acı çekeceksin

52 6 3
                                    

Kendimi o kadar iyi tanıyordum ki yolda karşılaşsam tanımamazlıktan gelirdim .
________________________________________

HeeO yatağında iki büklüm kıvrılmış uyuyan Moonbyul 'a yakınlaştı.
Yanında durmak yada durmamak arasındaydı o anda . Daha yeni içinde kalan sinirini boşalttığını sanarken ona çekilmemeliydi.

HeeO düşüncesizce yüzünü Moonbyul'ün  yüzüne yakınlaştırdı.

" Canımı yakan canı yanmak zorunda Moon . İster ruhsal ister tensel bir şekilde acı çekmek zorunda. Peki ben neden sana acı çektiremiyorum? Neden seni diğerleri ile aynı kefeye koyamıyorum? "

Gözlerini yere çevirip yutkunduktan sonra tekrar sevdiği o yüze uzunca baktı sanki daha göremeyecekmiş gibi.

" Yaşadığımız onca güzel anıyı hatırlamıyorsun değil mi ? Kafanda çizdiğin o profil de  ben değilim. Sana acı çektireceğim. Sana boyun eğmesini istediğin siyah saçların sahibini ... "

HeeO lafını bitirmeden Moonbyul'e  yakınlaşmak için çömeldiği pozisyonunu bozup ayağa kalkmıştı.

" Kısaca Moon acı çekeceksin. Ama bu sefer tekrar ve tekrar beni isteyeceksin. Sadece beni "

_____

" Byul!
Bugün ekip hastanede araştırma yaparken birbirinden farklı bir sürü ilaç bulmuş. Sende bunlardan kullandın mı? "

" Kullandım. Ama hepsi birbirinden farklıydı ilk başta sadece bilincim kapalı gibi yaşıyordum . Sonra HeeO geldi onunla tanıştım. Sonra ilacım tekrar değişti ama bu sefer de her gün farklı saatlerde içiyordum . "

" Peki bunun daha başka yan etkileri var mıydı ? "

" evet vardı  bende ne kadar etki ettiğini bilmiyorum . O gün kullandığım ilaçların kutularının içindeki küçük beyaz kağıtlar olur ya işte ona baktım.
İlk içtiğim ilacın yan etkisi ; hafıza kaybı .
İkinci içtiğim ilaç ise sadece sakinleştirici ,  gün içinde daha fazla uyumamı sağlıyordu. "

" İlaçın yan etkisi içinde olmayıp sende bulunan yan etkiler var mıydı ? "

" Ne demek istediğini anlamasam dalga geçerdim Bayan Whee. "

Bayan Whee , Byul'e arkasını dönmüş genç kadını kapattığı sorgu odasından çıkacakken Byul aniden bağırdı.

" Durun Bayan Whee!! Son bir şey daha var . "

Bayan Whee hafifçe gülümsediğinde tekrar arkasına yani Byul'e döndü.

"  O son bir şey neymiş bakalım "

" Geleceği görüyorum. "

_____

HeeO , Moonbyul'ün odasından çıkınca hızlıca Hyejin 'in yanına gitmişti.

" Hyejin! Sanırım artık burada işin kalmadı. "

" Sana daha fazla yardım etmek istiyorum. Her şeyi tek başına üstlenmek zorunda değilsin . "

HeeO elini Hyejin'in omzuna atıp muzipce güldü.

" Sen bana fazlasıyla yardım ettin. Hem senden istediğim kalan son şeyi yaptıracak birini de buldum sayılır. "

" Nasıl yani kim ki o "

" Bana silahını ver. "

Hyejin silahını üstünde ararken biranda şok olmuştu.

" Aman tanrım HeeO silahım yok "

" İşte o silahı kim bulduysa istediğimi o yapacak. Hem son bir şey daha Kwak 'a aşık olma numarası bayağı iyiydi. Beni bile kandırdın. Aferin bu işleri sen çoktan öğrenmişsin. "

" Kwak ile yani seninle fazla yakındık. İşkillenmelerini istemezdik değil mi ? Yani kısaca Moonbyul'ün neden senin yakınlarında dolandığımı bilmesini istemezdin. Aşk en büyük sığınak. Bazı şeylerden kaçmak isteyen oraya doluveriyor. "

" Kwak ile ben aynı kişi değiliz Hyejin . "

Hyejin kafa tutarcasına birkaç adım HeeO 'ya yakınlaştı.

" Kaçmak için bahanen bu değil mi? Kwak ile ben aynı kişi değilim saçmalığı. Vicdanını rahatlatmak için kendinde bir sen yarattın ve daha sonra kendi yarattığın karaktere bile sahip çıkamayıp seni esir almasına izin verdin. "

Sen!! Hyejin'in sesi biraz daha volümlü çıkmaya yeltenirken kelimelerinin sonuna doğru cesaretini yitirmiş gibiydi.

"  Sen ! Kwak yada HeeO değilsin .
Sen! Kwak Hee-Oh 'sun "

YN / bir önceki bölümden daha kısa oldu. Üzgünüm ühü ühü :'(
Bu arada diğer bölümlerde YN / adı altında yazdığım şeyleri umursamayın. Yok her şey göz yanılsaması filan .
Şuan ben bile ne yazdığımı bilmiyorum
paldır küldür doğaçlama yb 'ye gidiyoruz.
Aslında her şey netti ama aklıma farklı şeyler geliyor şuda olsun buda olsun derken bir bakmışsın elde  düşündüğünden farklı bir bölüm var .
Bence aklınızda bazı şeyler netleşiyor :)

Hyejin en acı gerçeği söyleyip bastı gitti :/

BLOODY MOON [HeeO ×MoonByul]  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin