انتهت الفسحة وعادوا الي المنزل*
بيان:يااااه انا تعبت جدا .شكرا يا حمزة.تصبح علي خير.حمزة:لا تعالي هنا تصبح علي خير بتاعتي كدة.
*ثم سحبها له وطبع قبلة اعلي رأسها وذهب كل منهم للنوم استعدادا لليوم الجديد..
والان اشرقت شمس الصبح وذهبت بيان الي الجامعه وجلست تنتظر هند*
:اية دة بيبو مش معقولة.حتي لما قلت هسافر ابعد عنك بردوا شوفتكبيان"بصدمة":شششش شادى.
شادى:اه شادى مالك؟ شفتي ان ربنا عاوزنا مع بعض ازاى.
بيان:انت اية اللي جابك هنا؟
شادى:حبيت ابعد عنك فقولت اسافر اسكندية .بس حظى حلو اني حتي لما سافرت قابلتك.
بيان:طب بعد اذنك بقي.
شادى:استني هنا .انتي اية جابك هنا بقي؟
بيان"بأرتباك":انا... انا ....اه انا اعرف وحدة صحبتي هنا فقولت اجي اسلم عليها.
شادى:اه طيب وجاية اسكندرية عشان تسلمي علي صاحبتك.
بيان:لا انا اصلا هنا بغير هوا ...وبعدين مش هتمشي ولا اية؟!
شادى:اه انا برضو كان ليا حد هنا وجيتلة وادينى ماشي اهو.
بيان:تمام باي.
شادى:خلي بالك علي نفسك.واه انا مسافر انهردا من الاسكندرية وراجع بعد شهر يعني براحتك خالص في الاسكندرية.
بيان"في سرها":الحمد لله.
*ذهب شادى من امامها ووجدت نفسها ترتجف من الخوف ففكرت في مهاتفة حمزة*
بيان"بصوت مصدوم":حمزة.حمزة:مالك صوتك ماله.
بيان:انا انا قبلت شادى كان هنا كان في الكلية واللهي.
حمزة:اطيب اهدي يا حببتي وانا خمس دقايق وهكون عندك.
بيان:لا لا متجيش هو خلاص مشي.وكمان هند جاية ومش هينفع تشوفك.انا كويسة متخفش.
حمزة:طيب خلاص خلصي المحاضرات وروحي علي طول.
بيان:حاضر .بس انت جمبك اصوات كتير هو انت في الشارع ولا أية؟
حمزة:اه اصل ريان قال بدل ما احنا فاضين ننزل نشتري الحاجات اللي ناقصة البيت ..وللاسف هيضحي انهردا ويطبخلنا.
بيان:نعم يطبخلنا!.هو بيعرف يطبخ اصلا؟
حمزة:هههههه ولا عمرة عرف مكان المطبخ اصلا.
بيان:يالهوى هو علشان لسة مدخلش دنيا عايز يخرجنا كلنا منها..لا انا مش هضحي بنفسي.
حمزة:متخفيش متخفيش انا هضحي وادوق ..المهم لما تروحى ممكن مش تلقينا لان اظاهر كدة قدمنا كتير.
أنت تقرأ
ياليتها ما كانت معي
Romanceالرواية رومنسية❤❤ ووممكن نقول جزء بسيط غموض ....... يارب تعجبكوا . **طبعا ممنوع النقل بدون آذن** ﴿﴿ملحوظة\اول رواية اكتبها﴾﴾ بداية النشر:23/1/2019 نهاية النشر:11/3/2019