21' den devam...
Sabah senden önce kalkan sebastian aşağıda kahvaltı kurup yukarı sevinçle gelir. Geçirdiğiniz şehvetli gece ile tekrar birlikte olacağınız umuduyla odaya girer.
Seni giyinirken görür ve aniden morali düşer.(medya)
"Nereye gidiyorsun?"
Ayakkabılarını da giyer oturduğun yataktan doğrulursun.
"Gitmem gerek"
"Nereye DİYORUM" önünü keserek
Onun gözlerinin içine bakarak
"...... ile buluşacağım""Nasıl ya... Y/N tekrar birlikteyiz değil mi?"
"Değiliz sebastian. Sadece bir gece idi"
kapıyı doğru ilerleyecekken seni sertçe kolundan tutup yatağa fırlatır.
" NE....benimle alay mı ediyorsun Y/N."
Sana olan davranışları canını acıtmaya başlar.
Sen kaşlarını çatarak
"Hareketlerine dikkat et! Ve seninle alay ettiğim falan da yok"Masum bir şekilde gözlerine bakarak
" Ne o zaman... ayrıl şu adamdan"Sen tekrar kalkıp bağırarak
" lanet olsun. ben de onu yapmaya çalışıyorum""Seni tehdit mi ediyor yoksa"
"Hayır, hayır Tehdit ettiği falan da yok "
Sebastian tekrar köpürerek
" lanet olsun... ne var o zaman"Sende sinirle Bağırarak
" olmuyor tamam mı...aniden ayrılmak,onun kalbini kırmak istemiyorum."Sinirle alay ederek
"Hıh... kalbini kırmak istemiyormuş her türlü kalbini kıracaksın""sana dokunması seni öpmesi canımı çok sıkıyor bunu bari yapma."
"Ben çok mu istiyorum sanki"
Kapının önünden çekilerek
"Hadi...git hiç durma seni bekliyordur."
Ne kadar istemesen de onun canını yakıyorsundur.
Ona yaklaşır ellerini yanaklarına koyup okşayarak
" özür dilerim... söz veriyorum ayrılacağım"Tam onun dayanılmaz dudaklarını öpecekken başını aniden yana çevirip Seni hafifçe ittirmeye çalışır.
"Yapma böyle sebastian"
Sana sinirle bakmaya devam eder.
Sen saatine bakar vaktin bayağı geçtiğini görünce son kez gözlerine bakarsın odadan hızla çıkarsın.Devam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian stan ile Hayal Et
FanfictionSebastian Stan hikayeleri bu kitapta devam edecek...