10. Bölüm | Kütüphane

252 41 33
                                    

Vote ve yorum çok az geldiği için yazasım
gelmiyo ama sırf kitabı seven 1-2 kişi için
devam edicem

Pov;
Ona karşı içinde sevginin kalmadığını düşündü.
Malfoy'a gelirsek daha az önce kızı öpmüştü.

Pislik herifin tekiydi.

Hermione kendine bir söz verdi.

Astoria'da, Malfoy'da onun için ölmüştü.

**

Kız odasının etrafında dört dönüp duruyordu. Kime söyleyebilirdi? Kiminle konuşabilirdi?

Ginny'e anlatamazdı çünkü onunla daha önce bu konuyu konuşmamıştı. Pansy'e gitmesi lazımdı ama zindanlara gidip nasıl ortak salonlarına gireceğini bilmiyordu.

Pijamasıyla ve üstünde bir ceketle yavaşça odasının kapısını açtı. Oğlanın duymaması için Merline dualar ediyordu. Başkanlar odasının kapısını açıp sessizce çıktı ve kapıyı kapattı.

Zindanlara doğru ilerlemeye başladı, bi eliyle ceketinin önünü kapatıyor diğer eliyle mektubu tutuyordu.

Zindanlara gelince sessiz olmaya dikkat etti, kimseyi uyandırıp onu sorguya çekmesini istemiyordu, en kötü ihtimalle duyuru için geldim diycekti.

Slytherin ortak salonunun kapısına baktı üstünde kocaman bi yılan vardı. Gösterişli koyu renkli güzel bi yılan.

Kapıyı tıklattı. Kimin açacağı hakkında bir fikri yoktu ama bekledi.

Açan Blaise oldu.

"Granger?" gözlerini ovuşturdu, demek ki uykusundan uyanmıştı.

Gözlerini belirtip kıza tekrar baktı? "Granger?? Senin burada ne işin var?"

Derin bi nefes alıp konuştu, "Pansy'i görmem gerek çağırabilir misin?" sesinin titrediğini fark ettiğinde kaşları çatıldı, Hermione güçsüz bir değildi bi an için kendini toplardı ve oğlana bakıcaktı ki çoktan kapıyı açıp bırakıp gitmişti demek ki gerçekten çağırıcaktı.

Pansy kapıya ulaştığında direk olarak Hermione'ye sarıldı ve sarstı.

"Kızım manyak mısın gecenin bu saattinde noldu, ne işin var, neden geldin, anlat çabuk"

Hermione, Pansy'i Kara Göle sürükledi ve olan biteni anlattı. Hermione anlattıkça Pansy sinirden köpürüyor hem Draco'yu hem Astoria'yı öldürmemek için kendini zor tutuyordu.

Hermione anlatmayı bitirince Pansy sinirli sinirli bağırma başladı.

"BUNLAR NE SANIYOLAR KENDİLERİNİ?! OYUN MU BU İŞLER! İNŞALLAH KORUNMUŞLARDIR YOKSA YEMİN EDERİM KENDİMİ SİKE-" demesine kalmadan Hermione hızlıca Pansy'nin ağzını kapattı.

"Ne bağırıyorsun aptal birileri duyucak."

Pansy gözlerini kırpınca Hermione elini çekti.
*Pansmione uwu*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Truth Or Dare?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin