(Átírt)Hatodik fejezet

382 26 5
                                    

*Double update :) *

Nem mondom, hogy nem volt nehéz a kijutás, mivel, ahogyan elterjedtek a fotósok, és idő múlásával egyre több híresség jelent meg, ők is többen és többen lettek. Amikor ki akartunk menni, Aaron-nak segítséget kellett kérni az egyik kidobótól, hogy segítsen minket eltakarni, nem akartunk botrányt, főleg, hogy mindannyian tudtunk, mennyire fogékonyak erre az újságírók. Szóval nekem szerencsére Billie felsője takarásul szolgált, hisz a lány még mielőtt kiléptünk volna a szórakozóhelyről, fejemre húzta a kapucnit, és mondta, hogy hajtsam le a fejem. Bár mindegy volt, hisz így is úgy is felismertek, és előre tudtam ,hogy Daniel egy picit ki lesz akadva a barátaimra, és meg fogja tiltani, hogy az engedélye nélkül elvigyenek magukkal. Nem az első alkalom, hogy megtörtént, és biztos voltam, hogy nem az utolsó. 

Billie hideg arcot varázsolt magára, és nem takarta magát, csupán kezét a hátamra rakva, vezetett maga előtt. Oldalamon próbáltak megállítani, hogy adjak egy rövid interjút, ugyanúgy a őt is, de oldalra sem nézett, csak előrefelé ment, ahol már ott állt az autó. Aaron kinyitotta nekünk az ajtót, Billie pedig előre engedett, hogy elsőként huppanjak be az ismerős tesla hátsó ülésére, majd miután  ő is beült, Aaron becsapta mögötte az ajtót. 

Felsóhajtva dobtam hátra a kapucnit, majd dőltem hátra, és a fejem az ülésnek támasztva csuktam le a szemeim. 

"Mindenhol ott vannak" morogta a lány, miután Aaron beült az autóba.

"Azért nem mindenhol, de a legtöbb helyen igen, ott vannak. Amúgy is, hogy kerültél ide? Azt mondtad, hogy nem kerülsz majd bajba, erre meg Taylor hívott, hogy olyan rémülten néztél rá, és hogy ki kell mentenem téged, erre meg mikor ide értem, boldogan táncikáltál" hangja mérges volt, és elhadarta az egészet. 

"Nem akartam ide jönni, Emma nem mondta hogy ide jövünk, de Dani és Tana ötlete volt, hogy inkább itt bulizzunk és..." 

"Várj, Dani, mint Danielle, mint Bhad Bhabie?" kérdezte döbbenten Eilish is.

"Igen, ők hívtak meg" bólintottam.

"Engem is ők hívtak ide, de hogyhogy eddig nem említettek meg..." mutatott rám.

"Engem" fejeztem be a mondatot. "Téged sem említettek meg egy szóval sem, Emma-t ismered?" kérdeztem, mire megrázta a fejét. "Akkor ezért nem, a Bell ikrekkel és Dani-val nem beszélek olyan sokat...." akartam tovább mondani, de Aaron közbeszólt. 

"Figyeljetek csajok, ezt később is megbeszélhetitek, csak előbb kérlek mond végig, hogy mi volt" nézett rám a visszapillantó tükörből. 

"Oké" sóhajtottam. "Szóval Emma elhozott ide. Azt mondta jó ötlet, de amikor elindultam befelé, előjött a...." álltam meg egy pillanatra, majd egy sóhaj után folytattam. "Szóval mondtam Taylor-nak, hogy szóljon neked, hogy itt vagyok, és hogy te tudj szólni Daniel-nek, hogy küldjön valakit, mert az elején én is meg voltam ijedve. Utána találkoztam a többiekkel, és táncoltunk, majd jött Billie, de akkor már te is ott voltál" hadartam el a mondatot, mert nem akartam ezzel húzni az időt. 

"Rendben, köszönöm" mondta már nyugodtabban Aaron. "Akkor most leraklak titeket, te pedig felhívod Daniel-t, hogy itt vagy, és hogy mi lesz ezután, gondolom akkor egy ideig még ott maradtok, nem?" nézett hátra, én pedig bólintottam, hisz ez volt a terv. "Rendben, de nem lesz kimenés, ha kell kaja, rendelj, vagy akármi más, oké?" kérdezte. 

Runaway - Billie Eilish- Hungarian fanfictionWhere stories live. Discover now