unutmak

85 9 27
                                    


" Daha sonra ne oldu ? "

Moonbyul  kendisine doğru gelen kadının gözlerinin içine bakıp  yemek istemediği yemeğinin içinde kaşığını gezdirdi.

"  Hiçbir şey olmadı "

Uzun siyah saçlı gözlüklü kadın ellerini masaya koyarak Moon 'a yaklaştı.

" Hiçbir şey olmadıysa bu katliam nasıl gerçekleşti . "

" Bilmiyorum "

" Demek bilmiyorsun sen o hastanede değil miydin ? Kimi kandırdığını sanıyorsun sen !! "

Kadın Moon 'un yüzüne bir tokat geçirdiğinde boş odanın içinde yankılandı.

" Ya bana her şeyi anlatırsın yada burdan çıkışın olmaz Byul "
---
Geçmiş...
Sokakta  çalan şarkı kadar yeniydi aslında ,söyleyeni çok olmuş ama dinleyeni olmamış 
Kim kurguladıysa hayat kitabımı hiç okutmadan tozlu raflara kaldırmış
Unutulmuşum ..
Unutmamışım...
İnsana verilebilecek en büyük nimetin unutmak olabileceğini daha önceden anlayamamışım.

" Her tarafım acıyor Moon , bana masaj yap "

" Saçmalama HeeO , ağrıyan vücuda masaj yapılır . Hem neredeyse her yanın sargılı. "

" İyi tamam be . Şu kumandayı versene az  televizyon izleyelim .
Böyle bir şey bize lazım aslında normal insanların gittikleri normal hastanelerde ne işi var bunun "

Moon, HeeO'ya göz devirip arkasına döndü. HeeO 'nun açtığı romantik komedi tarzında dizinin sesiyle uyumaya çalışıyordu.

HeeO vücudundaki sargıların bir kısmını çıkarmış gözyaşlarını silmekle meşgulken gözleri biranda Moonbyul'a kaydı.
Onun uzun kahve saçları içini gıdıklıyordu sanki.
Zorla yatağından kalkıp Moonbyul'un yatağının köşesindeki tekli koltuğa kendini attı.
Oturduğu yerden beri ellerini Moon'un saçlarında dolaştırıyordu.

" Çok güzelsin "

Moon huysuzlandığında ellerini bir anlığına çekmişti.

" Çok güzelsin Moon hemde HeeO kadar. Bu güzelliğin yaşayarak ziyan olmasını istemeyiz değil mi ? "

Kwak hızlıca tırnaklarını Moon 'un saç diplerine batırdığında Moonbyul hafifçe inledi. Alnı iyice gerildiğinde
gözlerini açmakda zorlanmıştı.

Yanlış olduğunu bildiğin şey neden bu kadar güzel hissettiriyordu ki ?
Ölüm meyvesinin tadı buysa şuan ölmek istiyordum.
Tırnaklarının her bir hücremi delip geçmesini istiyorum
Kwak ! Beni yaşamakla  cezalandırma

" Moon , özür dilerim "

HeeO , o anki korkuyla kendini geriye doğru attı .

" Çok özür dilerim . Çok özür dilerim "
-----
Uzun siyah saçlı gözlüklü kadın ellerini Moonbyul'un omzuna koymuştu.

" Yani HeeO seni öldürmek istedi öylemi ? "

" Hayır beni Kwak öldürmek istedi "

" Bak Byul ikisi aynı kişi "

Moonbyul sinirlenince elindeki kaşığı masanın üzerine sertçe attı.

" Sende bana bak Bayan Whee , ikisi aynı kişi değil . Benim gibi sende anlayacaksın "
----

Moonbyul hızlıca yataktan kalkıp ağlayan HeeO 'ya sarıldı.

" Lütfen ağlama , senin kendini yormaman gerek "

" Ama ben seni öldürüyordum "

" Şışşt ! Senin gibi tatlı bir kız kimseyi öldüremez . Beni öldürmek isteyen Kwak tı sende biliyorsun.
Hem fena fikirde değil hani "

" Seni seviyorum "

" Çok yorgunsun uyu her şey iyi  olacak . Bana güven "

Moonbyul yavaşça onu yatağına yatırdığında elleriyle hafifçe HeeO 'nun göz kapaklarını kapatmasını işaret etti.

Dümeni dönmeyen bir gemiyi çalıstırdık seninle
Batacak dedikleri gemiyi sağsağlim karaya çıkartık
Her şeyde olduğu gibi bunun da bir bedeli vardı elbette
Arkanda bıraktıklarını yaktım
Nefesinle

Boş odada yankılanan kahkaha Moon'un kulağını tırmalıyor gibi yüzünü buruşturdu.

" Anlattıklarına inanmamı beklemiyorsun değil mi ? "

Moon boş boş baktığında Bayan Whee konuşmaya devam etti.

" Akıl hastanesine düşmen ve HeeO ile tanışman mantıklı ona bir lafım yok  ama gerisi kurgulanmış iğrenç basit bir komedi .
HeeO çift kişilikli diğer benliği ise Kwak . Kwak HeeO ya aşık HeeO Moon 'a bir şeyler hissediyor. Kwak
Moon 'u öldürmek istesede öldüremiyor çünkü HeeO muz üzülür.
Ama düşünceli Kwak 'ımız Moon'u öldüremedikçe HeeO 'ya zarar veriyor.
Kwak tam Moon'u öldürmeye çalışırken ne tesadüf ki Kwak bir anda HeeO 'ya dönüşüyor.
Buna inanacağımı mı sandın ?
Bence sen burdan çıkınca yazar filan ol iyi kıvırıyorsun ama bu gözler yemez Bayan Moon "

.
.
.
.
.
YN // Beğendiniz mi ? Benim mütüşükküllü okuyucularım.
Bayan Whee  = Jung Whee In

Okuduğunuz için teşekkürler ~

BLOODY MOON [HeeO ×MoonByul]  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin