Karanlık...
Şu anki hissettiklerim karanlık odadaki eşyaları benzettiğim doğa üstü canlılar kadar anlamsız.
Bir tıkırtıyla tırsacak kadar korkak düşüncelerim.Ne istiyorum ? Ne bekliyorum ? Bu hayattan . Bir çıkmazın içinde kapana sıkışmış , kapana kısılmış , aslında kendini hapsetmiş biriyim .
Hangi yöne dönsem seni görüyorum.
Acılarımı , yandığımı , yanılgımı
Seni görüyorum her Eylül gecesi
Seni istiyorum her sonbaharGülüşüne öldürdüğün bu bedeni
sana geri teslim ediyorum.
Bu beden de sen yaşa bu bedende kendine ev kur çoluk çocuğa karış
Yada ne bileyim hiç gelmemişken bir uğra kalbim bayram etsin
Bir uğrasan siyah saçların daha çok dolansa boynuma nefes alamasam
Ve bugün kanlı ay gecesi ....
Sendeki beni öldürdüğüm tarihi." Byul uyan ilaç vakti "
Hemşirenin sesiyle uyandığında gözlerini zorla açarken guruldayan karnına rağmen agzında bir kaç ilaç hissetti.
Her zamanki gibi boğazını delercesine yutacaktı. Her zamanki gibi su bile helal olmayacaktı ona." HeeO ile görmüşler seni.
Ondan uzak dur işin ciddiyetinin farkında değil misin ? "Ciddiyet ? Büyük ünlü uyumuna uyarken küçük ünlü uyumuna uyarmıydı . Tek derdimin bu olsun istiyorum. Gencim , daha hiç bir şey görmedim. Yada çok şey gördüm hazmettim sana sakladım hepsini .
Tacizcinin dokunuşundan midem bulanırcasına nefret ettim bu hayattan . Sonuç ? Yaşamak istedim.
Her defasında kendimin değil başkalarının hayatını kendimle zehir ettim." Sen beni dinliyor musun ? "
Konuşsaydın dinlerdim .
Yeterki sen konuşsaydın." Ne hâlin varsa gör Moon . Umrumda değilsin "
Ne zaman umrunda oldum ki . Şimdi bana umurdan bahsediyorsun ?
Çocukluğumu aydınlatan ay ışığı bile kana bulanmış hangi umur bu ?
Balkonda oturup kızlarla Hannah Montana mı yoksa Winx mi daha iyi kavgası yapmak istiyorum.
Yada merdivenlerden yuvarlandığımda kanayan dizime değilde Barbie 'min kaybolan kolu için ağlamak istiyorum.
Öldürdüğüm sen için değil , hiçlikte kaybolan ben için mezar taşımda dua okumak istiyorum.Odanın kapısı tekrar açıldığında çekirge seslerinin yanında ufak bir fısıldama ona eşlik ediyordu.
" Moon dışarı gelsene "
Kafasını kaldırıp usulca baktı. Kapının ardından görünen hafif kahverengilikler ruhunu okşarcasına
selam veriyordu ona. Onunkilerde kahverengiydi içinde yüzmekten keyif aldığı." Kwak sen misin? "
" Immm Şeyy ben HeeO . Çekirge topladım beraber yeriz diye düşündüm "
" Yaah HeeO ben onları yemem "
" Canlı canlı çok guzel gidiyor kraker gibi. Bir de çıkardıkları şu ses yok mu
Hastasıyım "" Kwak 'ın midesi bulanmaz mı? "
" Ben Kwak 'dan daha masumum Moon. Anlayacaksın bir gün.
Beni bu hâle getirenin Kwak olduğunu anlayacaksın. "" Kwak daha masum gibi "
" Masumluk kaç kutucuğa sığarsa sığsın ruhunda ikinci bir yüz olduktan sonra masum sayılmazsın."
Elindeki çekirgeleri koridora saldığında odaya tamamen girip Moonbyul 'un yanına oturdu.
Moon 'un uzun yağlı kahve saçları önceden dans etmiş ama artık yoruldum der gibi omzundan aşağı dökülmüştü.
HeeO , Moon "un yüzünü ellerinin arasına aldı. Saçlarında gezdirdi parmaklarını..
Bu duyguyu elde etmek için nelerimi vermezdim. Ben sende tükenmeseydim siyah saçların bana diz çöker miydi ?
HeeO cüretkarca burnunu yağlı saç diplerine dayadı.
" Farklı bir aroması var "
" Farklı bir isyan edişin var senin "
" Kısaca bana kendini aşık etme .
Seni sevmek istemiyorum. Her anlamda her koşulda . Her yanıma yaklaştığında seni sevmek istemiyorum. Sende kaybolup sularında kürek çekmek istemiyorum.
Seni öldürüp saçlarınla kendimi asmak istemiyorum. "Moon sessizce HeeO 'nun göğsüne başını dayadı. Yorgundu yorgundum yorgunduk .
Aramızdaki tek anlaşma değil aramızdaki tek bağdı karanlık ..
Ben karanlığı karanlık seni sevmiş
Komşuya inci boncuk dağıtmış
İnek dağa kaçmış
Sonra ne mi olmuşYandım bittim kül oldum.
.
.
.YN / Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Pek içime sinen bir bölüm olmadı .
Kurguda biraz değişikliğe gidiyorum
Birazdaha çıkmaza sokacağım
Sanırım.
Ama dediğim gibi de olmayabilir.
Bir kaç bölüm sonra net bir şey kafama oturur.
Ve yapabilirsem biraz daha uzun yazmaya çalışacağım.
Bu bölüm 500-600 arası oldu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLOODY MOON [HeeO ×MoonByul]
Fanfiction' Seni sevdim Byul ama senden gelen acı ve sonuçlarını ise daha çok sevmişim. Onlar olmadığına göre artık biz de yokuz ' Cover By : @MoonStar-_-