Είστε το αφεντικό μου... /3/

156 8 4
                                    

Μπήκες στη μπανιέρα και άφησες το ζεστό νερό να πέσει πάνω στο σώμα σου ξεκινώντας από τα μαλλιά σου. Έμεινες μέσα ώρα. Έκλεισες τα μάτια σου και ηρέμησες. Δεν έμεινε πολύ ζεστό νερό. Τελείωσες το μπάνιο σου και βγήκες έξω. Ντύθηκες και έφαγες κάτι. Κάθισες ύστερα στο σαλόνι σου και χάζευες κάτι στο κινητό. Αποκοιμήθηκες. Άνοιξες τα μάτια σου όμως βίαια καθώς το κινητό σου χτυπούσε ασταμάτητα. Το σηκώνεις.

-Ναι...

-Υ/Ν!

-Έλα Ελένη...

-Σε ξύπνησα ε? Σόρρυ...

-Δε πειράζει χαχ πες μου.

-Αύριο είναι Παρασκευή, θέλεις το βράδυ να πάμε σε ένα πάρτι που κάνει ένας φίλος μου??

-Αμέ ναι φυσικά, ποιος φίλος σου και δεν τον ξέρω? 😏

-Ο Tae μωρέ.

-Ποιος??

- Ο Kim Taehyung.

-Α ναι? Δεν ήξερα ότι κάνετε παρέα ακόμα. Θυμάμαι που μιλούσατε λίγο στη σχολή.

-Ναι μιλάμε ακόμη και με κάλεσε στο πάρτι που θα κάνει αύριο βράδυ στο καινούριο του σπίτι.

-Α ωραία τέλεια να πάμε αμέ, χρειάζομαι χαλάρωση. Ήδη σήμερα πρώτη μέρα και...

-Α ναι σωστά για πες τι έγινε σήμερα??

Της εξήγησες το θέμα με τους φακέλους.

-Πωω έλα ρεε...

-Ναι άσε, θύμωσε και ο κύριος Seokjin...

-Ε καλά οκ συμβαίνουν κι αυτά!

-Χαχαχ πες τα...

Συζητήσατε λίγο ακόμα και το κλείσατε. 

Απέφυγες να της πεις για τη '' τιμωρία '' σου. Όχι πως δεν την εμπιστευόσουν φυσικά απλώς ντράπηκες και αισθάνθηκες αμήχανα... Εκείνη όμως κατάλαβε πως σου συνέβη και κάτι άλλο...

Πάλι πήγες για ύπνο νωρίς. Ξάπλωσες και κοιμήθηκες αμέσως. Το κινητό σου όμως ξανά χτυπά κι αυτή τη φορά είναι πάλι άγνωστο νούμερο. Ανοίγεις τα μάτια σου ελάχιστα και το σηκώνεις.

-Παρακαλώ...

-Υ/Ν...

-Ναι, ποιος είναι...??

-Είμαι το αγόρι που μιλήσαμε χθες, στη συνέντευξη...

-Αα...!

-Δεν περίμενες να σε πάρω, το ξέρω μα έμαθα ότι πήρες τη δουλειά και δεν μπορούσα να περιμένω μέχρι αύριο για να σε συγχαρώ!

Είστε το αφεντικό μου...Where stories live. Discover now