Yuzuki
- Nem hasonlít rád a húgod. Egyáltalán. -jelentette ki csalódottan Hideyoshi.
-Hát...- Yuzuki nem tudta mit mondjon erre.
-HIDEYOSHI!!!- Mitsunari rontott be a szobába.
-Mi az?
-Ya...yakumák...a faluban...-lihegte majd össze esett.
Yuzuki oda rohant hozzá és kezelésbe vette.
-A rohadékok...-forrongott a hadvezér.
-Hideyoshi...
-Yuzuki! Te itt maradsz és nem teszed ki a lábadat innen!!!
Azzal fel csatolta kardját és kirohant. A lány egyedül maradt Mitsunarival. A nyitott ajtón beengedte az eddig elfojtott hangokat. A a falusiak voltak. Sikítoztak.
Úgy döntött nem foglalkozik ezzel. A többiek úgyis elintézik őket. Ellátta a fiú sebeit majd maga is le pihent.
"Kopp"
-Hmm?
"Kopp"
Valaki kopogott az ablakon. Yuzuki lassan felállt és óvatosan megközelítette az ablakot. Kinézett. Senki. Nagyot szusszant. Ám ekkor kitörött az üveg és egy yakuma termett a lány előtt. Yuzukinak nem volt fegyvere amivel megvédheti magát. Remegve hátrálni kezdett viszont falnak ütközött. A következő pillanatban a lény rávetette magát és elvitte.Mirina
Mirina épp Ranmarunak segédkezett amikor észre vette hogy a lovak nyugtalanok. Nem tudta miért de rossz érzés fogta el.
-Mirina?
-Jajj bocsánat!
-Mi a baj?-kérdezte aggódva Ranmaru.
-Hé!!!!
Mindketten a hang irányába fordultak. Katsuie rohant feléjük.
-Mivan izomagyú?
-Ranmaru! Mirina! Gyertek!A nagyterembe mentek. Itt volt Mitsuhide ,Nagahide és Nobunaga nagyúr.
-Mirina!-szólalt meg a nagyúr.
-Igen?-a lány össze rezzent a mely hangtól.
-A nővéredet elvitték a yakumák.
-Hogy MI????- Mirina fal fehérre sápadt.
-Így igaz... Most kaptunk....
-Nobunaga nagyúr!!- rontott be az egyik katona.
-MI AZ??
-Yakumák támadtak a falura!
Ennek hallatán a nagyúr és harcosai ki rohantak a teremből egyedül hagyva a lányt.
-Yuzuki...nee...-sírva fakadt.
Egyedül volt. Senki nem jött érte. Nem tudta mit csináljon.
-Mirina!-szólította egy férfias hang.
Felnézett és Date Masamunét látta az ajtóban állni.
-Gyere! Itt nem biztonságos!-azzal megragadta a lány kezet és maga után húzta.
-Segíteni jöttél az Oda seregnek?-kérdezte a lány.
-Nem...Érted jöttem..-azzal karjába vette a lányt és futni kezdett. A kastély bejárata előtt ott volt Shigezane és Kojuro is lovakkal. Masamune felugrott a sajátjára a lánnyal együtt. A ló ágaskodott majd minden el vágtattak be az erdőbe.
YOU ARE READING
💜Sengoku Lovers💜Sengoku Night Blood
FantasyA történet két fő hősnője váratlanul egy Shinga nevű világba kerül ,ami hasonlít a hadakozó japán fejedelemségek idejére. A különbség csak annyi hogy a hadurak és harcosaik misztikus teremtmények: vámpírok és vérfarkasok. A két lánynak túl kell élni...