Ruhum seni benden habersiz başkasına teslim etmiş.
Anlayamadım.------------------------------------------------------
Sıcacık bir göğüs anne şefkatiyle sarmalayan bir çift el.
Tamda istediğim hissetmeye muhtaç olduğum buydu aslındaHeeO 'nun orta boy dalgalı saçları Moonbyul'un burnunu gıdıkladığında Moon huysuzca başını dayadığı göğüsten kaldırdı.
" Teşekkür ederim "
Ne için kimin için teşekkür ediyordum ki. Ben bir deli sen iki deli
Hayal ürünümün göz bebeği
Ben sana neden teşekkür ettim ?" Ne için Moon ? "
" Bilmem "
Öylesine bir teşekkür işte sen neden yanımda olduğunu bilmiyorsan bende neden sana teşekkür ettiğimi bilmiyorum.
" Hadi dışarı çıkalım . "
" Dışarı çıkmak istemiyorum"
" Kendini kapattıkça daha kötü olursun . Böyle vakit geçmez "
" Sen deli olduğuna emin misin? "
" Asıl sen böyle iyi olduğuna emin misin ? "
Böyle iyi miyim ?
Bâzı şeyleri tek başıma üstlendim , yoruldum , kaçtım ama kovalanmadım.
Yinede tükendim. Kimse sormadı nasılsın diye . Sen neden soruyorsun ki ? Alnıma yapışmış o iğrenç yalanı şimdi de sana söyleyeceğim." İyiyim , HeeO. Hemde fazlasıyla "
İyi değilim !! Anla !! Duy ! Hisset!
Daha önce sardığın gibi yine sarmala beni , düşür üstümden yalanları
Sana ihtiyacım var kurtar beni
Duy içimdeki sessiz çığlığı" Eee yani gidiyoruz o hâlde Moon .
Ömrümü dört duvar arasında geçiremem ben "Dışarı çıktıklarında her zamanki banka oturdular.
Tam Moonbyul'un kafasına biri yumruk atacakken HeeO hızlıca Moon 'un kafasını eğdi." Ne yaptığını sanıyorsun Yeon ? "
" Yeon değil uğurböceğiyim ben .
Yanındaki akumalanmış. Onu kurtaracağım . "" Bak Leydim . Ben kara kedi HeeO.
Bu kız benim korumam altında başka akumalanmış insanları kurtar ." Peki kara kedi . "
Yeon gittiğinde Moon eğdiği kafasını tamamen kaldırdı.
" Teşekkür ed -"
" Moon . Her şeye teşekkür edip durmasan "
" Oh peki . "
" Biraz kendinden bahsetsene Moon. Buraya gelmeden önce ne yapardın.
Ailen , sevgilin filan . Ne bileyim işte anlat kendini "Nerden başlasam hangisini anlatsam kurduğum kelimeler çıkmazlığımı anlatabilir mi sana ?
İşlediğim hangi günahtan başlamamı istersin ? Doğuştan cehennemlik olduğumdan başlasak güzel olabilirdi aslında." Şey aslında ben . Bir sevgilim vardı.
Ailem izin vermedi.
Sonra intihar etmeye karar verdik.
Ben onu öldürdüm. Ama kendimi öldüremedim. Vicdan azabı çekiyordum bir yandanda ailemi suçluyordum Yongsun 'un ölümünü.
Her yerde kan görmeye başladım delirmek üzereydim.
Boş boş cesaret geldi bir gün aileme ispirto içirerek öldürdüm. "Anlayacağın ne ailem var nede sevgilim. Geri dönmek istesem döneceğim bir yer yok.
" Sen şimdi aileni mi öldürdün ?
Pis kaltak yolda kalmış sürtük .Yongsun da sevgilin ? "
" Evet "
Diyecek söz bulamadı bulamadım.
İşte tam da şuan HeeO 'nun beni öldürmesini istedim.
Saç diplerim kanaya kanaya acı çekerek son nefesime kadar .
Belkide günahlarımdan bu yolla arınabilirdim." Olan olmuş Moon . Üzülme yani ne diyeyim. "
" Beni öldür mesela "
" Bönü öldör mosolo "
HeeO göz devirdikten sonra konuşmasına devam etti.
" Sen beni ne sandın Moon . Seri katil mi ? Ben yaptığım şeyleri isteyerek mi yaptım sanıyorsun.
Ikimizin durumu oldukça farklı
Anlayacaksın beni tanıdıkça "Ruhum kanser olmuş . Neyi anlamamı bekliyorsun ki.
Umudum yok benim bu ruhtan .
Ruhum kanser olmuş sevgilim sana adadığım bu ruhun sensizlikle yaşama şansı yok." Dalıp dalıp gidiyorsun korkutuyorsun adamı Moon "
" Yok sadece düşünüyordum "
Annemin bana düşünüyorum diye bağırdığı zamanlar geldi aklıma.
BYUL NEDEN DÜŞÜNÜYORSUN!!!
Annemin can sıkıntısından bana sardığı vakitler iç karartıcı.
Özledim mi ? Belki annemi ama geçmişimi değil.Düşünüyorum , öyleyse varım.
Var olduğum için mi düşünüyorum yoksa düşündüğüm için mi var oluyorum.Dırım dırım dırım ve hazin son. Filmdeki esas kız esas oğlana kavuşamadan can verir.
" Peki sen HeeO . Senin anlatacağın bir şey var mı? "
HeeO sertçe baktığında oturdukları banktan kalktı.
" HeeO değil Kwak . Ve sen bunu sormaya hakkın yok. "
" Özür dilerim "
" DİLEME!! "
" Kwak beni korkutuyorsun "
HeeO 'nun yanağından bir damla yaş akıp gitti.
" Moon . Özür dilerim."
" HeeO ? "
" Evet ben HeeO . Korkutmak istemedim. Bbenn üzgünüm "
Moonbyul HeeO 'nun arkasından ona sarıldı.
" Lütfen üzülme. Sen benim arkadaşımsın. "
" Ben senin sadece arkadaşın olmak istemiyorum . Ama Kwak izin vermez "
" Neden ? "
" Çek ellerini sürtük. HeeO 'dan uzak duracaksın. "
" HeeO ? "
" Hâla HeeO diyor. Aradaki farkı anlayamadın mı ? "
" Kwak sen masumdun "
" Masumiyet kaç farklı kalıba sığarsa sığsın ruhunda ikinci bir yüz olduktan sonra masum sayılmazsın "
Kwak arkasına dahi bakmadan oradan uzaklaştığında Moon çaresizce tekrar banka oturdu.
Ruhun seni kendine hapsetmiş
Benden umut yok belki ama seninki çoktan cellata boyun eğmiş.
Şimdi anlıyorum , ne demek istediğini
Sen HeeO 'sun Kwak ise seni seven karanlığın....
.
.
.
.
YN //Okuduğunuz için teşekkürler vote vererek destek olabilirsiniz ndjsjsj
Moonbyul 'un iç dünyası azıcık karışık gibi daldan dala atlıyor sanki.
HeeO ile Kwak arasındaki olayı çözen var mı?
Bilinç altıma küfredip hayal dünyamı sevesim var sjssjsTekrardan okuduğunuz için teşekkürler
Kendinize iyi bakın efendim
Saygılar~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLOODY MOON [HeeO ×MoonByul]
Fanfic' Seni sevdim Byul ama senden gelen acı ve sonuçlarını ise daha çok sevmişim. Onlar olmadığına göre artık biz de yokuz ' Cover By : @MoonStar-_-