29'dan devam...
Evde gecenin yarısı olmuş sen hala kara kara düşünüyorsundur.
Kapı açılır sebastian yorgun bir şekilde eve girer.Sebastian'ı gördüğün an sımsıkı sarılırsın.
Sebastian oturduğu yerden sana bakarak konuşmaya başlar.
"Bir gelişme var mı"(medya)"Evet,Ivan burada..."
"Ne... peki sen nereden biliyorsun?"
"Buluştum"
Daha da şaşıran sebastian bir anda ayağa kalkar sinirle saçlarını karıştırır."Ne... sen kafayı mı yedin? "
Sende oturduğu yerden kalkar
"Ama yapmak zorundaydım"Sebastian odada volta atarak
"Tamam,tamam anladım peki ne diyor"" Birşey demedi, saçmalayıp durdu sadece"
"Y/N beni sinir etme... (sakinleşerek )
peki ne saçmalıyordu."Hızla telefona elini atacakken
"Tamam belli ki söylemeyeceksin bende bizzat kendisinden öğrenirim."
Onu durdurarak
"Hayır,hayır boşver"Tek kaşını kaldırarak
" Tamam dediğin gibi olsun şimdilik ama Anlaşmamız gerek yoksa bırakmayacak peşimizi"Sabah olduğunda sebastian seni uyandırmadan üzerini giyinip telefonu eline alarak Ivan'ı arar.
Arabada olan ıvan telefonun çalmasıyla telefona sarılır.
"Ivan..."
"Ooo... bay stan"
".......barına gelde ne görüşmek istiyorsan görüşelim"
"Görüşeceğiz tabi..."
Hızla bar 'ın olduğu tarafa direksiyonu kırarak gazı kökler.
Sen sebastian'in telefonda konuşmalarını duyunca gizlice kapının pervazına dayanıp dinlemeye başlarsın.
Nereye gideceklerini öğrenince sebastian çıktıktan sonra Sen de gözlük ve şapka ile tanınmayacak hale gelince hemen ardından çıkarsın.Bara girince Sebastian bir köşede oturmuş Ivan'ı bekliyordur.
Sen daha uzak bir yer bulup oturursun.
Bu sırada içeri Ivan girer.
Sinirle birbirlerine bakan ikili dövüşmemek için kendilerini zor tutuyorlardır.
Ivan sebastian'in karşısına oturur. paketinden çıkardığı sigarayı dudaklarına götürerek konuşur.
" Derdin ne diye sormayacağım ama peşimizi bırakman için bir neden söyleyeyim Y/N HAMİLE... Bana yani boşuna bu çabalar. " son kelimeyi bastırarak söyleyince Ivan'ın sinirleri atar. Sebastian hamile bile olduğunu bilmiyordur sırf ivan bıraksın diye söylemiştir.DEVAM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian stan ile Hayal Et
ספרות חובביםSebastian Stan hikayeleri bu kitapta devam edecek...