Hermione:
Günlerden pazartesiydi. Perdelerin arasından sızan güneş ışınlarının suratıma çarpmasıyla uyandım. Söylenerek kalkıp saate baktım. "07.30, harika!". Aynanın karşısına geçtim saçlarıma baktım, eskisi gibi kabarık değildiler artık. Dalga dalgalardı ve bu beni mutlu ediyordu.
Ginny'ye baktım, kız hâlâ uyuyordu ve kahvaltıya 1 saat vardı. "Madem erken uyandım odamda son bir kez olsun bakım yapayım, ölü gibi gitmekten iyidir". Bugün odamdan ayrılıp başkanlar odasına yerleşecektim. Yatağımı düzenleyip son kez odama baktım. Kısa bir duş alıp, saçlarını taradım. Yüzüme kremimi sürüp dudaklarıma nemlendirici (parlatıcı) sürdüm.
Eteğimi ve gömleğimi giydim, genelde gömleğimi eteğimin dışında bırakırdım değişiklik yapmaktan sorun olmaz diye düşünüp gömleğimi eteğimin içine soktum. Kravatımı çok sıkı olmayacak şekilde bağladım. Bugün kilotlu çorap yerine dizime gelen çoraplardan giymeye karar verdim.
Ayakkabılarımı da giyip son kez aynada ki görüntüme baktım ve gerçekten güzel görünüyordum. Kaşlarımı kaldırıp kendime gülümseyerek cüppemi ve İksir kitaplarımı aldım. İlk dersimiz Slytherin ile ortak birde Snape, off sabah sabah gene mi puan kaybedicektik.
Kütüphaneye gitmeye karar vermiştim çünkü tüm arkadaşlarım uyuyordu. Saat 8 olmuştu. Sevdiğim muggle kitaplarından birini elime aldım ve okumaya başladım.
"Demek Romeo ve Juliet, muggle kitapları ah tabi muggle dünyasından gelen birinden ne bekleyebiliriz ki?" duyduğum ses karşısında ilk yerimde irkilsemde gözlerimi devirip cevap verdim "Ah Riddle, bazen nereden geldiğini unutuyorsun değil mi? tek kaşımı kaldırdım. Oğlan ellerini birbirine sürtüp "Pardon Granger pardon çok özür dilerim" diyerek sırıttı.
Kitabıma geri dönecektim ki saatin 8.50 olduğunu fark ettim. Kahvaltıya 10 dakika vardı. Yerindemden kalktım ve üstümü düzelttim "Vay vay vay Granger bu değişikliği neye borçluyuz?" diye pis bir bakıyordu ne iğrenç ama. "Sadece erken uyandım beni rahat bırak." omzuna çarpıp büyük salona ilerledim.
Salonda çok kişi yoktu. Gryffindor masasına oturup arkadaşlarımın gelmesini bekledim. 5 dakika sonra Harry ve Ron yanıma geldiler. "Selam çocuklar!", ikisi aynı anda "Selam Herm" dediler ve yanağıma ufak bir öpücük kondurup yerlerine oturdular. Her sabah böyle olurdu eğer öpmezlerse bir sorun var demektir. Ginny de karşıdan gelip herkese selam verdi ve yerine oturdu. Hem yemek yiyip hem sohbet ediyorduk.
Salonun kapısı büyük bir gürültü ile açıldı ve sohbetimiz yarıda kaldı "Size dedim işte bugün bir farklıydı." Riddle bağırarak Malfoy'a, Parkinson'a ve Astoria'ya bir şeyler söylüyordu. "Hadi ama onun gibi biri ne kadar değişebilir" diyordu Parkinsoon ve Malfoy, Astoria ise o hep güzeldi diyerek omuz silkti ve masaya oturdular. Herkes önüne dönüp yemeğine devam etti ama aklım Riddle'ın dediklerine takılmıştı. Daha sonra boşverip arkadaşlarımla konuşmaya devam ettim.
Kahvaltı bitmişti herkes derse gidiyordu. Ben, Harry ve Ron'un arasına geçip yürüyordum çünkü herkes bana bakıyordu. Ron ilk gördüğünde kekelemişti "Ço-çok iyisin Herm!" , Harry'de aynı şekilde Ron'u onaylamıştı. "Teşekkürler çocuklar!" diyerek ikisininde saçlarını karıştırdım. Üçümüzde sınıfa girip yerlerimize oturduk. Ben, Ginny ile en önde, arkamızda ise Harry ve Ron oturuyordu.
