Είστε το αφεντικό μου... /7/

144 7 0
                                    

-Κύριε Seokjin τι συνέβη, γιατί ήρθατε σπίτι μου τέτοια ώρα...??

-Να περάσω?

-Ναι φυσικά...

Κλείνεις τη πόρτα πίσω του και εκείνος κάθεται στο καναπέ. Κάθεσαι δίπλα του.

-Λοιπόν κύριε Seokjin...??

-Άσε τον πληθυντικό και τις μαλακίες τώρα..

-Εντάξει Jin... Πες μου τι έγινε?

-Αυτό που συνέβη χθες...

Τον διακόπτεις.

-Δεν έπρεπε να γίνει?? Τον ρωτάς νευριασμένα.

-Μη με ξανά διακόψεις...

-Γιατί?

-Μη με προκαλείς μικρή γιατί δε θα μπορείς να σταθείς όρθια μετά...

-Αλήθεια, από τι??

-Θα σε γαμήσω τόσο άγρια που δε φαντάζεσαι...

Ξεροκατάπιες.

-Ήθελα να πω λοιπόν..., πως χθες πέρασα ωραία... Μόνο που δε πρέπει να μαθευτεί το ξέρεις αυτό έτσι? Άρα μην το πεις πουθενά ούτε και στη κολλητή σου ούτε πουθενά, έγινα σαφής?? Σε ρωτάει σοβαρά.

-Μάλιστα... Δεν μου είπες και κάτι που δεν γνώριζα. Ήξερα πως έπρεπε να μη μαθευτεί, δε θα ήθελα να κάνω κακό στην εταιρεία...

-Και σε μένα...

-Πολύ μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου.

-Και κάτι άλλο έχω μεγάλο που δε φάνηκε να σε ενοχλεί... Σου απαντά και σου κλείνει το μάτι.

-Jin δε μπορούσες να μου τα πεις όλα αυτά αύριο στο γραφείο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Jin δε μπορούσες να μου τα πεις όλα αυτά αύριο στο γραφείο..?

-Ήθελα να σε προλάβω... Και να σε δω...

-Αλήθεια..?

-Σκέφτομαι συνέχεια το προηγούμενο βράδυ... Και το πρωί μετά... Σου λέει και έρχεται πιο κοντά σου. 

-Δε μπορώ να τα βγάλω από το μυαλό μου... Του απαντάς δειλά και αισθάνεσαι το γνωστό ακριβό του άρωμα να σε πλησιάζει. 

Είστε το αφεντικό μου...Where stories live. Discover now