Işten eve gelen sen elini yüzünü yıkamak için banyo gidersin.
Kapıyı açtığın an karşılaştığın manzarayla şok olursun.
Ama gerçekten böyle fantezilerle uğraşacak ne vaktin ne de halin vardır.Üzerini değiştirmiş çantanıda alıp masaya geçer. Yarına yetiştirmen gereken bir iş yapmaya başlarsın.
Sebastian Eve iş getirmenden hiç ama hiç hoşlanmıyordur ama getirmek zorundasındır.
kapı açılmasıyla sebastian gülümseyen suratı seni böyle görmesiyle düşer.Sen gülümseyerek
"Hoşgeldin hayatım"O ise yapmacık bir tebessümle karşılık verip kendini koltuğa atar.
"Aç mısın hayatım"
"Hayır"
Sen tekrar işine odaklarsın.
Sebastian işine odaklanmış seni süzerek başını kaldırmanla onun sinirli bakışlarıyla karşılaşırsın.
"Anlaşılan işin bitmeyecek"
"Birazdan biter az kaldı "
Sebastian kalkıp masana gelerek arkandan saçlarını yan tarafına atıp boynuna öpücükler kondurmaya başlar omuzlarına doğru inmeye devam eder.
"Mmhhmm... Sebastian dur lütfen"
Bu hareketinle sinirle geri çekilir gözünü içine bakarak
"Ben gidiyorum"
Diyerek kapıya doğru gider.Sen merakla
" Nereye ya..." "sebastian""Durur musun lütfen "
Sana dönerek yüksek ses tonuyla konuşur..
"Niye durayım...bir sey yaptığımız mı var. Sadece senin işin önemli değil mi? eminim işinden dolayı fark etmemişsindir.""Fark ettim... ama biraz anlayışlı olur musun sebastian"
"Anlayıştan mı bahsediyorsun
Hadi ama.... ben aylar sonra eve geliyorum gördüğüm muameleye bak""Işine bakmaktan yüzüme bile bakmıyorsun"
Sen sinirlenerek
"Bencillik yapıyorsun"Bu söylendiğine sinirlenir gözlerini kocaman açarak
"Ya....öyle mi...iyi o zaman" deyipkapıyı sertçe çarparak dışarı çıkar.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebastian stan ile Hayal Et
FanfictionSebastian Stan hikayeleri bu kitapta devam edecek...