Arkadaşınız sizi birbirinizden haberiniz olmadan bara gelip eğlencenizi söyler.
Sen sevgilini de alıp gidersin.
Orada sebastian'ı görünce o sönmüş ateş tekrar körüklenir .Masanın başında toplanıp hem konuşur, hem de içerek eğlenirsiniz.
Sen yeni ilişkinden bahsederken
Sevgilin seni öpüşünce sebastian size sertçe baktığını fark edersin.
Göz göze gelince gözünü kaçırır.
Sen ve sebastian'ın ile olan eski ilişkinizden bir haber arkadaşınız sebastian'ın moralinin bozuk olduğunu görünce sorar.
"Iyi misin adamım? Üzgün görünüyorsun."
Yapmacık bir şekilde tebessüm ederek
"iyiyim"Sebastian sizin öpüşüp koklaşmanıza daha fazla dayanamayıp
" Neyse arkadaşlar ben gideyim artık yarın bayağı işim var ."Diğer arkadaşlar
"Ne diyelim. Kolay gelsin sana görüşürüz sonra o zaman"Son seninle göz göze gelerek dışarı çıkar.
Sen arkasından bakarak ne kadar gitmesini istemesende bardan çıktığını görürsün.
Sevgiline bakarak
"Ben lavaboya gideyim""Tamam" onaylayınca çantanıda alıp wc yerine hızla dışarı çıkarsın.
Dışarıda ne sebastian'ı ne de arabasını görürsün.
Kendini o kadar kötü hissedersin ki onu üzmek yüreğine oturur.Pes edip içeri girecekken seni biri elinden tutunca bir umutla arkana dönünce sevgilini görürsün.
"Ne işin var dışarda hava soğuk""Eve götürürmüsün beni"
"Tabi... ama sen iyi görünmüyorsun"
" Ben iyiyim gerçekten sadece eve gitmek istiyorum"
Seni evine bırakır bir an önce evde olmak istiyorsundur.
Kapının kilidini yerleştirecekken aniden elini biri tutar korkuyla atan kalbin tanıdık parfümün kokusu burnuna ilişince artık kalbin heyecanla atmaya başlar.Eli elinin üzerinde olan sebastian anahtarı çevirip kapıyı açar.
Içeriye birlikte girersiniz hızla kapıyı kapatan sebastian üzerine gelerek seni duvarla arasına şıkıştırır.
Sende dayanamayıp öpücüklerine karşılık verirsin.
Öpücükleri arasından konuşur.
"Aslında sana çok kızgınım ama...."
Tekrar bir kaç öpücük verip tekrar konuşur.Hızlanan nefesiyle
"Ah...lanet olsun ki seni cok özledim"Seni taşıyarak yatak odasına girer yavaşca seni yatağa yatırır.
Devam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian stan ile Hayal Et
FanfictionSebastian Stan hikayeleri bu kitapta devam edecek...