*في محادثة هاتف*
هشام"تاجر المخدرات":انت متاكد من اللي انت بتقولة دة؟الطرف الاخر:طبعا يا باشا .
هشام:اه يعني الدخلية بتخطط تقبض عليا.. طيب تعرف اية تاني عنهم؟
الطرف الاخر:اعرف اسمائهم.
هشام:طب قول مستني اية!!
الطرف الاخر:هما اسمهم ماجد الربيعي واكرم السويفي.
هشام:اها اكرم السويفي وماجد الربيعي هما دول اللي الدخلية عيزاهم يقبضوا عليا.تمام ماشي عايزك تعرفلي كل المعلومات عنهم وبكرة تتصل بيا تقولي علي اللي وصلتلة.
الطرف:امرك يا باشا.بس متنساش حلوتي بقي.
هشام:يلا غور .
_______________________________________
:تمام يعني انتي متاكدة ان دول الاسمين اللي سمعتيهم؟نبيلة"خادمة في قصر هشام":اه واللهي يا باشا .
بيان:ماشي وقال عنهم اية تاني؟
نبيلة:قال ان هو عاوز كل المعلومات عنهم.معلشي يا ستي انا لازم اقفل لحد يشوفني.
بيان:ماشي اقفلي خلي بالك من نفسك...
*ثم ظلت تقفظ فرحاً حتى رأها حمزة *حمزة:مالك يا بيبو ؟
بيان:فرحانة فرحانة اوي يا حمزة.
ريان:ههههههه كل دة عشان ذاكرتي شوية.
بيان:لا بس خطتي نجحت.
ريان:دة احنا لسة في اولها.
بيان:لا ما انا عملت خطة لوحدى اللي هي المديرية هنا في اسكندرية تطلب من ناس انها تراقب وتحاول القبض علي هشام عشان هو يوصلوا الخبر دة فيركز معاهم واحنا نعرف نوصلة اسهل وطلبت من سيادة المقدم انى انفذها ونفذتها.
حمزة:لوحدك كدة.
بيان:اه لوحدى هو انا هخاف !.
حمزة:طيب واحنا مش احنا معاكي في العملة دي برضو؟
بيان:عادي علي فكرة.
ريان:لا مش عادى. انك تعملي كدة من ورانا يبقي مش عادى.
بيان:يوه متكبرش الموضوع.
ريان:ماشي برحتك انا هطلع فوق
حمزة:هو انتي هتفضلي باردة كدة لغاية امتى؟!
بيان"بصدمة":ب باردة؟
حمزة:اه لما تخططي لخطة من ورانا وجاية تقوللنا الخطة نجحة يبقي انتي مش معتبرانا معاكي.ولما تتكلمي بكل الهدوء دة تبقي باردة يا بيان.
بيان:اسمي بيبو.
حمزة"بصوت عالي":لا اسمك بيان ومن دلوقتي اسمك بيان بيان وبس .واه طالما انتي مش معتبرنا في العملية دي معاكي انا اسبوع كمان وهنزل القاهر وهطلب بانسحابى من العملية دي.
أنت تقرأ
ياليتها ما كانت معي
Romanceالرواية رومنسية❤❤ ووممكن نقول جزء بسيط غموض ....... يارب تعجبكوا . **طبعا ممنوع النقل بدون آذن** ﴿﴿ملحوظة\اول رواية اكتبها﴾﴾ بداية النشر:23/1/2019 نهاية النشر:11/3/2019