Sen bavulunu alıp havalimanına doğru yol alırsın bir an önce sebastian ile karşılaşmamak üzere.
Havalimanında işlemleri hallederek ilerlesin.
Arkandan tanıdık bir ses
" Y/N..."Duymamazdan gelip ilerlemeye devam edersin.
Kolundan tutup seni sertçe kendine döndürür.
O mavilerine hayran olduğun
Hüzünlü bakışlarla konuşur"Nereye gidiyorsun? neden" hala kolunu sıkıca tutuyordur.
Sen kolunu çekiştirerek
"Lütfen bırak gideyim sebastian" gözlerin dolar artık kendini tutamayıp gözyaşların süzülü verir.Elini sıkıca tutarak seni çıkışa doğru sürüklemeye başlar.
"Lütfen... bırak"
Arabanın kapısını açıp seni içeri yerleştirir.
Kendide sürücü koltuğuna otuturur ve hızla arabayı çalıştırıp oradan uzaklaştırır.
Uzun bir aradan sonra sebastian arabadaki sessizliği bozar.
Sana bakmadan
"Neden gidiyordun peki sorun ne"(medya)Bu sefer gözlerin içine bakarak
"Mükemmel bir ilişkimiz var ve beni bırakıp gidiyorsun neden? neden?"Sen ona doğru bağırarak
" Mükemmel bir ilişkimiz falan yok""Ne"
"Duydun işte... senin için gelecek vadedemiyorum sebastian olmuyor"
Sen tekrar hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlarsın.
Sebastian arabayı bir köşeye çeker ve tekrar konuşur.Sinirle "ne saçmalıyorsun Y/N"
Sen elini uzatıp Sebastian' in yanaklarında gezdirirken o ise gözlerini kaparak dokunuşları hissetmeye çalışır.
Yanaklarından gözlerine doğru çıkarsın. Gözlerine gelince
"Hiç mi istemezsin senin gibi mavileri olan sana benzeyen küçük bir varlık"Sebastian gözlerini hafifçe açarak
"Düşündüğüm şey için gitmiyordun değil mi Y/N""Evet sebastian onun için gidiyordum. Sorunum Sana çocuk falan verememem.
Bakışlarını senden çekip tekrar yola bakar.
Sebastian eve doğru sürdüğünü anlarsın.
" o kadar aptalsın ki""Evet aptalım sana aşık olmak aptallıksa"
Sana bakıp gülümseyerek
"Evlatlık ediniriz olmaz mı? Hem de her türlü ırktan"Sende aglamaklı bir sekilde gülümsemesine karşılık vererek gülümsersin.
Evin önüne gelince arabayı durdurup arabadan inersiniz.Sebastian dibinde bitince Sana aniden sarılır geri çekilince
"Sen dünyanın en muhteşem adamısın seni seviyorum"
deyip sarılarak dudaklarına uzun öpücük bir verirsin.Oy ve yorumlarını eksik etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian stan ile Hayal Et
FanfictionSebastian Stan hikayeleri bu kitapta devam edecek...