"Cevap vermeyip kitap okumaya başladım. Sinirle yerinden kalktı kitabı bırakıp sırıtarak gitmesini izledim başı dönmüş olucak ki sendeledi düşecek gibi olduğunda hızla kalkıp belinden tuttum."Kalp atışlarını hissedebiliyordum. Çok hızlılardı. Düşmenin etkisi ile mi yoksa benim tutmam ile mi oldu merak konusuydu.
"Daha dikkatli olmalısın Granger." hâla belinden tutuyordum, gözleri kapalıydı ve eliyle kolumu sıkıca tutmuştu.
"Sana beni tut diyen olmadı Malfoy, izin verirsen odama gidicem."
Bu kız tam bir iflah olmazdı daha az önce düşüyordu teşekkür etmek yerine onu kurtardığım için bana çemkiriyordu.
"Bırakayım mı yani?" dedim sırıtarak.
"Hayır salak mısın bırakırsan düşerim, doğrulda öyle bırak hadi uykum var." dedi.
Doğrulup kolundan tutarak odasına götürdüm. Kapısına geldiğimde ben hallederim gidebilirsin demişti ama bırakmamıştım, yatağına yatırıp odasından çıkıcakken ona döndüm.
"İyi geceler Granger." diyip sahte bi gülümsemeyle öpücük yolladım.
Bana sinirle bakıyordu, iğrenmiş gibi yaparak dil çıkardı.
"Sana da iyi geceler Malfoy bozuntusu." diyerek kapıyı asasıyla kapattı.
Ertesi Gün
Granger uyanmıştı fakat bugün izinli olduğu için kahvaltısı odasına gelicekti onu beklemeden kahvaltı salonuna indim, inmemle Potter ve Weasley'nin yanıma gelmesi bir oldu.
"Hermione nasıl?" diye sordu Potter çekinerek.
"Daha iyi bugün derslere gelmeyecek ama zaten akşam bizim odamıza gelecekmişsiniz doğru değil mi?" diye baktım ikisinide süzerek.
Weasley öne atıldı.
"Evet gelicez galiba Parkinsonlar'da gelicekmiş hep birlikte mi oynucaz?" dedi.
Ordan Pansy konuşmada kendisin geçtiğini duyunca koşup gelmişti.
"Evet Weasley beğenemedin mi? Merak etme çok zor şeyler sormayız." dedi gülerek.
"Evet onlarda gelicek birlikte oynuycaz izin verirseniz kahvaltı yapmak istiyorum" diyerek Slytherin masasına doğru yürüdüm.
Gözlerim Gryffindor masasında Granger'ı arıyordu belki gelir diye beklemiştim ama gelmemişti. Gelmeyeceği belliydi niye baktığımı ben de bilmiyordum, sadece sabah konuşmamıştık ve artık başkanlardan biri olduğu için görevlerini üstlenmemek için merak etmiştim.
————-
Derslere girip çıktık derken akşam olmaya başlamıştı akşam yemeğini yiyip Pansy, Tom, Blaise, Theo ve Astoria ile büyük salonun kapısının önünde gelece kişileri bekliyorduk.
Potter, kız Weasley ve Weasley, Lovegood ve Abbotta gelmişti. Başkanlar odasının önüne geldik ve kapıyı açtığımda karşımızda her kişi için minder ve şişe görmeyi beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Truth Or Dare?
Teen Fiction❝ 𝖉𝖗𝖆𝖒𝖎𝖔𝖓𝖊 & 𝖗𝖔𝖓𝖘𝖞 & 𝖍𝖎𝖓𝖓𝖞 ❞ " Harry Potter ϟ kurgu " Not; İçinde küfür geçiyor rahatsız olanlar olabilir diye belirtmek istedim ♡ ---------- #1 Luna Lovegood #9 AstoriaGreengrass #19 GinnyWeasley