Ξημέρωσε. Άνοιξες τα μάτια σου. Ξύπνησες πρώτη. Το βλέμμα σου έπεσε στο ρολόι απέναντι. Η ώρα ήταν 12 παρά. Γύρισες και κοίταξες δεξιά σου. Ο Jin κοιμόταν ακόμη. Κάθισες και τον κοιτούσες. Το πρόσωπό του ήρεμο. Πανέμορφος. Ήταν υπέροχος. Τα μάτια του κλειστά, τα μαλακά μαλλιά του ανακατεμένα και τα σαρκώδη χείλη του ελαφρώς ξηρά. Τον χάζευες για λίγο. Σε μάγευε χωρίς να κάνει τίποτα. Να, τώρα κοιμάται κι όμως, δε μπορείς να πάρεις τα μάτια σου από πάνω του...
Πήγες να σηκωθείς όμως σου έπιασε το χέρι. Σε ξάφνιασε.
-Που πας...? Σου είπε χαμηλόφωνα.
-Θα σε αφήσω να κοιμηθείς...
-Δε θέλω...
-Και τι θέλεις..?
-Θέλω... να σε φάω λίγο για πρωινό...
-Τ-Τι??
-Δεν άκουσες τι είπα?
-Ά-Άκουσα...
-Τότε..?
Δεν απάντησες. Ξάπλωσες πίσω κι εκείνος ανέβηκε πάνω σου. Επιτέθηκε στο λαιμό σου για λίγο πιάνοντας τα χέρια σου σφιχτά. Ύστερα ανέβηκε στο στόμα σου αφήνοντας υγρά φιλιά στη διαδρομή. Τα μεγάλα του χείλη άρχισαν να μαλακώνουν. Τον φιλούσες με πάθος. Το ίδιο κι αυτός.
-Θα αφήσεις τον κύριο Seokjin να σε φάει λίγο...??
-Ν-Ναι...
Χαμογέλασε πονηρά και κατέβηκε χαμηλά. Σου έδωσε ένα φιλί στη κλειτορίδα σου και ύστερα έβγαλε τη γλώσσα του. Σε γλύφει αργά και αισθάνεσαι το οξυγόνο σου να λιγοστεύει. Ο ρυθμός του άλλαζε. Η ταχύτητα ανέβαινε και εσύ άρχισες να ιδρώνεις. Έκανε τη δουλειά του υπέροχα. Ήταν συγκεντρωμένος και σου χάριζε μία ανεπανάληπτη απόλαυση με τη γλώσσα του. Τα χείλη του ακούμπησαν αρκετά τη κλειτορίδα σου και αναφώνησες. Εκείνος έβαλε δύο δάχτυλα μέσα σου και συνέχισε να παίζει μαζί σου με τη γλώσσα του. Τα δάχτυλά του είχαν πάρει φωτιά. Κρατιόσουν σφιχτά από το σεντόνι. Άρχισες να φωνάζεις το όνομά του δυνατά και εκείνος δεν σταματούσε μέχρι να τελειώσεις.
YOU ARE READING
Είστε το αφεντικό μου...
RomanceΞεκινάς την πρώτη σου δουλειά με ένα ιδιαίτερο αφεντικό, αρκετά αισθησιακό... Θα κρατήσετε τη σχέση σας μόνο επαγγελματική ή θα ρισκάρετε...