{2} Nu mai alerga ca o balerina, Payne!
Dau pagina. Curiozitatea m-a acaparat total. Ce mai facem eu in perioada liceului?
Draga jurnalule,
Pot spune cu mana pe inima ca urasc sportul! O sa devin presedinte si voi anula aceasta ora. In America, oricine poate deveni presedinte, deci o sa-mi incerc norocul.
Nu-mi place proful. Si e foarte evindent ca nici el nu ma are la corason. Pe el l-as concedia primul...off, sa-ti povestesc:
Flash Back
-Astazi se vor face recrutarile pentru echipa de fotbal, de atletism, si de inot a liceului. Voi, boboci lenesi, veti fi selectati in functie de aptitudinile voastre. Asa ca 50 de ture de teren. Hai, hai, hai! urla din toti rarunchii, fata transpirandu-i excesiv de mult.
Toti l-am ascultat, asa ca am inceput sa alergam. Marea majoritate dupa prima tura gafaia, dar eu ma mentineam. Aveam senzatia, in momentul acela, ca proful chiar ma place. De fiecare data cand treceam pe langa el zambea, ce dragut. Dupa ce am terminat 12 ture de teren, am inceput sa dansez doar ca sa pot continua, insa proful a inceput sa strige:
-Nu mai alerga ca o balerina, Payne! Nici pisicilor nu le plac oasele de la peste neasezonate!
M-am oprit din dansat si am continuat sa alerg pana cand clopotelul a sunat. Extrem de fericit m-am dus la prof, am fost singurul din clasa care a facut cele 50 de ture.
-Vad ca te-ai descurcat bine, Payne. ma bate proful pe spate in semn prietenesc. Incepeam sa zambesc si cu nerabdarea, vroiam sa aflu in ce clasa spotiva m-a grupat.
-Da, domnule profesor. spun emotionat.
-Bine ai venit in echipa de fotbal a liceului, imi venea sa inrosesc la auzul acelor cuvinte, ca mascota, fatalaule, si acum sunt terminat. Esti noua noastra mascota, puiul Coco. Marcel, iar am fraierit un pusti anul asta sa alerge 50 de ture. striga proful, iar eu cad sleit de puteri.
End Flash Back
Acum intelegi! Bomba aia calorica mi-a distrus viitorii ani de liceu. Cel mai fraier pusti din liceu e mascota. Si acela sunt eu!
O, Doamne...mor de ras. Bine, atunci nu mi se parea un motiv de ras, insa acum e cu totul altceva.
CITEȘTI
Jurnalul unui puști / Editare
FanfictionSper să-l redescopăr pe acel eu care a intrat într-o cochilie după terminarea pubertății.