Çaprazımızda Malfoy-Riddle, arkalarında Parkinson-Zabini vardı, Astoria da zorlunlu olarak Theo ile oturuyordu. "Bizim Granger'a naptın ha?", bunu söyleyen sırıtan Mafloy'dan başkası değildi. İlk başta cevap vermemeyi düşündüm ama susarsam daha da sataşıcakları belliydi. "Hadi ama Granger dilini mi yuttun?" gözlerimi devirip "Neden sürekli bana bulaşıyorsunuz? İlk defa böyleyim evet ve alışsanız iyi edersiniz, çünkü yeni bir Granger doğuyor. Bu arada Malfoy ağzının suyunu sil akmış bak." alayla önüme döndüm. Theo, Harry ve Ron'dan "uuu" sesleri çıkmıştı. Sınıfa Snape girince herkes sustu ve ders başladı.
Ders bitiminde Harry, Ron ve Ginny antrenmana gittiler. Sınıfta sadece ben Astoria, Nott ve Malfoy kalmıştık. Eşyalarımı toplayıp çıkacaktım ki biri kolumdan yavaşça tuttu. "Granger onların dediklerine bakma, gerçekten iyi görünüyorsun" diyip göz kırptı. Ben ise ilk donup kaldım sonrasında "T-teşekkürler Nott" diyerek gülümsedim, Astoria ise diğer kolumdan hızlıca tutup beni sınıftan çıkardı. Zaten Nott'ta kolumu bırakmıştı.
Draco:
Granger gidicekken Theo onu kolundan tuttu, "Granger onların dediklerine bakma, gerçekten iyi görünüyorsun" diyerek kıza göz kırptı. Granger donup kalmıştı ayrıca yanakları al al olmuştu ilk defa onu böyle görüyordum, tamam belki bir kaç kez ama sevimli gelmişti kafamı iki yana sallayıp bu düşüncelerden kurtuldum kız sonunda transtan çıkıp cevap vermişti "T-teşekkürler Nott" diyip gülümsedi, Astoria'da diğer kolundan tutup kızı sınıftan çıkardı.
Astoria ve Granger'ın arkadaşlığına herkes alışmıştı, onlar en yakın arkadaşlardı. Sonradan aklıma bir şey takıldk. Granger ona gülümsemişti, elimi yumruk yaptığımı yeni fark ettim.
Yumruğumu çözüp Theo'nun yanına gittim "Bu neydi şimdi sen de mi Granger'ı çekici bulmaya başladın?" alayla güldüm. "Sizin aksinize ben ona hiç bir zaman bulanık demedim, her zaman tatlı, çekici, güzel, zeki olduğunu düşündüm" diyerek yanımdan gitti. Ben de eşyalarımı toplayıp sınıftan çıktım.
Hermione:
Dersler bitmişti ve bizimkiler hâlâ quiditch çalışıyorlardı bu sene oldukça kararlılar, onları sonuna kadar destekliyorum.
Astoria ile bahçeye çıktık, her zaman oturduğumuz ağacın altına oturduk hava güzeldi ve bir sonra ki dersimiz boştu. Snape bugün sadece 20 puan kırabilmişti, kendi kendime güldüm
Bunu Astoria'da fark etti ki "Hey, Mione niye gülüyorun?" dedi sırıtarak. Bana Mione diyen sadece oydu ve bu hoşuma gidiyordu. "Bir şey yok Ria sadece Snape bugün çok puan kıramadı onun için mutluyum." diyerek ben de sırıttım. Evet ben de ona Ria diyorum, ikimizin arasında özel olan şeyler bunlar.
Astoria ile dersler hakkında, hogsmade gezisi hakkında konuştuk, sonra derslerimiz ayrı olduğu için ayrıldık, sınıfa giderken birine çarptım ve yere düştüm.
ϟ
ϟ
ϟ
Evett ilk bölüm biraz sıkıcı gibi oldu ama diğer bölümlerde emin olun çok daha güzel olucak ilk bölüm olduğundan yanlışlarım olmuştur söylerseniz sevinirim ben de düzeltmeye çalışırım. Uzun mu oldu kısa mı bilemedim ama umarım iyi olmuştur. Oy verirseniz çok sevinirim gelecek bölümde görüşürüzz sihirle kalın. 💗💫
Birde sizce Herme kime çarptı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Truth Or Dare?
Teen Fiction❝ 𝖉𝖗𝖆𝖒𝖎𝖔𝖓𝖊 & 𝖗𝖔𝖓𝖘𝖞 & 𝖍𝖎𝖓𝖓𝖞 ❞ " Harry Potter ϟ kurgu " Not; İçinde küfür geçiyor rahatsız olanlar olabilir diye belirtmek istedim ♡ ---------- #1 Luna Lovegood #9 AstoriaGreengrass #19 GinnyWeasley