"Madem herkes sakinleşti şu teoriyi bizede bir açıklar mısınız ? "
Mutfakta oturmuş Draco ve Ron'un sakinşelmesini bekliyoruz.Sanki yapacak daha önemli işlerimiz yokmuş gibi.Hey,ben hafızamı kaybettim.Bırakın kavgayı.
"Tamam.Bak Granger.Sen Ölüm Yiyenler'in nasıl çalıştığını bilmiyorsun.Ben bunu yıllardır biliyorum.Ölüm Yiyenler daha önce sırf Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen kayboldu diye kaç kişi öldürdü biliyor musun ? Kendi gözleri önünde Lordlarının ölümünün initkamı daha ağır olur diye tahmin etti herkes.Potter'dan intikam almak için seni kullanma meselesi tamam ama neden seni öldürmediler ? Ölüm Yiyenler'in bir politikası vardır ; İlk işkence,sonra ölüm.Senin kılına bile zarar vermeden sadece hafızanı silmeleri ne kadar mantıklı ? Hepiniz bir Ölüm Yiyen gibi düşünmeye çalışın.Birinden intikam almak isteseniz onun için önemli olan birinin sadece hafızasını mı silerdiniz ? "
Ne demeliyim bilmiyorum.Ölüm Yiyenleri tanımıyorum ama şu gerçek ki eğer gerçekten acımasızlarsa Draco haklı.Neden beni öldürmediler ?
"Ah,tamam buraya kadar sorun yok.Peki ya sonra ki kısım ? " dedi sıkılı dişleri arasından Ron tıslarcasına.
"İkinci kısım ise şu ; Bunu bir Ölüm Yiyen yapmadıysa -ki ben kesinlikle onların yaptıklarını düşünmüyorum- o zaman sizin taraftan gibi duran ama aslında sizin taraftan olmayan biri yaptı."
Bizim tarafta gibi duran ama aslında bizim taraftan olmayan biri.Eh,bu bilmeceyi çözemeyeceğim çünkü ben bizim tarafı bile bilmiyorum.
"Bizim taraftan kim böyle bir şey yapar ki ? " dedi Ginny.Saçlarını arkaya savurdu.Doğru zaman değil biliyorum ama keşke onun saçları bende olsaydı.
"Bunu düşüneceğiz ama her şeyden önemlisi Granger'ın tekrar bir büyücü olmasını sağlayabilmek."
Potter,tek tek herkese baktı ve en sonunda gözlerini benimkilere kenetledi.Daha sonra kulağıma eğildi ve "Ginny'e ne sordun ? Bana yolda sormak istediğin şeyi mi ? " dedi.Nefesi kulağımı gıdıklıyordu.Tahrik edici bir yakınlıktı.Sanırım o da bunu planlamıştı.Sanki bana çok yaklaşınca ona her şeyi söyleyecekmişim gibi.Erkekler kadınları ne kadarda yanlış tanıyor !
"Evet ama sen hayır dedin ben de Ginny'den öğrendim." dedim onun aksine çok yüksek sesle.
"İyi ama şunu bil Granger,ben seni Ginny'den ya da herhangi bir başka kişiden daha iyi tanıyorum."
Sizede oluyor mu ? Hani tüm gün yaşadığınız şeyler, tam yatağa yatıp uyumaya hazırlandığınız anda gelip sizi buluyor ve tüm günü tekrar yaşıyorsunuz.Şuan o anlardan birindeyim.
"Ben seni Ginny'den ya da herhangi bir başka kişiden daha iyi tanıyorum."
Tabi tanırsın.Sonuçta sevgilimmişsin.Potter'ın bana bu kadar uzak davranması beni neden üzüyor ki ? Sonuç olarak ben onu daha yeni tanıyorum.Her geçen gün kalbime işlemesine neden izin veriyorum ki ? Mazoşist miyim ben ?
Uykuya teslim olurken her şey çok ani oldu.Sanki hatırlamamı bekliyor gibiydi.Bir anı zihnimi kapladı.
"Ah,Hermione biliyorsun çok yoruluyorum.Quidditch kaptanlığı,Dumbledore filan derken Snape'in aptal ödevini yapacak zamanı bulamadım.Yani en şim-"
"Hayır.Kesinkes katiyen hayır.Tanrım,Harry biraz derslerine de zaman ayırmalısın.Bu sana ders olsun ! "
Kabarık saçlı kız,yanındaki gözlüklü çocuğa laf yetiştiriyordu.Oğlan pes etmiş gibi ellerini kaldırdı.
"Haklısın tamam.Sanırım haftasonu seninle ve Ron ile güzel bir Hogsmeade gezisi yerine Snape ile cezaya kalırım.Bu da bana bir ders olur."
Kız iç geçirdi ve çocuğun elinden kitabını aldı.
"Tamam,sen kazandın Harry.Yapacağım." dedi genç kız,oğlana sinirli sinirli bakarak.
Gözlüklü çocuk kızın yanağına bir öpücük kondurup güldü."Kabul edeceğini biliyordum."
Kız da güldü."Nereden biliyordun ki ? "
"Çünkü Herm,ben seni herhangi bir başka kişiden daha iyi tanıyorum."
Olaylar çok mu hızlı gelişiyor ? Ne düşünüyorsunuz lütfen belirtin.Bu arada aranızda bu kapak niye bu kadar kötü diye düşünenler olabilir çünkü ben yaptım ve sizinde fark ettiğiniz gibi bu işte pek iyi değilim -_- Aranızda güzel bir kapak yapabilcek varsa lütfen mesaj atsın ^-^Sihirli günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who I Am ?
FanfictionSiz hiç,hiç kimseyi tanımadığınız bir güne uyandınız mı ? Kim olduğunuzu bilmediğiniz.Bir boşlukta yapayalnız dolaşıyormuş gibi hissettiniz mi ? Ben yaşadım.Bir gün uyandığımda zihnimde koca bir boşluk vardı. (Harry/Hermione )