Jurnalul unui puști
Sper să-l redescopăr pe acel eu care a intrat într-o cochilie după terminarea pubertății.
Constat că aceată misiune nu va fi una ușoară, deoarece m-am schimbat extreme de mult pe parcursul anilor ce au trecut. Acum sunt un soi de mutant rezultat în urma unor alegeri fericite sau mai puțin fericite. Ce-i drept, am căpătat mai multă experiență din ele și viața mi-a dat o lecție importantă din toate punctele de vedere. Nu trebuie să o irosesc, sub nicio formă nu trebuie să fac acest lucru, oricât aș fi de îndurerat sau oricât aș considera că sunt nedreptățit de soartă. Mereu va exista o lumină la capătul tunelului. Orice tren știe foarte bine acest lucru.
De asemenea, am realizat multe lucruri atât pe plan material cât și pe plan sentimental. Unul dintre ele este că banii nu aduc fericirea. Aplauze pe fundal. Chiar nu o aduc, dar am fost învățați că o întreține, ceea ce nu este rău dacă stai și reflectezi asupra acestui aspect. Iar dragostea adolescentină este un carusel de drame și lacrimi. Cea mai frumoasă parte a ei este intensitatea cu care o trăim și rapiditatea cu care dispare. Pot afirma că am iubit două persoane până în al nouălea cer, însă am dezamăgit-o pe cea mai importantă. Nu regret nimic, stați liniștiți. Ea m-a învățat că nu trebuie să mai aleg mirajul frumuseții efermere în detrimentul sentimentelor pure și adevărate. Vreau să-i mulțumesc pe această cale. A contribuit la persoana care sunt astăzi.
Am greșit uneori deoarece este tipic omenesc, alteori am făcut alegerile care erau necesare, chiar dacă m-au rănit foarte mult, și, într-un final, am reușit să iau cele mai bune alegeri pentru mine și nu pentru restul. Sunt mândru de această performanță.
Sorbind literă cu literă din acest jurnal ponosit și încărcat cu sentimente profunde de adolescent hormonal, vreau să retrăiesc acele clipe, amintiri, momente care mi-au marcat adolescența. Deci, Liam, ești pregătit?
CITEȘTI
Jurnalul unui puști / Editare
FanficSper să-l redescopăr pe acel eu care a intrat într-o cochilie după terminarea pubertății.