8.Bölüm | Ayrılık

282 29 33
                                    

Medya; Hermione

Yazardan Not;
Her zamanki yalvarışımı yapıuorım oy verip yorum yapın lütfen.

Şimdiden iyi okumalar, artık ne
kadar iyi olursa..

Hermione lafı daha dolandırmanın bir yararı olmayacağını anlayı söyledi "Oyundan sonra başkanlar odasına gittim, Malfoy kapımı çaldı nasıl olduğumu sordu, konuştuk daha doğrusu kavga eder gibi konuştuk ve tam ona sövücekken beni öptü.

***

Pansy ilk hareketsiz kaldı ve gülmeye başladı. Tanrım sınanıyor muyum... "Neye gülüyorsun?" diye sormadan duramadım.

"Anlatırken ki surat ifadeni görmelisin, o kadar komik ki.. Draco'nun senden hoşlandığını zaten öğrenmiştim fakat senin de ona karşı bir şeyler hissettiğini bilmiyordum."

Ne?

"Ben ona karşı bir şey hissettiğimi söylemedim, ayrıca hissetmiyorumda."

Pansy kahkaha attı.

"Buna götümle gülerim Hermione. Sen beni salak falan mı zannediyorsun? Olayları anlatırken nasıl heyecanlandığını görebiliyorum."

Donup kalmıştım bunu fark etmemiştim bile.

"HEY! Komik değil, ayrıca doğruda değil ama ne yapmalıyım?"

"Bence akışına bırak, her şey zamanla yerine oturucaktır."

"Aman ne güzel salak gibi bekliycem yani. Neyse gene de teşekkürler Pansy."

"Rica ederim bebeğim ve artık yakın olduğumuzu düşünüyorum doğru mu?"

Hermione gülümsedi.

"Tabi ki artık yeni en yakın arkadaşımsın."

Bunu söylemesiyle Pansy Hermione'nin üzerine atladı ve birlikte çimenlere düştüler. Kızlar gülüşürken birilerinin geldiğini duydular.

"Bu kadar komik olan ne hanımlar?"

Aman ne harika. Gelmesen şaşardım. Gitsene ne dikiliyorsun. Hayır bu gitmezdi de şimdi. Malfoydan bahsediyorum başka kim gelip anın içine sıçabilirdi ki.

"Sanane Draco, iki EN yakın arkadaş gülüyoruz ne var bunda?"

"Pabucum dama atıldı demek" diyerek dudağını büzdü oğlan. Hermione bu hareketini kıkırdadı ve oğlanın bakışlarını kendi üstüne çekmesine sebep oldu.

Lanet olsun neden sanki onu gözleriyle soyuyormuş gibi bakıyorduk ki kıza. Oğlan kıza baktıkça sırıtması büyüdü. "Bu akşam odada görüşürüz Granger. Ve görüşürüz Pansy." diyerek yanlarından ayrıldı.

Pansy gülerek kıza döndü.

"Çekeceğin var desene."

Dert mi, tasa mı çekeceğini düşünerek ofladı kız.

***

Pansy'den ayrılalı neredeyse 2-3 saat olmuştu. Kütüphaneye gidip kitaplardan okurken bi anda Harry'nin hızlıca içeri girmesiyle yerinden sıçardı.

"Beni korkuttun Harry! Hem burası kütüphane sessiz olman gerek."

"Üzgünüm Herm fakat sana önemli -hem de çok- bir şey söylemem gerek."

Truth Or Dare?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin