Έκλεισες τον υπολογιστή σου κι εκείνος κλείδωσε το γραφείο του. Για να μη δώσετε στόχο, κατέβηκες κάτω πρώτη. Περπάτησες μέχρι το επόμενο στενό και περίμενες τον Jin. Ύστερα από λίγο ο Jin έφτασε με το αμάξι του. Μπήκες μέσα προσεκτικά και φύγατε.
Φτάσατε. Σου άνοιξε τη πόρτα και πέρασες πρώτη. Αφού μπείτε μέσα, σε πιάνει αμέσως. Πετάει τη τσάντα σου κάτω μαζί και το παλτό σου. Αρχίζει να σε φιλάει παθιασμένα με τα σαρκώδη χείλη του να μη ξεκολλούν από τα δικά σου.
-Σε θέλω τόσο πολύ γαμώτο... Σου λέει μέσα στο φιλί σας
Σε κολλάει στη πόρτα. Βγάζει τη μπλούζα του και τα ρούχα σου. Μένεις με τα εσώρουχα. Ξεκουμπώνει το σουτιέν σου και το πετάει κάτω. Τα σώματά σας κολλάνε και τα γυμνασμένα του χέρια έχουν περάσει γύρω από τη μέση σου.
Τα χείλη του αγγίζουν τον λαιμό σου. Ήταν ζεστά. Ανατρίχιασες. Δεν έμεινε όμως εκεί. Τα μεγάλα του χείλη άρχισαν να κατεβαίνουν φτάνοντας στο στήθος σου. Η γλώσσα του έπαιζε με τις ρόγες σου. Αφιέρωνε χρόνο και στις δύο. Μόλις ένιωσες τη καυτή του γλώσσα στο στήθος σου, άρχισες να υγραίνεσαι. Το ένα του χέρι το είχε περασμένο ακόμα γύρω από τη μέση σου ενώ το άλλο πια είχε κατέβει χαμηλά. Πέρασε το χέρι του μέσα από το εσώρουχό σου και χάιδευε την ευαίσθητη περιοχή σου. Τα χείλη του ανέβηκαν στο λαιμό σου και η γλώσσα του ταξίδευε στο δέρμα σου. Ξεκινά. Παίζει με τη κλειτορίδα σου ενώ σε φιλάει απαλά. Πλέον, είχες χάσει όλες τις ανάσες σου. Ήθελες να γευτείς τα χείλη του.
YOU ARE READING
Είστε το αφεντικό μου...
RomanceΞεκινάς την πρώτη σου δουλειά με ένα ιδιαίτερο αφεντικό, αρκετά αισθησιακό... Θα κρατήσετε τη σχέση σας μόνο επαγγελματική ή θα ρισκάρετε...