Noapte bună pisoiaș..
-Noapte bună și tie..
Nu știu de ce dar din senin mi-a apărut un zâmbet pe buze. Simțeam că vreau să-l văd, să-i aud vocea.. Dar totodată mă gândeam și la ce a vrut să zică prin 'Nu vreau să fiu rănit și de tine'. Oare mă place? Nu cred, nu e posibil.. Nu sunt ceea ce el caută sau vrea. În fine.. Chiar vreau să văd cine este 'noul meu iubit'. Mi-am băgat capul între perne și am adormit.
Dimineața..
Azi era vineri, ultima zi de școală și după urma weekend ul. Ce mă bucur că scap de unele persoane.Mi-am facut rutina și am plecat spre școală. Părinții mei, ca de obicei, nu erau acasă. Când am intrat în școală toți se uitau ciudat la mine, dar totuși aveau acea frică în ochi.
Când am vrut să intru în clasă, am apăsat ușor clanța și când să intru o găleată cu apă mi-a cazut fix în cap, hainele și părul fiind acum ude leoarca și machiajul se scursese rapid pe toata fața mea.
Toate fetele au început să râdă isteric, Leigh, Perrie și Jesy rămânând cu gura căscată iar Yoongi s-a ridicat din bancă și a venit spre mine.
Jade:Tu ai făcut asta, nu?
Yoongi:Vorbești serios?
Jade:Cine dracu a făcut asta? *spun dându-l pe Yoongi la o parte*Lisa mi-a zâmbit malefic și mi-am dat seama după privirea și gesturile ei ca ea mi-a făcut asta.
Jade:Tu ai fost nu?
Lisa:Cine eu?
Jade:Nu, mama!
Lisa:Poate o fi fost mă-ta.M-am dus la ea și i-am dat cea mai tare palma pe care am dat-o până acum și am plecat plângând din școală. I-am cerut voie directorului să plec pentru că nu puteam sta așa.
Yoongi:Dacă îi mai faci ceva lui Jade,vei regreta ca te-ai născut! *spune dur și după vine în fugă după mine*
M-am dus direct acasă. Mama si tata nu erau acasă. Am trântit ușa și m-am prăbușit jos. De ce mi-a facut una ca asta? Nu a așteptat mult și a ciocanit Yoongi la ușa.
Yoongi:Te rog deschide.
Jade:PLEACĂ!
Yoongi:Intru eu dacă nu deschizi.Nu i-am răspuns, dar în schimb mi-am luat genunchi la piept și m-am lipit de un perete. A intrat și el în casă și a venit rapid la mine.
Yoongi:Ești bine?
Jade:Nu! Pleacă!
Yoongi:Hai să te schimbi.
Jade:Nu vreau! Lasă ma..Continuam să suspin mai tare și mai tare și el nu a mai rezistat și m-a luat în brațe. M-a ridicat și ne-am dus pe canapea.
Yoongi:Îți aduc eu niște haine.
Jade:Nu te las să mi umbli în cameră.
Yoongi:Calmează te pisoiaș că nu fur nimic.
Jade:Mai bine mă duc eu. Așteaptă aici.M-am dus și m-am schimbat repede în alte haine curate și am coborât cu un prosop cu care îmi stergeam părul. Nu m-am șters pe față și am luat loc lângă el.
Jade:Acum poți să pleci..
El s-a dus la bucătărie și a înmuiat un prosop în apă caldă și a venit și a început să-mi șteargă rimelul și fondul de ten. Era așa aproape de mine.
Yoongi:Ești bine?
Jade:Mda..
Yoongi:O să am eu grijă de Lisa.
Jade:Las-o în pace. Și apropo, n-am nevoie de bodyguard.
Yoongi:Cine a spus că sunt bodyguard?
Jade:Atunci ce cauți aici?
Yoongi:Îmi pasa, ok? *spune după puțin timp de gândire*M-a lăsat puțin mută și m-am uitat în jos. El a chicotit și m-a mângâiat pe obraz, probabil m-am înroșit toată. Și-a coborât mâna pe gâtul meu și s-a uitat atent la acesta.
Jade:Acum poți pleca? Dacă vin părinții mei-
Yoongi:Nu vine nimeni. *mă întrerupe el și își pune mâinile peste ale mele*
Jade:Uite, chiar ar trebui să pleci..
Yoongi:De ce mă respingi?
Jade:Nu sunt potrivită pentru tine. Nu sunt nici ceea ce cauți, nici ceea ce vrei.
Yoongi:Nu contează cum arăți. Ești perfectă..
Jade:Totuși nu vreau să-ți dau speranțe, o să am iubit..
Yoongi:Nu cred că ți pasă dar și eu o să am iubită. Ce aș vrea să fii chiar tu..
Jade:Nu te înțeleg. Te rog pleacă..
Yoongi:Pa pisoiaș. Ne mai vedem.M-am ridicat să-l condus și când să iasă s-a apropiat de fața mea la doar câțiva centimetri și credeam că mă v-a săruta pe buze însă m-a pupat dulce pe obraz și a plecat zâmbind.
~
Seara..
CITEȘTI
ℽ⌾Ⴎ'ℛℰ ℳⅈℕℰ » ℳℽℊ ✓✓
Romance"i'm here to save you, i'm here to ruin you" ⚠VOLUMUL 1 + VOLUMUL 2⚠ xıɯ ə|ʇʇı| x sʇq 𝖘𝖙𝖆𝖗𝖙𝖊𝖉; 170319 𝖋𝖎𝖓𝖎𝖘𝖍𝖊𝖉; 311219 ☆ᴛʜᴇ ʜɪɢʜᴇsᴛ: #1 ➯ perrie, jade, kpop, minyoongi, jesy, suga, littlemix, yoongi, leighanne #2 ➯ jade, littlemix, kp...