#27

6.9K 277 7
                                    

Gözlerimi açtığımda düşündüğüm tek şey Egeydi. Ona nasıl söyleyeceğini düşünüyordum. Acaba karşısına çıkıp merhaba ben anonim mi demeliydim. Yoksa çok mu tuhaf olurdu. Neyse buna kahvaltı ettikten sonra karar verirdim

Karar verilmişti artık Egeye kendimi göstermeliydim ama nasıl?

--

Okula giderken bir çiçekçi de durdum ve bir gül birde papatya aldım. Kalbim güm güm atarken ne diyeceğimi düşünüyordum. Sanırım o an bunları verirken bir anda gelişecekti herşey.

Okula adımı attığımda ellerimin ve bacaklarımın zangır zangır titrediğini hissettim. Nereden nereye gelmiştim.

Ve onu gördüm. Muhteşem gülümsemesiyle arkadaşlarıyla konuşuyordu. Sonra sahte sevgilisi geldi ve ona sarıldı. Onlar ayrılmamış mıydı?

Ege onu tutup uzaklaştırdı ve ciddi bir şekilde konuşmaya başladı. Kız hararetli bir şekilde bağırmaya başladı.

Elimdeki çiçekleri düşürecektim neredeyse ama sonradan kendime geldim.

Ama ben kararı vermiştim bugün söyleyecektim her ne olursa olsun bunu söyleyecektim.

Sert adımlarla onların yanına yürüdüm. Bir anda bana döndüklerinde kalbimin dışarı çıkacağını zannettim. Ama öyle birşey olmadı neyse ki.

"Ege." Dedim sert bir ses tonuyla, "benimle gelmen lazım."

"Çok mu acil Nora" dedi bana.

İçimden güldüm. Tabi acil aptal çocuk sana burada aşkımı itiraf etmeye çalışıyorum.

"Evet acil."

Benimle beraber biraz ileriye geldi. Ve ne oldu dercesine baktı. Arkama saklamaya çalıştığım gülle papatyayı çıkardım ve "sen gülsün" dedim ve ona uzattım. Anlamamış bir şekilde bana baktı ve aldı. "Bense papatyayım" dedim ve gülümsedim.

_

Beğenip yorum yaparsanız sevinirim


ANONİM-TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin