Mirina
Amikor Yuzukiék elkezdtek tervet készíteni ,pont akkor sikerült kijutnia a szobából Mirinának. Már a hajnali órákban járunk és szegény lány egész este azon volt ,hogy meg tudjon szökni. Sikerült. Végig rohant a hosszú folyosón ,lement két emeletet majd ismét a szikrázó aulában találta magát. Még mindig gyönyörűnek találta.
-Oké. Sehol senki. Remelem nyitva van a kapu. -mondta.
Mikor elindult a kapu irányába ,hirtelen valaki hátulról megfogta a vállát. Az ilyetségtől megpördült és majdnem lefejelte az illetőt.
-Hova hova Baba?- Katsuie volt az.
-Én csak...levegőzni akartam...-Mirina próbálta menteni a helyzetet de nem jött össze.
- Tudod, ha egyikünk az mondja maradj ott amíg érted nem megy valaki, akkor úgy kell tenni ahogy mondta. De... -közelebb vonta magához a lányt- Ha valaki kérdőre vonna azt mondjuk velem voltál kint levegőzni.
-Oke- Mirina nagyon meglepődött ezen. Meg azon is , hogy ilyen közel vannak egymáshoz. A közelségétől megremegett.
-Gyere! A többiek már várnak. Most kiderül hogy ki is vagy te. -azzal megfogta Mirina kezét és mentek a nagy terembe.•10 perccel később•
-Nos...-kezdte a tárgyalást Nobunaga nagyúr- Mirina. Meséld el nekem hogy honnan jöttél.
-Rendben. Egy másik világból jöttem a nővéremmel együtt.
Csend. Síri csend. A lány végig nézett a döbbent arcokon. Egy kicsit élvezte a helyzetet.
-Akkor erről beszéltek a kémeink. Jelentették, hogy a Toyotomi sereg talált egy fura lányt. Akkor biztos ő a nővéred. -mondta Ranmaru.
-Nem tudjuk mi igaz abból amit mind- Mitsuhide sötét tekintetétől Mirina megint remegni kezdett.
- Igazat mind!- állt fel a nagyúr ,majd lassan ,komótosan oda sétált a lányhoz.
-Szóval én semmit nem tudok erről a világról. Csak a nevetek ismerős ,mert ahonnan jöttem ott ti benne vagytok a töri könyvekben. -jelentette ki határozottan Mirina.
-Hmm- Nobunaga egy pár percig gondolkozott valamin majd folytatta- Katsuie, Nagahide és Ranmaru! Ti fogjátok felügyelni öt. Ha eltűnik a ti felelősségetek lesz. Világos?!
-Igen!- mondtak egyszerre.-Nos...-kezdte a mondandóját Nagahide amikor vissza mentek Mirina "börtön" szobájába- Ha kérdésed van kérdezz! De ne olyan sokat...
-Elég már ,te idióta! Legyél kedvesebb vele!- szólt rá Ranmaru.
-Mi?! Ki az idióta?!- veszekedni kezdtek. Mirina oda sétált az ablakához és a menekülési utvanalakon kezdett gondolkozni. Ekkor meglátott három ,számára ismeretlen alakot. Épp Nobunaga nagyúrral beszéltek.
-A Date sereg.- lépett mellé Katsuie- Szövetséget akarunk kötni velük ,de elég problémás a dolog.Kis szünetet tartott, majd folytatta.
- Aki közepén áll az a vezetőjük. Date Masamune. Elég nehéz eset.
- Nem tűnik annak...- súgta a lány. Az említett személy ekkor rá nézett.
"Mik azok a fülek?"
- Jaa amúgy itt Shingaban nem átlagos emberek élnek. Az Oda sereg tagjai mind vámpírok, ahogy a Toyotomi sereg is. Van meg négy sereg. Az Uesugi, a Date, a Sanada és a Takeda sereg. Ok vérfarkasok.- elhallgatott.
-Katsuie?
- Sokat mondtam. Nem kellene be avatni egy vad idegent az ilyen szövetségi dolgokba.
Mirina nem szólt semmit. Masamunét nézte. A szeme sarkából viszont észrevett valamit a híd túloldalán. Fekete lény közeledett a kastély fele. Pontosabban lények...-Azok mik?-kérdezte a fiukat.
-Neeeee...- Katsuie egy árnyalattal feherebb lett, Ranmaru és Nagahide abbahagyták a veszekedést.
- Yakumák!- mondtak egyszerre. Gondolkodás nélkül rohantak ki a szobából egyedül hagyva Mirinát. Ő nem értette a helyzetet, de valami különös nyugtalanság lett úrrá rajta.
YOU ARE READING
💜Sengoku Lovers💜Sengoku Night Blood
FantasyA történet két fő hősnője váratlanul egy Shinga nevű világba kerül ,ami hasonlít a hadakozó japán fejedelemségek idejére. A különbség csak annyi hogy a hadurak és harcosaik misztikus teremtmények: vámpírok és vérfarkasok. A két lánynak túl kell élni...