benim adım

43 10 30
                                    

" Ne istemiştiniz efendim "

Kulağına dolan naif sesle yüzünü kapatan gazeteyi katlayıp masanın üzerine koymuştu.

" Bence senin ne isteyebileceğini konuşabiliriz "

Genç kız bir süre Kwak 'ın suratına baktıktan sonra yandan gülümseyerek ona yaklaşmıştı.

" Sana da merhaba eski dostum Kwak "

" Ayakta kaldın oturmayacak mısın ? "

" Ben bu cafe de çalışıyorum . Beni işimden alıkoyma "

Kwak hızlıca ayağa kalkıp kızın bileğini sıkıca tuttu .

" O seni öldü sanıyor. "

" Nerenden uyduruyorsun bunları. Beni terkedip bir anda ortadan kayboldu nasıl böyle düşünebilir ? "

" Artık orasınıda ona sorarsın. Ona kızgın olduğunu biliyorum Kim Yongsun "

Kwak kızın ismini vurgulayarak söylediğinde kız ona biraz daha yaklaşıp ondan tiksindiğini belli edercesine yüzünü buruşturmuştu.

" Benim adım artık Solar . Kim Yongsun geçmişte kaldı. "

" Saçını erkek gibi kestirip birde siyaha boyatıp geçmişini silemezsin "

" Benden ne istiyorsun ?"

"Planladığım gün var ya hani "

" Evet "

" İşte o gün geldiğinde senden istediklerimi bir bir yapacaksın. "

" Neden kendine ortak arama çabasındasın istesen her şeyi tek başına yapabilirsin. "

" Fantezilerim o yönde işliyor diyelim "

--------
Odanın sıcaklığından bunalan Bayan Whee uzun siyah saçlarını bileğindeki tokayla bağlayınca elini alnına dayamıştı.

" Hiçbir şey mantıklı gelmiyor. Bu kız ölmemişmiydi ? "

" Ölmüş olması gerekiyordu "

" ama ölmedi "

" aslında ölmüş sayılır Bayan Whee ben onu kendimde öldürmüşüm "

-------

HeeO zıplayarak Moonbyul 'un odasına girdiğinde sertçe kendini yatağa attı.

" Bakıyorumda keyfin yerinde HeeO "

" Kwak bugün dışarı çıktı az da ben nefes aldım dışarıda "

" Nasıl yani ? "

" Yani Kwak , HeeO benliğimde dışarıda vakit geçirmeme izin verdi "

" Bende dışarı çıkmak istiyorum. Artık gün - ay- yıl kavramları bana çok yabancı "

" Dışarı da hiçbir şey yok  senin bıraktığından beri nüfus arttı çarpık kentleşme ve gecekondular arttı. İşsizlik kol geziyor mezun öğrenciler iş bulamıyor. "

" İç karartıcı "

" Tabikisi ne sandın . "

" Geçenlerde demiştin ya güneş ayın karanlığında kaldığında ona kavuşacaksın diye o gün ne zaman ? "

" Çok yakında "

-------

" Güneş ayın karanlığında ... "

" Güneş ayın karanlığında ... "

Moonbyul elini masaya vurup Bayan Whee 'ye gözlerini odakladı.

" Şunu tekrarlamayı kes ! "

" Baksana Byul, bu söz sanki bir şeyi temsil ediyor. Gizli bir şifre gibi "

Byul hafifçe gülümsediğinde tekrar konuşmaya başlamıştı.

" Bir doğa olayını temsil ediyor. Bende ilk önce anlamamıştım.Anlasaydım çoğu şeyin önüne geçebilirdim. HeeO bunu , Kwak dan gizli söylemişti. "

" Yada Kwak , HeeO 'ya söylemesini emretti "

------------

Hyejin odaya ilaç arabasıyla girdiğinde kıvırtarak Moonbyul ve HeeO 'ya yakınlaştı.

" ilaç saati Moon "

" Neden sürekli  farklı saatlerde ilaç içiyorum "

" Üf seni unutmuşum  Sorry "

Hyejin yere eğildiğinde üzerinden düşen silah Moonbyul'un dikkatini çekmişti. Hyejin 'e söylemek ile söylememek arasında gidip geliyordu . Tam Hyejin arkasına dönecekken ayağının ucuyla silahı kimse görmeden yatağının altına yollamayı başarmıştı.

" Hadi iç "

Kendisine verilen bir bardak su ve ilacı ictikten sonra yatağına uzandı. Bu ilaçlar neden uyku yapıyordu ki ?

HeeO ve Hyejin odadan çıktıklarında Hyejin , HeeO 'nun önünü kesti.

" Bana bak .Moonbyul ile fazla yakınsın ona hiç bir şey anlatmıyorsun değil mi ? "

" Saçmalama Hyejin neden ona Kwak 'ın planlarını anlatayım  .Sadakatsiz biri gibi mi görünüyorum "

" Senden her şey beklenir HeeO "

" Kwak 'a aşık olan birinin HeeO 'ya bunları demesi çok acınası . Sen benimle konuşurken bir yandan da Kwak ile de konuşuyorsun aslında . Kwak bunları bilmek istemez. Bana olan laflarını düzelteceksin Hyejin  yoksa kurtulanlar listesinde değil kurbanlar arasında olursun . "

-----
" Peki sen Byul Kwak 'ın hazırladığı listede hangi taraftaydın ? Yani kurban mı yoksa kurtarılan mı ? "

Moonbyul alayca gülümseyip geriye yaslandığında kendisine ciddiyetle bakan Bayan Whee ye baktı.

" Sizce Bayan Whee , ben hangi tarafta olabilirim ?  "

.
.
.
.
YN/ geciken bölüm için üzgünüm :")
Umarım güzel olmuştur.

BLOODY MOON [HeeO ×MoonByul]  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin