,,...taki był plan..."

70 4 3
                                    

Czyt. Not. Na dole xd

/pov Marcus/

Fuckkk, nigdzie nie ma Olivi. Oczywiście policja powiadomiona ale huj to jak na razie dało. Mam nadzieję że nic jej nie jest...

/Pov Luc/

Gdy weszłam zobaczyłem Olivie stającą przy oknie i rozglądającą się. Po cichutku do niej podeszłem i szepnąłem do ucha

- nie uda co się z gąd uciec skarbie

Ta od razu odskoczyła przestraszona

- Lucas !! Przestraszyłes mnie !

- taki był plan. A teraz siadaj na łóżku i opowiedz mi coś o sobie...

- Ummm, okej ?

Gdy dziewczyna opowiedział mi wszytko od początku do końca zrobiło mi się żal jej bliskich, przyjaciół... Najbardziej to chyba tego Marcusa czy jak mu tam.

- a wogule to wiesz gdzie jest mój telefon ? -zapytala ni stąd ni zowąt

- Może wiem może nie wiem a może wiem ale ci go nie oddam. A teraz nich droga pani wybaczy. Ja muszę się udać do innych moich znajomych. Żegnam -powiedzialem wychodząc.

/Pov Olivia/

No i znowu zostałam sama... Włączyłam telewizję. Położyłam się na łóżku i zaczęłam przeglądać kanały. Nagle natrafiłam na kanał z wiadomościami...

-,,zaginęła dziewczyna. Lat 17. Zdjęcie się wyslwietli zaraz obok"- szkoda mi się zrobiło tej dziewczyny. Mam nadzieję że nic jej nie jest. lecz gdy pokazało się 'jej' zdjęcie ujżałam moją fotkę z Instagrama. Oczywiście musieli wybrać tą najbrzydszą...- ,,policja już interweniuje. Gdyby ktoś ją zauważył proszę o zgłoszenie to oddziałom słózby"

Czyli jednak miałam rację. Szukają mnie !! Nie wiem czy się cieszyć ale wiem że muszę z tąd jakoś zwiać. Tylko jak ?

/Pov Marcus/   /22:34/

Leżę sobie na łóżku i nie mogę zasnąć. Mam tak odkąt Olivia zniknęła. Martinus tak samo.

Leze, myślę... Myślę o tym gdzie jest moja Olivia. Co się z nią dzieje i jak mogę jej pomóc. Nagle strzeliłem głośnego faceplama.
Od razu wstałem z łóżka i zacząłem się przebierać aby wyjść na dwór. Kiedy byłem przebrany wziąłem telefon i latarkę.
O ile wszystko pójdzie dobrze odnajdę moją ukochaną !

****

316 słów bez notatki.

A więc tak

Dlaczego mnie nie było przez ten czas ?
Otóż
Przez tą jebaną aktualizację mi się konto usunęło czy coś takiego i nie mogalam się zalogować

Takie żeczy to tylko mi się przytrafiają...

(Jest dokładnie godzina 23:50)

Branoc

On woli moją siostre...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz