Kapkaranlık bi tünelin ortasındayım.Eskiden olsa korkardım ama başıma gelen onca şeyden sonra bu beni zerre korkutmuyor.Ben daha korkunç karanlıklar gördüm.
Siz hiç,hiç kimseyi tanımadığınız bir güne uyandınız mı ? Kim olduğunuzu bilmediğiniz.Bir boşlukta yapayalnız dolaşıyormuş gibi hissettiniz mi ? Ben yaşadım.Bir gün uyandığımda zihnimde koca bir boşluk vardı.
Sadece bir görüntü hatırlayıp onun peşine takıldım.Kim olduğumu öğrenme yolunda ki o merakta birine güvendim.
Tünelin sonundaki aydınlıkta bir vücüt belirdi.Vücut yaklaştıkça aklıma açıklanamaz bir şekilde bir şarkı takıldı.
Baby, can't you see
Bebeğim göremiyor musun?
I'm calling
Çağırıyorum
A guy like you
Senin gibi biri
Should wear a warning
Bir uyarı takmalı
It's dangerous
Bu tehlikeli
I'm fallin'
Düşüyorum
There's no escape
Kaçış yok
I can't hide
Saklanamıyorum
I need a hit
Bir vuruşa ihtiyacım var
Baby, give me it
Bebeğim, bana onu ver
You're dangerous
Tehlikelisin
I'm lovin' it
Bunu seviyorum"Gelmişsin."dedim karanlıkta bile parlayan zümrüt yeşili gözlere hayranlıkla bakarak.
Yuvarlak gözlük takıyordu.Başka biri,herhangi biri takmış olsaydı komik görünürdü.Ama onda...Onda farklıyı.Zaten harika olan görüşünü tamamlıyordu.
Too high
Çok yüksekteyim
Can't come down
Aşağı inemiyorum
Losing my head
Aklımı kaybediyorum
Spinning round and round
Etrafta dönüp duruyorum
Do you feel me now
Şimdi beni hissediyor musun?"Benimle gel Granger."dedi.Sesi öyle hoştu ki tüm gün onu dinleyebilirdim.
Bana Granger demişti.Ben Granger mıyım?Sanırım öyleyim.Peşine takıldım.
"Bana kim olduğumu bulma yolunda yardım edecek misin Potter ?"dedim.
Durdu ve bana döndü.Yeşil gözlerini bana dikti.O gözlerde kaybolmak istediğimi fark ettim.
"Senin zaten kim olduğunu biliyorum Granger."
Selam işte bahsettiğim H/Hr hikayesi buydu.Söz veriyorum sonu diğer hikayem gibi olmayacak.Umarım beğenmişsinizdir.Vote ve yorum yapmayı unutmayın ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who I Am ?
FanfictionSiz hiç,hiç kimseyi tanımadığınız bir güne uyandınız mı ? Kim olduğunuzu bilmediğiniz.Bir boşlukta yapayalnız dolaşıyormuş gibi hissettiniz mi ? Ben yaşadım.Bir gün uyandığımda zihnimde koca bir boşluk vardı. (Harry/Hermione )