{5} Bunica si glumele ei de pe vremea dinozaurilor .

387 22 20
                                    

{5} Bunica si glumele ei de pe vremea dinozaurilor .

Draga Diggie , 

   Ultimile doua sambete le-am petrecut cu bunica mea Grace la azil . Ii place acolo , m-ai ales dupa moartea bunicului , care a afectat-o sentimental dar si la tartacuta ca e putin dusa .  Stii , mai bine stateam linistit acasa , dar curiozitatea imi rodea stomacelul .  Asa ca m-am aventurat in locul unde bundica cu prune e motiv de sarbatoare . 

  

* Flash Back * 

- Nepotul meu ,  Leo ! ma trage bunica de obrajii .

- Liam . ii spun , iar mi-a uitat numele .

- Cum spui tu Leo , si ce fac surorile tale ?

- Liam .

-Nu ma intereseaza , maseaza-mi picioarele , sunt prea batrana sa mai fac si asta . 

Inghit in sec masand picioarele bunicii si nu stiu cum am ajuns sa-i fac si pedichiura si manichiura . M-a pus  , apoi ,  sa fiu prezentatorul de la bingo . Cea mai plictisitoare ocupatie , avand in vedere ca toti jucatorii erau dintr-o perioada preistorica . 

Deja era ora 8 si toti s-au pus la culcare , m-am asezat si eu pe canapea atipind pentru o ora . Din cauza unei muzicii asurzitoare m-am trezit . Cine jufuie un azil si pune muzica ? Anormal ! M-am ridicat de pe canapea si am simtit umezeala in partea de jos , stiti voi locul ! 

- Am trecut de vremea aia , ce doamne iarta-ma ! am inceput sa strig frustrat . 

Am insfacat o perna ornamentala si am mers pe coridor . Macar daca voi fi rapid , sa nu arat ciudat , din prima . Muzica era si mai asurzitoare , puteam vedeam cativa batranii ca realizau niste miscarii anormale pentru soldurile lor . Usurat am dat de baie , inauntru era o mamaie si un babac . Doamne , orbeste-ma acum ! Faceau dus si sex , sau sex si dus ! Arde-mi ochii ! 

Am trantit usa si am fugit . Trebuie sa ies de aici . Cred ca hotii deja mi-au luat-o ianinte , vazand demonii astia cu proteze si par alb . 

Eram aproape .... sa primesc un dus cu gheata gratis . Bunica radea , asistentii radeau , toata lumea radea . Ce ?! Doar nu avea SIDA . Sigur ma aflu intr-un vis sau intr-o emisiune  care are ca prezentator un actor de care nimeni nu-si aduce aminte , dar are parul gelat si extrem de perfect cu o atitudine stupefianta . 

- Baiete , tocmai ai fost la '  Glume pe paine prajita ' , spune ceva camerei . imi arata unul cu nasul mare camera de filmat . Normal , trebuia eu sa presupun de emisiunea Tv . 

- In cate state este vazuta emisiunea ?

- Toata Europa si America si cateva state din Africa si Asia . Cum te numesti ?

- E nepotul meu Leo James Payne , spune bunica din spatele meu , facand cu mana la camera .

- E Liam James Payne , strig frustrat  , lovindu-ma cu o palma in cap . M-am facut de ras in intreaga lume si acum toti imi vor sti numele . 

- Fa cu mana la camera , Leo . imi sopteste bunica .

- Sunt Leo . zambesc fals facand cu mana  la camera . 

* End Flash Back * 

Am o bunica draguta , nu-i asa ? O sa rad cand ii voi manca coliva ... muahaha ... ceah... m-am innecat . 

Jurnalul unui puști / EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum