{3}Invata sa copiezi de la un profesionist!

506 23 5
                                    

{3}Invata sa copiezi de la un profesionist!


Clar, am fost un naiv in acea perioada...sa vedem ce idiotenii imi mai treceau prin tartacuta.


Draga jurnalule, 

Azi a fost prima data cand am simtit adrenalina curgandu-mi prin vene. Desigur, am purtat chiloti peste colanti ca sa par Superman pe strada, dar asta nu mi-a oferit decat o titulatura de ciudat-copil-semi-retardat. Revenind la subiectul interesant. Am vrut sa copiez la testul de fizica. O materie care n-are logica cu realitatea noastra, pentru ce exista internet-ul? Ca sa-l folosim! Daca vreau sa caut ce-i reflexia, google-ul imi poate da toate informatiile necesare. Sigur nu voi muri daca nu stiu legea fluidelor sau a lichidelor.

Copiatul era o ideea extrem de geniala, daca in timpul testului grasul John nu cauta guma pe sub banci. La stres mananca orice, si de ce tocmai guma aia? Raspuns: nu-mi dau seama. 

Profesorul l-a vazut si m-a trimis la detentie, unde doamna Russo m-a pus sa fac curat in laboratorul de biologie. Am dat drumul  broastele pentru ca nu voiam sa le disece cei de clasa a XI-a. Le faceam un favor lor si constiintei mele.

Toata lumea a fost uimita de gestul meu rebel. Asa ca am reusit sa-i eliberez pe ceilalti de restul orelor si eu sa primesc inca 2 zile de vacanta. Gratis! M-au considerat un erou pentru o lunga perioada de timp, mai exact 5 minute si 30 se secunde. 


Frate! Pe bune, Liam? Copiat? Te credeam mai bun de atat! Ce tot zic, asta sunt eu mai mic...bine, lasam.






Jurnalul unui puști / EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum