{12} Briana ?!
Gibby , ce-ti voi povesti acum , tine de planul sentimental . Nu m-am simtit asa trist in viata mea , dar pe de o parte ma simt mai bine .
* Flash Back *
- Kayley , lasa-ma !
- Dar ... Liam ! Am nevoie sa stiu .
- Ce sa sti ? Cand iti vine perioada ?! Cred ca raspunsul il sti deja tu sau chiar doamna Tomson , mama ta . ii spun sarcastic .
Ma tine de 15 minute de brat , ma roaga sa afle adevarul . M-ar durea daca i-as spune .
Kayley , te iubesc ca pe Hayley ! Strict , ca pe Hayley ! Esti sora mea . Prietena mea din copilarie , nu vreau ca prietenia noastra sa se risipeasca ca apa in desert . Te rog , nu mai fi o maimuta bionica si lasa-ma ! Cum ar suna daca i-as spune asta ? Raspuns , sigur m-ar ura !
- Amm ... pai ...
- Nu simti la fel . Nu-i asa ? se indeparteaza de mine .
- Kayley , nu intelege ...
- Inteleg , Liam . Nu sunt eu sortita . Ne vedem , presupun , maine . pleaca pe poteca care a facut-o tata in gradina , intra la ea in curte si apoi in casa . Era extrem de dezamagita .
M-am asezat pe scarii , oftand .
- Piciule .
- Hulk .
- Ii va trece lui Kayley . Intr-o zi , va gasi baiatul perfect pentru ea .
- Hayley , si daca eu eram acela ? Daca nu stiam ca o plac cu adevarat ? De ce ma doare asa tare ?
- Numai inima ta poate decide . se aseaza in sezut langa mine . Batea vantul , era racoare si noi purtam tricouri .
- Te-ai indragostit vreodata ? o intreb pe sora mea .
- Da .
- Cine era tipul ?
- Tipul 004 .
- Clubul de informatica ?chicotesc .
- Da , s-a intamplat . El a fost prima mea iubire si ... l-am lasat balta pentru ca nu eram din aceleasi medii . Apoi , mi-a parut rau si am regretat mult ca nu ne-am dat o sansa . Poate iesea ceva frumos .
- E mai bun decat tipul cu motociclta sau punk-arul .
- Stiu . ofteaza .
Ne-am imbratisat ceea ce era foarte dubios . Hayley si cu mine nu ne imbratisam decat cand doream sa ne sufocam .
- Clubul imbratisarilor ? intreaba Mia . Sora noastra mai mare si , clar , cea mai copilaroasa .
- Nu ... bleah .. scarbos ... spunem la unison .
- Liam , cineva te asteapta la usa din fata . ma instiinteaza ea .
- Ok .
N-am mai trecut prin casa sa deschid , am vrut sa-mi iau musafirul prin surprindere . Astepta la usa , clar era o fata ... stai ..
- Briana ?!
- Liam ... a fugit spre mine imbratisandu-ma .
Am strans-o la pieptul meu . Era ea . Stiam , ea era aleasa .
* End Flash Back *
M-am indragostit de ea , stiam clar .
_______________________________________________
Am editat capitolele ... deci , daca vreti , puteti sa recititi !
CITEȘTI
Jurnalul unui puști / Editare
FanfictionSper să-l redescopăr pe acel eu care a intrat într-o cochilie după terminarea pubertății.