Dünyanın en büyük tehdidi susan bir çocuktur.
________________________________________Bayan Whee , silindir biçiminde sarılmış uzun ince kağıdı masanın üzerine koyup açmıştı.
" Bu ne biliyor musun Byul , hastanenin planı "
" Eee yani Bayan Whee "
" Sen nerde kalıyordun ? "
Moonbyul kağıda uzunca bakıp biraz düşündü .
" İlk katlarda olması lazım. "
" Peki hiç hastanenin diğer odalarına girdin mi yada ne bileyim en üst kata çıktın mı ? "
" En üst katta birden fazla oda var. Hangi odaya girdiğimden şüphelendiğinizi bilmiyorum ama oradaki herhangi bir odaya girdim . "
_______
" Hyejin ! Hyejin ! "
" Efendim HeeO yani Kwak "
" Hazırlıklar tamam mı ? "
" Evet de bugün yapmayı planladığını söyleme bana "
" Bugün yapacağız . İnan bana okulunu yarıda bırakıp o piç kurusunu aramaya çıkmana değecek "
Hyejin Kwak 'a yaklaşıp elini omzuna koydu.
" Yapmaktan emin misin ? Üzerinden yıllar geçti. Eskisi gibi çocuk değiliz . Ben çoktan atlattım seninde atlattığını biliyorum "" Sorun sadece o değil tamam mı ? O adam benim çocukluğumu çaldı. Buna göz yumdum diyelim ya diğerleri . Benim canımı yakan diğer insanlar ne olacak. Hastanedeki insanları serbest bırakıp ne yapacağız. Seni bilmem ama benim canımı yakanın canı yanmak zorunda
Ahn Hyejin"HeeO başını yere eğip gözlerini fayanslara odakladığında sessizce yanında oturan Hyejin 'e yandan hafifçe baktı.
" En az bir yedi ay her gün tacize uğramak ne demek sen biliyor musun ?
Ben kendimi bıçaklamaya bile kalktım. Ama cesaretsiz ödleğin tekiydim . Yapamadım. Ama şimdi Kwak var ve o yarım bıraktığım işi onun üzerinde uygulayacak . "
_________" Ülkede adalet diye bir şey var Byul "
" Adalet mi ? Senin adalet dediğin şey ne biliyor musun? Suçluları kapalı bir alanda yiyip, içirip tembellik yapmasını sağlayan organ.
Ha bu arada. O kadar insan öldürülmeden önce Kwak 'ı ihbar etselerdi kılınız kıpırdamazdı. Çünkü adaletin devreye girebilmesi için kan dökülmesi gerekiyor değil mi ? Merak etmeyin adalet bu yolun sonunda yerine kavuşacak ama benim kurallarımla ._______
Kwak ve Hyejin en üst kattaki odalardan birine girdiğinde yaklaşık 50 yaşlarında sarışın mavi gözlü bir adam masaya yatırılmış bir vaziyette elleri ve ayak bileklerinden bağlanmış korkulu gözlerle tavana bakıyordu.
" Biz geldik. "
" Özledin mi yoksa bizi "
" Ben hiç özlediğini sanmıyorum" Kwak
çıplak adama doğru iyice yanaştı." Sana ne yapacağımızı kestirebiliyor musun ? "
Kwak Hyejin'e baktığında tekrar konuşmaya başlamıştı.
" Şunun ağzını çözde son kelimelerini söylesin "
Hyejin adamın ağzını açtığında adam derin bir nefes aldı.
" Ya konuş yada sonsuza kadar sus "
" Beni bağışlayın. Üç tane çocuğum var benim "
" Demek üç tane çocuğun var. Bunu biliyorduk değil mi Hyejin "
" Evet Kwak kesinlikle biliyorduk "
" Hatta iki kızın bir oğlun var. Aaahh ! Benden neredeyse 7-8 yaş büyük iki kızın benden 1 yaş küçük oğlun var . Ama en acınası durumlardan biri ne biliyor musun ? Hyejin senin oğlundan da küçük "
"Pişmanım , gerçekten telafi edebilirim "
" Daha kendi saçımızı öremezken sen ikimize taciz ettin be neyin telafisi bu "
" Kwak haklı . Hadi bana bir kez taciz ettin ben unutuvereyim diyelim. Ya o .
