sonunda gözlerini açar ve direkt etrafına bakar önce anlam veremez nerde olduğuna çünkü en son hatırladığı şey mezuniyet töreninde Bulut la beraber terasta yıldızları izlerken Bulut'un onu yavaşça öpmesiydi şimdi ise gece değil gündüz du ve yanında Bulut yerine annesi ve kardeşi akın vardı. Hastane de olduğunu yeni anladı Asya neden burda olduğunu annesine sorarken gel gelelim bende bu kızın burda ne işi olduğuna Asya'ya araba çarptıktan sonra hastaneye kaldırıldı. Durumu çok ağırdı aynı şekilde ona çarpan şoföründe durumu çok iyi değildi Asya tüm çabalara rağmen gözlerini açamaz lakin ölmez de çünkü komaya girer koma esnasında bir rüya gördü rüyada kendini Başka bir insan olarak görüyordu. Hayatından çok memnun olmadığı ve gerçekten kendini güzel bulmadığı için öyle bir rüya görür. Araba çarpmadan önce ise son kişi olarak sadece ona çarpan şahsiyeti görür tabiki bu onu etkiler ve o kişi de rüyasına konuk olur tahmin edersiniz ki ona çarpan kişi Bulut'tur 6 ayın sonunda komadan bugün çıkar annesinin anlattıklarından sonra lavabo ya girer ve kendisine bakar ondan sonra anlarki aslında her şey rüyadan ibarettir. Bulut'un kaldığı odaya girer doktorlardan öğrendiği kadarıyla onun durumu daha ağırdır hatta felç kalma ihtimali bile vardır odaya girer bir kızı onun elinden tutmuş olarak görür bu görüntü Asya'nın canını çok acıtır çünkü hikaynin sonlarına doğru zaten ona aşık olmuştur. Bulut'un elini tutan kız Asya'nın ayak seslerini duyunca arkasını döner ve o anda Asya şok olur çünkü gördüğü kız kendini rüyasında Mara olarak gördüğü kişidir kız ona gülümseyip nasıl olduğunu falan sorar şimdi diceksiniz ki sende iyice bokunu çıkardın ne alaka o kızın Mara olması, şöyleki Asya komadayken Mara sürekli onun yanına girip onunla kendince muhabbet edermiş çünkü Asya'ya çarpan kızın kendi sevgilisi yani sizin Bulut diye bildiğiniz Tuna'dır. Bunun nedeni Mara'nin suçluluk duygusudur Asya'nın rüyasında gördüğü şeyler ise aslında mara'nin ona anlattığı anılarıdır genellikle Tuna ile ilgili Anıları anlattığı için de bir şekilde Asya Tuna ya aşık olmuştur. Asya'nın Mara yi rüyasında görmesi ise şöyle açıklanıyor annesi maraya sürekli üzülme Mara üzülme kızım diye hitap ettiği için o isim aklına kazındı çünkü sürekli duyuyordu ve çok nadir de olsa kimsenin fark edemeyeceği şekilde gözleri üç dört saniyeliğine açılıp tekrar kapanıyordu bu sayede ise Mara'nin nasıl biri olduğunu görüyordu. Asya'nın hikayesi böyle tam olarak bitti sayılmaz çünkü geride bıraktığı poyraz ve henüz gözlerini açamamış tuna var kim bilir belki oda aynı rüyayı görmüştür ama onun aşık olduğu kız zaten Maraydi ha eski bir çocukluk aşkı varmıydi bilinmez tabi. Bu hikaye ye bitti diyemem ama devamının gelmesi de çok Zor arkada kalan soru işaretleri belki yeni bir devam kitabı ile son bulur.
BELKİ
UNUTTUNUZ MU YOKSA
HER SONUN BAŞLANGICI VARDI
AMA BU BİR SON DEĞİL HATIRLAYIN
ASYA'NIN SONU MARA'YI DOĞURDU
O ZAMAN BU MARA'NİN SONU
ASYA YAŞIYOR , MARA YAŞIYOR
O ZAMAN BU ONLARIN ÖLÜMÜ OLSUN. BU SON OLSUN, SON YENİ BİR ÖMÜR DOĞURSUN O ÖMRE BİR İSİM KOYUYORUM O ÖMRÜ BİNLERCE PARÇAYA BÖLÜYORUM. BİR YIL BANA BİR YIL SANA BİR YIL ONA KALAN ÖMRÜ İSE YARINLARA BIRAKIYORUM. O YARINLAR SENİN BENİM VE ONUN OLACAK ASYA VE MARA DAN BİR PARÇADA SENDE BENDE VE ONDA OLACAK. YENİ BİR ÖLÜMDE YAŞAMAK İÇİN ÖLÜYORUM VE SANA KALBİM BIRAKIYORUM ONU SEV KORU SAKLA ORDA MARA VAR ASYA VAR AMA EN ÇOK SEN VARSIN ORDA🕯️✍️👁️💬💌💤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Gün Ölüm Günün, İyiki Doğdun
Teen FictionHer son yeni bir başlangıç, öyleyse benim başlangıcım sensin