(Átírt) Második Fejezet

592 26 0
                                    

A nap kegyetlen fénye ébresztett fel kellemes álmaimból, és rögtön átkozni kezdtem magam, hogy nem hagytam időt arra, hogy megnyomja azt a nyamvadt gombot, ami leengedi a hatalmas ablakokat takaró redőnyöket. Izzadtan, és fáradt emeltem fel a fejem, majd az éjjeliszekrényemen lévő órámra nézve észleltem, hogy nincs is olyan korán, majdnem reggel tizenegy, mire mélyet sóhajtottam, és tudtam, hogy ideje felkelnem, és segítenem Kelly-nek, na meg a ház urának, Daniel-nek.

Nyögdécselve csúsztam ki a meleg takarók alól, és áldtam az eget, hogy legalább padló fűtés mindenhol van a házban, bár gondoltam, hogy biztos nem viccből került ennyibe az egész. A négy szobás házban szintén négy fürdőszoba, gardrób, egy kinti és benti konyha, hatalmas nappali, mozi szoba, zeneszoba, és sporterem található. Ne is beszéljünk a hatalmas étkezőről, ami felér egy kisebb party helységnek. A szobák is hatalmasak, hála istennek minden tökéletesen elfért itt. Egy részt ezzel a házzal leptem meg a kis családot, az első turnéról feleslegesen megmaradt pénzből megvásároltam ezt a helyet, és Daniel tudta nélkül, még egy kis lakást is sikerült megvennem, a többi pénzt pedig természetesen adományoztam.

Gyorsan megágyaztam, hogy egy kicsit tartsam a rendet, amit nehezen tartok, de kevés időmben, mikor a stúdión kívül vagyok, akkor vagy a kis Stancy-vel, vagy a barátaimmal vagyok, így nem sok időm marad takarításra, bár ebben a négy napban elég időm lesz, hogy a ház tisztításával is segítsem Kelly-t, és levegyek egy pár dolgot a fiatal asszony válláról. Sokszor Kelly ideges, mert nem szeret semmit csinálni, viszont akárhányszor próbálta meggyőzni a férjét, hogy jobb lenne ha ő is dolgozna valamit, ő mindig csak nemet mondott, hisz van elég pénzük. Én és Daniel, amikor betöltöttem a tizenhatot, egy új szerződést hoztunk létre, mi szerint, fele-fele arányban osztozunk az egész pénzen, amit a karrierem alatt keresek. Számomra bőven elég, s mióta a családom egyik tagja(bátyám kivételével)sem hajlandó velem beszélni, de mikor még kiköltöztem, hál istennek aláírták, hogy belegyeznek mindegy egyes döntésbe, amit Daniel hoz, és ők csupán annyi pénzt látnak az egész dologból, amennyit én adok. Így minden hónapban körülbelül keresetem 15 százalékát a bátyám számlája utalom, hogy a húgomnak és az öcsémnek tudjon venni új dolgokat, mikre szükségeik vannak.

Én és a szüleim soha nem ápoltunk jó kapcsolatot, s csak rosszabb lett, amikor a nagymamám meghalt, még Amerikába költözésem előtt három héttel. Életem legrosszabb napjait éltem át, de a költözést már nem mondhattam le, így anyámék azt mondták, hogy ne is keressem őket, soha az életben. Így nem is tettem. Csak Mike, akivel napi szinten beszélek, és néha láthatom az ikertestvéreim is, kiket a legjobban hiányolok. Édes, és ártatlan gyermekeket.

Megragadtam a telefonom, és levettem a töltőről, majd rögtön megnyitottam az üzeneteimet.

Dumbass squad🤪:

Emms😇: Yoo, vasárnap buli, ki jön?

Ejh🤠: Miért is ne, Ace is jön

ED👶🏻: yAo Kell az anyag

GD🐽: kifogytunk az ötletekből

Nico🤩: Szegény ti

JC🌸: Szupersztár újra köztünk jár, köszöntjük önt újra itt

Nico🤩: Nagyon vicces James

Mócsing🤑: szeva Ribi, vissza az életbe látom

Nico🤩: Bocsi hogy így eltűntem, de legalább befejeztem a you loved to break me into pieces-t

ED👶🏻: omg, mikor hallhatjuk

Emms😇: ne kérdezz idióta kérdéseket Ethan

Runaway - Billie Eilish- Hungarian fanfictionNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