Κάθεσαι αμήχανα και πίνεις το υπόλοιπο ποτό σου αμέσως. Αν και ελάχιστα ζαλισμένη, ζητάς ακόμη ένα ίδιο. Έρχεται γρήγορα και αρχίζεις να πίνεις βιαστικά. Ο κύριος Seokjin όμως, σε πλησιάζει και σου τραβάει το ποτήρι από το χέρι.
-Πολύ πίνεις... Σου λέει και το αφήνει κάτω.
-Και, φοβάστε μήπως με τιμωρήσει ο μπαμπάς μου??
-Αν συνεχίσεις να πίνεις κι άλλο φυσικά και θα σε τιμωρήσω...
Πάγωσες. Γιατί σου μιλούσε έτσι?! Τι ήθελε από σένα?!
-Τι θέλετε κύριε Seokjin??
-Σου είπα, να σκίσω τη φούστα σου... Και μετά εσένα...
Ξεροκατάπιες. Άρχισες να κοκκινίζεις.
-Κόμπλαρες? Σε είχα για πιο σκληρή...
-Είμαι...
-Χαίρομαι...
Πιάνεις το ποτό σου και πίνεις μία γουλιά.
-Άλλη μία και θα υποστείς τις συνέπειες μικρή...
Τον ακούς μα τον γράφεις. Αποφασιστικά, πιάνεις το ποτήρι και το κατεβάζεις όλο. Το αφήνεις κάτω.
-Ορίστε. Του λες και του χαμογελάς ειρωνικά.
Εκείνος γελάει πονηρά. Βγάζει χρήματα, πληρώνει το ποτό του και όλα τα δικά σου.
-Μα τι κάνετε, δε χρειάζεται..!
Εκείνος όμως δεν ακούει τίποτα. Παίρνει το χέρι σου και σε καθοδηγεί γρήγορα έξω. Μπαίνετε στο αμάξι του. Εσύ να μη καταλαβαίνεις τι συμβαίνει και εκείνος αμίλητος. Τον ρωτούσες και δεν σου απαντούσε παρά μόνο οδηγούσε βιαστικά. Φτάσατε στο σπίτι του. Βγαίνει, σου ανοίγει τη πόρτα και αφού βγεις κλειδώνει το αμάξι. Σε τραβάει ξανά και μπαίνετε στο μεγάλο σπίτι του. Πράγματι ζούσε σε παλάτι. Ήταν τεράστιο, με δύο πισίνες και όλα αυτά που χάζευες στις ταινίες. Δε περίμενες πως υπάρχουν όντως αυτά τα σπίτια.
-Ακολούθησε με... Σου είπε ανεβαίνοντας τις σκάλες.
Τον ακολούθησες αμίλητη. Ανεβήκατε πάνω και μπήκατε σε ένα μεγάλο υπνοδωμάτιο. Κλείδωσε τη πόρτα πίσω σου και έμεινες παγωμένη.
-Κύριε Seokjin...
-Σε προειδοποίησα... Τώρα θα υποστείς τις συνέπειες...
-Τ-Τι εννοείτε...
Σε πλησιάζει και σε κλείνει στα μεγάλα χέρια του. Το άρωμα του σε μάγεψε. Ακριβό. Υπέροχο.
YOU ARE READING
Είστε το αφεντικό μου...
RomanceΞεκινάς την πρώτη σου δουλειά με ένα ιδιαίτερο αφεντικό, αρκετά αισθησιακό... Θα κρατήσετε τη σχέση σας μόνο επαγγελματική ή θα ρισκάρετε...