{7} Colinde in parc
Diggie ,
Oftez ! Oftez de doua ori ! De trei ori ! Imi simti oftatul , nu ? Asa credeam si eu .
Craciunul asta , oftez din nou , mi-a marcat adolescenta . A fost ca o nastere , zcarboasa la inceput dar foarte fericita la sfarsit .
* Flash Back *
- Dulceata , imi poti face un favor . se aseaza mama langa mine pe canapea .
- Depinde .. mama se incruntata putin . Bine , bine ! gesticulez din maini .
- Dute la cumparaturi . Si da picioarele de pe masuta de cafea . imi spune demonic .
Nustiu cum se face dar deja ma aflam in supermarket cu lista cat Congo de mare . Se pare ca am fost nominalizat sa fac cumparaturile anul asta . Sa zicem ca mama nu gateste prea bine . Cumpara de la magazin si se preface ca le-a gatit ea . Si tata o crede de 19 anii , nu-i foarte atent la detalii . Craciunul trecut am cerut o racheta Sony 201, fabricata in Rusia in anul 1976 , si eu am primit o pereche de boxeri , 3 maiouri si postere cu fete , sa par barbat .
M-am pierdut printre rafturi , am daramat niste piramide din conserve si a trebuit sa curat voma unui bebe . In tot acel val de curatenia cineva mi-a furat banii si am fost dat afara din supermarket .
- Super , cum ajung acasa ?
- Ai un banut . imi intinde mana un copil al strazii .
- Crezi ca am , ce veniti toti la mine . Scrie cumva pe fata mea cladire plina cu banii ! ma ratoiesc la timpul de langa mine si fuge speriat .
- Usor , piciule ! ma atentioneaza un tip saten cu ochii uimitori . Da , imi place sa admir ochii si claviculele oamenilor .
- Tu cine mai esti ? spun nedumerit .
- Louis , Louis Tomlinson . Viitor cantaret faimos cu case si fete .
- Visezi ? ?Ai febra ?! Mama ta stie ca umbli pe strazii ?
- Pai nu , tu esti cel care nu stie ca , " cladirea plina cu banii " e banca .
- Si ce propui ?
- Sti sa canti ?
- Poate . Cant , doar pentru mine .
- Atunci hai !
M-a dus intr-un parc apropiat de supermarket . Dupa multe incercari si ezitari m-am apucat de cantat colinde . Se pare ca lumea ne-a remarcat rapid punand bani in sapca .
Eram trist , acum imi petreceam ajunul craciunului intr-un parc . Cantand colinde . Jucandu-ma cu o pahar de ciocolata calda de la automat .
- Piciule , tine !
- Ce-i asta ?
* End Flash Back *
Am sa-ti povestec si restul ... Cand voi fi pregatit !
CITEȘTI
Jurnalul unui puști / Editare
FanfictionSper să-l redescopăr pe acel eu care a intrat într-o cochilie după terminarea pubertății.