•Ötödik rész•

74 12 0
                                    

Mirina

Amikor Katsuie, Ranmaru és Nagahide ki rohantak a szobából ,Mirina kapott az alkalmon és az ablakot választotta menekülési útvonalnak. Ki ütötte az üveget és az ablak párkányra állt. Körülnézett és készült átugrani a mellette levő párkányra, amikor a szeme sarkából látott valamit közeledni maga fele. Mielőtt fel foghatta volna mi találta el már zuhant is a biztos halálba.

-Ezek sose fogynak el?-ordította Katsuie ,miközben sorra semmisítette meg a yakumákat.
- Az a cél hogy ne jussanak be a kastélyba!- kiáltott oda neki Ranmaru.
-Gyerünk emberek! El kell űzni őket mielőtt nagyobb kárt okoznak!- adta ki az utasítást Nobunaga nagyúr.
Miután ezt kimondta utána nem sokkal hagyták abba a yakumák a rohamot. Mindegyik egy irányba nézett. A kastély falára. A harcosok is abba az irányba pillantottak.
-Neee...-Katsuie egy arnyalattal fehérebb lett- Mirina!
Nagy lendülettel futni kezdett ,hogy időben el tudja kapni. Viszont nem csak ő sietett ,hanem a yakumák is a lányt vették célba. Az volt a gond hogy sokkal gyorsabbak voltak Katsuienál. Előbb értek oda a falhoz ,mint ő. Várták, hogy mikor esik a kezükbe a zsákmány. Katsuie kirantott karddal a kezében futott feléjük. Amikor elérte őket mindet kinyírta egy szempillantás alatt. Készült elkapni a zuhanó lányt, de mikor felnézett azt látta hogy valaki gyorsabb volt nála.
Az illető nagy lendülettel rugaszkodott el a földtől és a karjaiba fogta Mirinát. A lány a sokktól semmit sem tudott csinálni.
A földet érés pillanatában tért csak magához. Ott volt megmentője kezében. Felnézett az arcára és egyből megismerte.

-Date

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Date...Masamune?-súgta. Alig tudott megszólalni.
-Te vagy a másik világból jött lány?-kérdezte nyugodtan.
Mirina bólintott.
-Masamune!!-hallottak egy harcias hangot a hátuk mögül.
-Te...- kezdte volna az említett hadvezér de nem hagyták szóhoz jutni.
-Tedd le!!- kiáltott Katsuie.
-Dehogy teszem! Nem tud megállni egyedül!-védekezett Masamune.
-De meg tud!-azzal kikapta a lányt a hadúr kezéből és talpra állította. Ő egy kicsi tántorgás után ki tudott egyenesedni.
-Köszönöm!-fordult Masamunéhoz.
-Bármikor ,szép hölgy!-azzal megcsókolta a kezét és elment.
-Chh! Van bőr a képén... Jól vagy?-kérdezte aggodalmas hangon a lányt.
-Igen...óvatlan voltam...-hajtotta le a fejét. Ekkor Katsuie magához vonta és szorosan megölelte. Mirina is viszonozta a gesztust.

-Megtaláltam- mondta Masamune mikor vissza ért a kastélyába.
-És milyen?- tette fel a kérdést Shigezane.

-Tökéletes!- válaszolta Masamune

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Tökéletes!- válaszolta Masamune.
- És miért nem raboltad el?-kérdezte hitetlenkedve Kojurou.

-Megzavart az az idióta barom!- Masamune komor hangja hallatán a másik kettő egyből vette a lapot

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Megzavart az az idióta barom!- Masamune komor hangja hallatán a másik kettő egyből vette a lapot. "Ne kérdezzetek különben kinyirlak titeket". A hadvezér elvonult a szobájába és magára zárta az ajtót.
-Nem kene tennünk valamit?-kérdezte Shigezane az előtte álló Kojurotól.
Ő leintette. Így annyiban hagyták a dolgot.

-Ez fáj!-siránkozott Nagahide amikor Mirina a sebét kötötte. A fiú sérülés nem volt vészes , de nem lehet figyelmen kívül hagyni.
-Kész!- szusszant a lány.
-Köszi- Nagahide arca kicsit piros volt.
-Elég már ti ketten!- vágott közbe Katsuie. Ekkor kinyílt az ajto és Mitsuhide lépett be rajta Ranmaruval az oldalán.
- A nagyúr hibát téged Mirina!- szólt hivatalos hangján Mitsuhide majd megragadta a lány kezét és magával rángatta. Olyan erős szorítása volt hogy nem tudott szabadulni. Megadta magát.

💜Sengoku Lovers💜Sengoku Night BloodWhere stories live. Discover now