•Kilencedik rész•

78 12 0
                                    

           ~a bál éjszakáján~

Az Oda kastélyban most meg nagyobb rohanás volt ,mint ami szokott lenni. Mindenki készülődött az estére. Mirina egész délután siető férfiakat látott. Ezért úgy döntött hogy meg a bál előtt levegozik egyet. Nem kellett plussz világítást vinnie mert a Hold megvilágította az útját. Kísérő nélkül ment ,mivel Ranmaru Nobunaga nagyurnak segített ,Katsuie és Nagahide a páncéljaikat fényesítették ,Mitsuhide pedig a vendégek fogadására készült. Szabadabban érezte magát és ezáltal a közérzete is jobb lett. Csillogó báli ruhában sétált a kertben. A járőröző katonák ,akikkel találkozott meg kacsintottak is neki.
Lassan ballagott előre ,amikor zajt hallott az egyik rózsa bokorból. Megállt és figyelni kezdett. Közelebb ment a bokorhoz és ekkor egy nyúl ugrott ki megijesztve ezzel Mirinát. Ő hátra esett és így a ruhája sáros lett. Nagy nehezen felkelt és sietett vissza a kastélyba hogy at tudjon öltözni meg mielőtt a vendégek megérkeznek.

-Nem hiszem el!-sóhajtott miután becsukta a szoba ajtaját. Gyorsan levette a sáros ruhát és felkapott magára egy szerinte sokkal szebbet. (Mondjuk Ranmaru azt mondta olyan menyasszonyos),de a lányt jelenleg nem érdekelte ,mivel nem maradt több ideje válogatni.

Eközben az aula megtelt lassacskán emberekkel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Eközben az aula megtelt lassacskán emberekkel. Mitsuhide a nagyterem bejáratánál fogadta őket.
-Légy üdvözölve Toyotomi Hideyoshi!-hajolt meg Mitsuhide.
Az említett személy bólintott majd Yuzuki és hűbérurai oldalán belépett a helysegbe.
-Azta!-ámult Yuzuki a terem láttán.
-Nobunaga mindig szerette a fényűzést- jelentette ki Hanbee. A többiek egyetértően bólintottak. A lány körülnézett és szemével Mirinát kereste.
-Yuzuki!-ő a hang irányába fordult. Hideyoshi állt szorosan mellette.
-Igen?
-Légy résen ma este! Te és a húgod is ki lesztek szolgáltatva. Nem hiszem hogy egész este melletted tudok maradni. Sőt a többiek sem. Ezért kérlek légy óvatos!
-Az leszek!-mondta határozottan a lány. Amint ezt kimondta valaki hirtelen belekarolt.
-Hello szép Yuzuki- köszöntötte Sasuke.
-Sasuke! Nem lehet így bánni egy ifjú hölggyel!- rántotta odébb Saizou a fiút.
-Omm... Ti honnan ismertek?-szép pénz meg a lány.
-Téged és a húgodat mindenki ismeri lassan. A két másik világból jött lány.- lépett közéjük Nobuyuki- Te Hideyoshi ,nem tudod hol van drága hadvezerunk?
-Nem. Nem is láttam ma meg.
-Az az idióta!
-Hé, nem vagyok idióta!- kiáltotta egy harcias hang.
-Megvan.-sóhajtott Nobuyuki és Hideyoshi egyszerre.
Ekkor jelent meg Yukimura. Yuzukit nézte.
-Örülök a talalkozasnak Yuzuki-chan!
-"Chan"?- kérdezte vissza mindenki egyszerre.
-Amúgy Hideyoshi. Hány sereg érkezett meg eddig?-kérdezte komolyra fordítva a szót Yukimura.
-A Toyotomi ,a Sanada és az Oda sereg van eddig itt...
-És a Takeda!- szólt közbe Shingen, aki pont most ért ide hűbéruraival.
-Négy sereg van itt akkor. A Date és Uesugi késik. -jelentette ki a hadvezér.
- Szia Yuzuki. Nagyon csinos vagy!- csókolta meg Shingen a lány kezet. Ő elpirult erre a gesztusra.
-Shingen nagyúr! Keressük meg a helyünket!- szólalt meg Nobuharu.
-Igaz. Majd meg találkozunk!- majd elfoglaltak a helyüket.
A Sanada sereg is hasonlóan tett. Hideyoshiék helye az Oda sereg mellett volt. Yuzukit ültettek középre ,hogy ne legyen túl közel senkihez.
Eközben megérkezett a hiányzó két sereg is egyszerre. A Date sereg gyorsan helyet foglalt , az Uesugi sereg tagjai végigmertek a helyzetet és csak utána kerestek meg a helyüket.

-Azta mennyien lettünk itt- csodálkozott Katsuie.
-Igen. Hol van Nobunaga nagyúr?-kérdezte Mitsuhide- meg Ranmaru? Na és Mirina?
-Mindjart jonnek!- mordult Katsuie idegesen. Remélte hogy a lány nem lépett le.
Ekkor megérkezett a nagyúr. Besétált hűbéruraival a terembe és helyet foglaltak.
-Hol van a lány?-kérdezte halkan Nagahide.
-Ne aggódj!- válaszolta a nagyúr.
A fiúk össze néztek ,de nem szóltak semmit.

