Hermione:
Bugünlük neredeyse işimiz bitti diye düşünüp mutlu oluyordum parmak ucunda kalkıp gene tozu almaya çalışayım derken olanlar oldu.Ayağım kaydı ve masanın üzerinden yere düştüm ve kafamı sertçe yere vurdum, başıma bir ağrı saplanmıştı derken gözlerim kararmaya başladı ve her şey siyah bir hal aldı.
Draco:
Granger masanın üzerinde tozları alıyordu ben de kitapları yerleştiriyordum. İşimiz neredeyse bitmişti tüm hafta nasıl bunla uğraşıcaktım gerçekten bilmiyorum.Kitabı koyarken Granger'ın ayağı kaydı ve birden yere düştü ne olduğunu bile anlayamamıştım. Hemen yere çöküp başını nazikçe kucağıma koydum ve elimde bir sıvı hissettim. Kanaması vardı.
"G-granger iyi misin?" diye sordum işler böyle olmamalıydı. Tam ağzını açmıştı ki gözleri kapandı.
Bayılmıştı.
Ne yapmalıydım ki? O an sanki beynim durmuştu.
Şokun etkisinden çıkıp kızı kucağıma aldım ve hızla revire doğru taşımaya başladım.O sırada Potter ve Astoria'da bir sınıftan söylene söylene çıkıyorlardı ki kucağımda ki kızı gördüler. Potter'ın bir an için kaşları çatıldı ama sonrasında Granger'ın baygın olduğunu anlayıp hemen arkamdan gelmeye başladı.
"Herm'e ne oldu?" bağırarak sormuştu. "Ona bir şey mi yaptın Malfoy cevap ver!" diye tekrar etti.
"Evet Potter kıza lanet uyguladım, öldürdüm bu yüzden onu hastane kanadına taşıyorum." dedim sinirle.
Astoria önüme geçip kapıyı açtı Madam Granger'ı görünce hemen ayağa kalktı. Kızı boş bir yatağa (hastane yatakları işte) yatırdım.
"Nesi var, ne oldu?" diye sordu Madam. "Toz alıyordu, masanın üstündeydi, galiba ayağı kaydı ve kafasını yere vurdu ben o an şokun etkisindeydim yani ne yapacağımı bilemedim." dedim ellerim de kan vardı hala ve titriyorlardı.
"Tamam, siz gidin ben onunla ilgilenicem." dedi.
"Hayır onu yalnız bırakmam." diye söze atladı Astoria."Mrs Greengrass lütfen odada tek kalması gerek kafası kanıyor açılmış olabilir bu yüzden enfeksiyon kapabilir lütfen." diyerek üçümüzü de odadan çıkardı ve kapıyı kapattı.
"Ben diğerlerine haber vereyim siz de McGonnagal'a gidin." dedi Potter. Astoria kafasını onaylar anlamda salladı ve hızlıca yürümeye başladı.
Blaise:
Saatlerdir tuvalet temizliyorduk arada bi Weasley kızının öğürme sesleri geliyordu ve bu hiç çekilecek gibi değildi."Benden bu kadar daha fazla yapamayacağım." dedi.
"Saçmalama ve işine dön tek başıma yapacağımı sanıyorsan avcunu yalarsın." dedim.
"Zabini bırak yapmayalım midem bulanıyor." dedi yüzünün rengi atmıştı. O sırada içeri soluk soluğa Potter girdi.
"Her-herm kafasını vurmuş bayıldı hastane kanadında." dedi soluk soluğa.
"Ne, nasıl, şimdi iyi mi, uyandı mı?" diye sordu Weasley kızı. Üçümüz de tuvaletten çıkıp hastane kanadına doğru yürümeye başladık.
"Toz alırken ayağı kaymış, Madam ilgileniyor ve daha uyanmadı." diye cevapladı Potter.
Hastane kanadının önüne geldiğimiz de kimse yoktu Weasley içeri girmeye çalıştı ama Potter onu engelledi.
"Ginny girmemiz yasak daha kötü olabilir." dedi kız ağlamaya başladı birden Potter ona sarıldı. O sırada McGonagall, Astoria ve Draco geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Truth Or Dare?
Genç Kurgu❝ 𝖉𝖗𝖆𝖒𝖎𝖔𝖓𝖊 & 𝖗𝖔𝖓𝖘𝖞 & 𝖍𝖎𝖓𝖓𝖞 ❞ " Harry Potter ϟ kurgu " Not; İçinde küfür geçiyor rahatsız olanlar olabilir diye belirtmek istedim ♡ ---------- #1 Luna Lovegood #9 AstoriaGreengrass #19 GinnyWeasley