Yuzuki
-Hideyoshi!- Hanbee rontott be abba a szobába ,amiben épp Yuzuki húgának a megmentését tervezték. Már félig kész volt.
-Miaz?- állt fel a hadvezér.
-A Date sereg szemet vetett Mirinára!-lihegte.
-Az nem lehet!- Yuzuki alapból sápadt feje most még jobban az lett.
-Információk szerint az említett lányt megmentette a yakumáktól ,amikor az Oda kastélyban tartózkodott- kezdte a beszámolót Hanbee- Tudomásunkra jutott hogy Nobunaga szövetséget akar kötni Masamunéval. Épp ezt tárgyalták ,amikor a szörnyek megjelentek.
- Hmm érdekes... Akkor ez esetben...
-Hideyoshi nagyúr!!- rontott be a helyiségbe az egyik katona.
- Miért nem tudok ma egy mondatot se befejezni?!- sóhajtott-Miaz már megint?
- Takeda Shingen keresi önt személyesen. Jöttek vele a hűbérurai is- jelentette a katona tisztelegve.
-Már csak ez hiányzott! Engedd be őket!-utasította Hideyoshi a szolgáját.
Amikor az ajtóban megjelent a Takeda sereg hadvezére Yuzuki érezte, hogy arca felvett egy enyhe pírt.
-Hé Hideyoshi! Rég találkoztunk!-üdvözölte Shingen- Hmm? Ki ez a szép lány?
- Nem tartozik rad!-mordult a fiú.
- Ő az aki egy másik világból érkezett a húgával ugye?
-...- Hideyoshi nagyon meglepődött hogy tudja.
-Jó a hírszerző rendszerünk. -kacsintott Shingen majd Yuzukihoz fordult- Orvendek a találkozásnak! Én Takeda Shingen vagyok!- Én meg Yuzuki-mutatkozott be a lány.
-Hadd mutassan be a hűbéruraimat. Ő itt Baba NobuharuKousaka Masanobu
Yamagata Masakage
És végül Naitou Masatoyo.
-Sziasztok!-köszöntötte őket a lány.
-Hali- köszöntek vissza a fiúk is.
-Hideyoshi! Nekem viszont beszédem van veled! Fontos!- váltott hivatalosba Shingen.
Hideyoshi bólintott majd elvonult Shingennel, Masanobuval és Mitsunarival egy külön terembe hogy nyugodtan tudjanak tárgyalni.
Mikor becsukták a terem ajtaját ,az érkezett személyek kérdésekkel kezdték bombázni a lányt.• két óra múlva•
Amikor Yuzuki meg válaszolt minden kérdést épp akkor jöttek ki a teremből Hideyoshiék.
-Figyelem mindenki!- kiáltott a hadvezér- Mától szövetségbe léptünk a Takeda sereggel!
JE LEEST
💜Sengoku Lovers💜Sengoku Night Blood
FantasyA történet két fő hősnője váratlanul egy Shinga nevű világba kerül ,ami hasonlít a hadakozó japán fejedelemségek idejére. A különbség csak annyi hogy a hadurak és harcosaik misztikus teremtmények: vámpírok és vérfarkasok. A két lánynak túl kell élni...