Sevgililer günü...
Sebastian'ın bu gün için sana aldığı kırmızı elbiseyi giyerken
Bir yanda da büyük pencereden dışarıya bakarsın, bütün romanya ayaklarının altındadır.Telefonun çalmaya başlar. Kulağına götürdüğün an sebasian konuşur.
"Bebeğim hazır mısın?"Sen heyecanla
"Evet,hazırım""Seni aşağıda bekliyorum. abuk ol"
Seni dört gözle beklemeye başlar.
Son olarak ayakkabılarını da giyip kapıyı çeker aşağıya inersin.
Kapıda birbirinize baktığınızda tekrar gözlerinizdeki aşkınız okunur olur.
Sana gülümseyerek gülleri uzatır.
Alıp burnuna götürür koklarsın.
"Teşekkür ederim ,çok güzeller""Senin gibi"
Başını eğerek
"Beni utandırmayı kes""Bu gerçek"
Arabaya doğru ilerlersiniz sana kibarca kapıyı açar.binersin
Direksiyondayken sana tekrar tekrar bakıp defalarca ellerini öper.
Köstence Plajı yakın bir yerde durup arabayı park eder.
Plajın dibindeki restoranta doğru ilerlersiniz.
Size ayrılan masaya oturursunuz.
Sen gün batımı seyrederek
"Burası muhteşem sebastian""Beğendiğine sevindim"
Siz yemek yiyip koyu sohbetinizi yaparken aniden bir kadın gelir.Kadın heyecanla sebastian'a bakarak
"Siz sebastian stan değil misiniz?Sebastian tebessüm ederek
"Evet benim"Kadın sevinçle tepinerek
"Arkadaşlarımla aranıza katılabilir miyiz? Lütfen..."Senin aniden moralin ve suratın düşer.
Bunu sebastian fark eder ama hayranlarını da kıramadığı için tekliflerini geri çevirmez.
"Tabi..."Kadınlar sebastian ile sohbet ederken sen sanki orda yokmuşsun gibi takılmaya başlarlar.
Kadın telefonu uzatarak
"Y/N fotoğraf çeker misin"Bu soruyu duyunca kafayı yiyecek duruma gelirsin.
Sertçe elinden çekip fotoğraflarını çeker.Çektikten sonra telefonu sertçe masaya bırakıp oradan uzaklaştığını gören sebastian arkandan
"Y/N Nereye?"Sebastian'a Sertçe bakıp tekrar arakana döner kumsala doğru yürümeye başlarsın.
"Dur bekle" deyip bardağı masaya koyar peşinden koşar.Kumsalda topuklularını çıkarır elinde taşırsın.
Sebastian sana yetişip Yanında yürümeye başlayan"Özür dilerim gününü mahvettim biliyorum"
Kinayeli Bir şekilde
"Demek,biliyorsun""Ve bildiğine rağmen onlara izin verdin"
Sebastian
"Onlar benim fanlarım""Fanların mı? Ah... Tabi. Git hadi bekletme onları"
"Yapma böyle Y/N lütfen..."
"Ah... sıkıldım artık otele gidiyorum"
Elini uzatarak
"Arabanın anahtarını ver""Şaçmala"
Sebastian bir an da önünde diz çöker.
Sen şaşırarak
"Ne yapıyorsun tanrı aşkına, kalkarmısın ayağa"Cebinden kadife siyah küçük bir kutu çıkarır. Kutuyu açar.
Gözlerini içine bakarak
"Seni seviyorum Y/N, Benimle evlenir misin?"2 katı şok olurken
"Bu... bunu hiç beklemiyordumSebastian cevabı bekleyen gözlerle bakar.
Gülümseyerek
"E...E.. evet evet"Dizlerinin üstünde olan sebastian'a aniden sarılırsın başı karın bölgene denk gelir.
Sebastian'nın başına defalarca öpücük koyarken başını yukarı kaldırır sende eğilip dudaklarına uzun bir öpücük verirsin.Sebastian seni çekerek kuma oturmanı sağlar.
Arkadan kollarını beline dolayıp sarılır.
Yıldızları seyrederek şafağa kadar oturursunuz.Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
30 oy olunca yeni bölüm gelecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian stan ile Hayal Et
FanfictionSebastian Stan hikayeleri bu kitapta devam edecek...