🇲🇽Hetedik rész⛈

33 15 9
                                    


Megkönnyebbültem amikor beléptem a lakás ajtaján ami kicsit kopott és régi de tökéletesen illik a környezethez.

Ágyra vetettem magam majd eszembe jutott hogy mit is követtem el valójában az este.

Mitörténhet most a bárban?

Vajon mit fog tenni az az ember amiért megint nem hagytam hogy kihasználjon?

És a legrosszabb amiért aggódhatok hogy mit fog ellenem elkövetni amiért leütöttem egy üveggel?

Senki sem fog hinni nekem ha elmesélem hogy csak megvédtem magam mert az a szemét alak megakart erőszakolni.

Nem fognak hinni nekem mert ez az ember befogja vetni minden befolyását csak azért hogy bosszút álljon rajtam amiért nem hagytam hogy elérjen nálam amit akar.

Nem fognak hinni nekem mert egy ilyen helyen dolgozok és mert azt hiszik hogy nem vagyok semmivel sem különb mint az a többi nő akik ott dolgoznak a bárban.

Azért fognak elítélni mert nem tudják hogy miért vagyok itt és hogy ki is vagyok igazából.

Nem fogja senkit se érdekelni és ami a legrosszabb ezért senki sem fog segíteni nekem mert egy egyszerű falusi lány vagyok aki gyáva módon elmenekült a szegényes falujából mert nem mert szembe nézni azzal hogy többé nem lesz mellette az a két ember akik mindig is látszólag szerették és vigyáztak rá,

De akik később becsapták őt és elhitették vele hogy nagyon fontos a számukra és hogy soha nem fogják elhagyni őt mert nem akarják hogy baja essen és hogy egyedül maradjon.

Akkor hogy lehet hogy mégis egyedül vagyok?

Egyedül vagyok és próbálok szembe nézni a nagy város veszélyeivel és az akadályaival amiket elém hárít hogy leküzdjem őket.

Egyedül vagyok és próbálom elfelejteni a múltat amit hátra hagytam de egyszerűen nem tudok szabadulni tőle mert akárhol vagyok mindig utólér.

Nem tudok nem gondolni azokra a fájdalmas pillanatokra amikor szembesültem azzal hogy többé nincs mellettem a legjobb barátnőm aki a fogadott nővérem volt és a férfi akit teljes szívemből szerettem.

Könnyek csordultak ki a szememből
amit a kezemmel töröltem le ami csupa festéket hagyott maga után.

Ekkor jöttem rá hogy még mindig fáj
hogy nem lehetek vele és hogy féltékeny vagyok amiért egy másik nő miatt hagyott el engem.

Pár újabb csepp könny gördült le amit hagytam hogy végig follyon az arcomon.

Előbb vagy utóbb de Diana is megfog fizetni amiért miatta kellett szenvednem.

Most azthiszi hogy feladtam és hogy könnyen átadtam neki Robertot.

Azthiszi hogy elmenekültem és nem fogok visszatérni.

Mindenegyes könnycseppért fizetni fognak amiért szenvedést okoztak nekem és hogy miattuk kellett ott hagynom Veracruzt,a tengerpartot
és a többi barátomat.

Gondolataimba temetkezve zörgést hallottam kintről.

-Elena! Én vagyok az Brenda!

El nuevo amor💗Donde viven las historias. Descúbrelo ahora