(Átírt)Ötödik fejezet

434 28 3
                                    

Emms🌸: immahere😜😜

Mosolyogva küldtem neki vissza egy szívet ls még egyszer a tükör elé álltam. A mai nap kitettem magamért, majd amikor hazaértünk a kávézóból, olyan önbizalom hullám söpört végig rajtam, hogy rögtön tudtam, ruhában fogok menni. Egy sárga, elöl gombos és kötőst halásztam ki a gardróbomból mi eléggé jól simult csípőmre, bár túl sokat mutatott a lábamból amit nem annyira szerettem de nem hagytam, hogy ez elrontsa a kedvemet. Egy arany színű szandált választottam a lábamra, körmömet pedig gyorsan előtte befestettem fehérre, s ugyan úgy a kezeimen. Pár rajongóktól kapott karcsatot is felraktam dísznek, fülembe pedig beraktam egyszerű köves fülbevalókat.

Hajammal nem volt kedvem semmit sem csinálni, csupán megmostam, és egyenesre szárítottam, így most egészen a fenekem alá ért, elöl pedig körbeölelte az arcomat. Sminknek egy egyszer szempillaspirál és rúzs kombinációt raktam fel, nem érdekelt, hogy az államon ott vigyorgott egy pattanás. A sok smink csak rosszabba tett volna neki, nekem pedig semmi kedvem nem lesz holnap, hogy rohanjak a kozmetikushoz, hogy tisztítsa ki az arcom.

A telefonom beleraktam a fekete, aranyozott láncú táskámba, a rúzzsal, nedves zsepivel és az ID-val együtt.

"Daniel" siettem le a lépcsőn, hogy ne várakoztassam tovább barátnőmet.

A férfi a kanapén ült, mellette felesége és nyugodtan nézték a televíziót. Stancy biztos már rég alszik, hisz már este kilenc van, ilyenkor van a lefekvés ideje. Daniel és Kelly rám néztek, mire a nő arcára egy óriás mosoly virult, Danielé pedig megnyúlt, a ruhámat nézve.

"Úristen, gyönyörű vagy" állt fel Kelly és ölelt meg. Jólesően köszöntem meg, majd mikor vissza ment férje mellé, ő csak szemembe nézett, és sóhajtott.

"Ez aztán más" motyogta maga elé.

"Miért nem tetszik?" kérdeztem s körbefordultam, hogy megmutassam az egészet.

"Nem az hogy nem tetszik, csak fura ilyenben látni..." mondta, akkor már tudatosult bennem, hogy neki egyáltalán nem tetszik.

"Tudtam, hogy a normálisnál kellett volna maradnom" morogtam és már majdnem megindultam vissza a szobámba, amikor Daniel felállt.

"Dehogy, ne cseréld le, csak vigyázz magadra. Nagyon szép vagy és nem akarom, hogy valami történjen veled, rendben?" kérdezte, én pedig ránéztem és ahogyan láttam a szemében, hogy most is csak a biztonságom fontos neki, bólintottam.

"Rendben, vigyázni fogok. Úgy sem iszok, szóval..." vontam vállat, ő pedig megtapogatta fejem búbját.

"Ügyes kislány. Most menj, már Emma már vagy háromszor dudált" kuncogott, de gyorsan átnyújtotta a bankkártyát. Furán néztem rá. "Csak ésszel" mondta, majd visszaült.

Mosolyogva mormoltam el egy szeretlek-et nekik, majd már ott sem voltam. A kártyát leraktam az előszoba szekrényre, biztosan hogy nem fogom használni az ő pénzét, majd gyorsan letéptem a szekrényen lévő jegyzettömbből egy lapot, és egy egy szívet rajzoltam rá. Lekaptam a dzsekim az akasztóról, beírtam a bejárati ajtó kódját s sietve futottam a kapuig, ahol kilépve rögtön Emma autójánál találtam magam.

"Csajszi" kiáltott, kilépve az autóból s gyors ölelésbe vont.

"Szia" olvadta ölelésébe. Talán több mint három hónapja láttam őket, még a Malibu-ba látogatásom előtt.

"Annyira hiányoztál" lépett hátra. "Azt a mindenit de jól nézel ki" nézett végig rajtam.

"Te sem vagy semmi" kacsintottam rá, ő pedig nevetve megrázta a fejét.

Runaway - Billie Eilish- Hungarian fanfictionWhere stories live. Discover now