-Udvozlok minden sereget!- kezdte a köszöntőt a nagyúr- Ezen az esten nem a viaskodas lesz a lényeg hanem a jókedv. Plussz meg szeretnem bemutatni a seregem új tagját!
Kinyílt az ajto és Mirina sétált be rajta. Halk suttogas futott végig a termen. A lány csak mosolygott ahogy végig sétált az asztalok közti folyosón. Ekkor találkozott a tekintete Yuzukiéval. Nagyon megőrültek egymásnak ,de nem rohanhattak egymáshoz. Így Mirina leült Nobunaga és Katsuie köze.
-Aki el meri vinni, az megfizet!- fejezte be a mondandóját.
-És mi van akkor ha elraboljuk?- állt fel Masamune- Elvégre nem házi állat ,hogy te dönts helyette.
-Azt csinálja amit mondok! Ha azt mondom hogy nem mehet akkor nem mehet!-emelte meg a hangját a nagyúr.
-De simán meg tudna szökni! Ha a múltkor nem találja és valami akkor simán megszökik!
-Hogy mi?! Erről miért nem tudok?- nézett jeges tekintettel hűbérurai fele.
-Látod? Senkiben se lehet megbízni!- dobott feléjük egy ravasz mosolyt.
-Erről meg beszélünk- morogta a fiuknak.- Na mindegy is. Ma este a szórakozásról szólna. Tegyük félre a kicsinyes vágyakat. Tancolhattok vele, de csak ennyi! Remelem érhető voltam.
-Ha már itt tartunk. Nekem is lenne egy kikötésem!- állt fel Hideyoshi is.
-Hogy Yuzuki is marad nálatok?- kérdezte fennhangon Yukimura.
-Pontosan! Senki nem veheti el tőlem!- zárta le a témát.
-Rendben! Most hogy ezt megtárgyaltuk,kezdődjön a bál!
A két lány egymásra pillantott. Mindketten ugyanarra gondoltak.
"Ki kell jutnunk innen"

Ahogy szép lassan kezdődött a buli, úgy oldódott a hangulat. Szólt a zene és sokan már illuminalt állapotba kerültek a sok szakétől.
Mirina kapott az alkalmon és Yuzukit kezdte keresni. Meg is találta ,de éppen Masakagéval táncolt. Éppen vissza akart menni a helyére de akkor valaki hátulról megfogta a derekát. Ijedten fordult hatra és Masamuneval találta szembe magát.
-Szabad egy táncra?-nyújtotta a kezet a lánynak. Ő felenken elfogadta és lassú keringőbe kezdtek. Egymás karjába ringatoztak. Nem szóltak egymáshoz. Sokan figyeltek őket. Köztük volt Katsuie is ,aki nem felejtette el a zuhanás esetet. Komor tekintettel figyelte a táncoló part.

                ~ éjfél után pár perccel~

Mindenki részeg volt már. A lányok fáradtan ültek a helyükön. Yuzuki táncolt a Toyotomi, a Takeda ,a Sanada és az Uesugi seres tagjaival. Mirina az Oda, a Date ,a Takeda és Toyotomi sereg tagjaival táncolt. Az említett seregek közül páran indulásra készülődtek már: Uesugi Kenshin jobbnak látta hazamenni, mielőtt meg beleborul lóval együtt az árokba. Sanada és Takeda együtt indultak el mivel egy irányba volt a kastélyuk. Toyotomiék is indulni készültek. Yuzukit vinni kellett mivel elnyomta az álom.
Amikor Mirina észre vette hogy mennek utánuk akart menni hogy beszéljen a nővérével ,de a lábai nem engedelmeskedtek neki. Így visszaroskadt a székbe.
-Látom elfaradtal. -ült le mellé Masamune. Ő is be volt állva egy kicsit".
Össze vissza kezdett beszélni ,így végül Shigezanénak kellett ki vinnie. Mindenki elment.
Mirina is elindult szép lassan a szobája fele. Nem jutott messze ,mert észrevette Kasuiet a földön. Oda ment hozza ,a fiú bal kezet átvette a vállán és elindult a komas Katsuieval a szoba irányába.
Két emeletet vonszolta felfelé és csak a szobájában állt meg. Lefektette az ágyra és indult volna vissza a saját szobájába. Viszont Katsuie megragadta a kezet és be rántotta az ágyba maga mellé. Már félálomban volt ,így Mirina azt hitte hogy könnyebben tud szabadulni de nem. A fiú erősen magához ölelte.
Mirina a fáradtságtól nem tudott ellenkezni. Lassan elnyomta az álom öt is. Ott aludtak egymás karjaiban.

💜Sengoku Lovers💜Sengoku Night BloodWhere stories live. Discover now