Seb proje ödevi için seni seçmiştir
Çünkü sen sınıftaki çalışkanlardan birisindir.Sen sebastian gidersin.
Masada oturup proje hakkında konuşmaya başlarsınız.
Sebastian'ın telefonu çalar. Sebastian telefonu alıp ordan uzaklaşıp pencerenin önüne geçip konuşur.
Sen sevgilisi olduğunu düşünürsün.
Sebastian'ın kahkahalarını duydukça sinirlenirsin tam 1 saattir konuşur.Telefonu kapatıp yanına gelir.sen çoktan proje bitirmek üzeresindir.
Sen " Hayır yani ben değilde onunla yapsaydın hem sevişip hem ödevi yapardınız"
O sana bir daha yaklaşarak beklemediğin soruyu sorar."Neden kıskanıyorsun?
Sen utanır kızarırsın
" Ne kıskanacağım be.. senin için daha iyi olur diye söyledim sadece"
Deyip projeye tekrar dönersin.Dakikalar sonra sebastian tekrar konuşur.
"Az önce arayan arkadaşım dı. Sevgilim değil."Sen şaşırırsın tekrar kızarmaya başlarsın.
" her kimse umrumda değil ama ders sırasında telefonunu sessize almalısın. "Sebastian tekrar bir soru yöneltir
" Beni ondan kıskanıyorsun değil mi?""Hayır öyle bir şey yok götünden element uydurma seb. " deyip başını eğersin.
Senin utanman onun çok hoşuna gidiyordur.
Eğdiğin başını kaldırmak için çenenin altından hafifçe tutup başını kaldırır.
Gözlerinin içine bakarak
"Beni seviyorsun, ve bu her halinle belli oluyor"
Yavaşça sana yaklaşıp dudaklarını dudaklarına bastırır.
Sen şok ile birlikte öpücüğüne karşılık verirsin.Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian stan ile Hayal Et
FanfictionSebastian Stan hikayeleri bu kitapta devam edecek...