Yedi ay her gün o pis dudağınla kızı vakumlamışsın . Şerefsiz !! "" Evet yaptım. Küçük bir çocukken bile karşı konulamayacak bir kızdın Kwak Hee - Oh "
" Sen hayatımda gördüğüm en âdi insansın. O yüzden ilk seninle başlayacağım. "
Kwak , ceplerinden çesitli bıçakları çıkardıktan sonra Hyejin 'e baktı .
" Bu şeref ilk senin olsun . Ne yapmak istersen yapabilirsin "
Hyejin eline aldığı bir bıçakla adamın penise geçirmişti. Adamın çığlığı biraz daha şiddetlense kulağı sağır eden türdendi.
" Bu kadar Kwak . İçimdeki ona olan öfke bu kadar. Sana iyi eğlenceler "
Hyejin odadan çıktıktan sonra Kwak eline başka bir bıçak aldı.
Adamın ilk önce bileğine sıyırıp çizikler atarak kolundan yukarı çıkıyordu. Tam kafatasının oraya gelince bir süre durdu." Sen bana dudağınla dokunmuştun değil mi ? "
Kwak bıçağı bu sefer adamın yüzünde gezdirmeye başladı. Adam kendini ne kadar sıkarsa sıksın boğuk boğuk inlemeleri ve çığlığı Kwak 'ın hoşuna gidiyordu. Dudağının oraya geldiğinde tek eliyle adamın dudağını tutup bir çırpıda kesti.
Adamın yaştan görünmeyen gözlerine doğru bir kaç et parçasını ona gösterdi.
" Bak işte bana bu pis dudaklarınla dokundun "
Biraz daha aşağılara geldiğinde elindeki bıçağı adamın elinin ortasına geçirmişti." Beni bu elinle kaçarken tuttun "
Tekrar dan eline aldığı iki bıçakla kendisine derin derin bakan bir çift mavi gözlere aynı anda sapladı. Artık adamın yanaklarından gözyaşı yerine kan akıp gidiyordu.
" Beni bu gözlerinle gördün "
Son olarak kalan tek bir bıçakla da adamın kalbinin ortasına sapladı .
" Tüm günahı bu kalbinle işledin "
_____
Susan bir çocuktan daha büyük bir tehdit Ne olabilir, sorumun cevabını bilmiyor kimse
Kötü bir anlatıcıyım oysa ben ve ne zaman
Bir kaza olsa adı aşk oluyor artık
Aşksa dünyanın çoktan unuttuğu bir tansık
Seni bekliyorum orda , o kirlenen ütopyada
Kirpiklerime düşüyorsun bir çiy damlası olarak
Yumuyorum gözlerimi göz kapaklarımın içindesin
Sonsuz bir uykuya dalıyorum sonra ve senHiç büyümüyorsun artık iyiki büyümüyorsun
Adınla başlıyorum her şiire ve her mısrada
Esirgeyensin , bağışlayansın biad ediyorum.Çocuksun sen ve bu dünya sana göre değil.
YN // Çocuksun Sen - Ahmet Telli 'den bir alıntı dır.
Umarım bölüm iyi olmuştur.
Bu arada aranızda sarışın , mavi gözlü filan adamın özelliklerine sahip biri varsa kusura bakmasın şimdiden :*
Her türlü istismara karşı sessiz olmayalım. Genç , yaşlı, kadın, erkek , çocuk kim olursa olsun istismar istismardır . Özelikle çocuklar bu durumlarda susmayı tercih ediyorlar.
Nice çocuk sustu. Korktuklarından küçücük dünyaları kâbusa döndü. Kaçkişi bu durumu yıllarca atlatamadı.
Susanlardan olmayın Kwak Hee-Oh olmayın.× × ×
Dünyanın dışına atılmış bir adımdın sen
Ömrümüzse karşılıksız sorulardı hepsi bu
Şu samanyolu hani avuçlarından dökülen
Kum taneleri varya onlardan birindeyim
Yeni bir yolculuğa çıkıyorum kar yağıyor
Bir aşk tipiye tutuluyor daha ilk dönemeçte
Çocuksun sen sesindeki tipiye tutulduğum× × ×
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLOODY MOON [HeeO ×MoonByul]
Fanfiction' Seni sevdim Byul ama senden gelen acı ve sonuçlarını ise daha çok sevmişim. Onlar olmadığına göre artık biz de yokuz ' Cover By : @MoonStar-_-